13

288 15 8
                                    

Olivia's point of view.

Harry zet een kop koffie voor me neer en gaat dan naast me zitten. 'Hoe laat is Camilla hier?' vraagt hij en ik haal mijn schouders op. 'Ze is onderweg.' antwoord ik. Harry heeft geen flauw benul van wat er aan de hand is. 'Ga je me nog vertellen wie Jake is?' vraagt hij nieuwsgierig en hij neemt een slok van zijn koffie. Ik leun tegen de rugleuning van de bank aan, 'Mijn ex.' fluister ik en zijn mond valt open. 'Je ex?' vraagt hij en ik knik. 'Maar waarom is dat dan zo een probleem?' vraagt hij. Ik neem een slok van mijn koffie en hou de beker stevig tussen mijn handen. Mijn handen trillen, maar ik weet niet of het door de kou of door de spanning komt. 'Hij was een eikel, maar echt..' ik zucht even. Ik wend mijn blik af, want ik schaam me voor mijn eigen domme fouten. Ik sluit mijn ogen even, maar dan voel ik Harry zijn handen om die van mij. 'Ik weet niet wat hij heeft gedaan, maar dat gebeurt niet nog een keer.' stelt hij me gerust en ik open mijn ogen. Zijn groene ogen kijken me bezorgt aan, maar hij verplaatst zijn handen niet. 'Het is niks ergs.. Hij heeft me gewoon van binnen gesloopt.' fluister ik. De deur van de Starbucks gaat open en Camilla komt binnen gekomen. Snel trekt Harry zijn handen weg en Camilla komt naar ons toe. Ze kijkt even naar Harry en ze springt op en neer, 'Sorry, hier kan ik echt niet aan wennen.' piept ze en ik grinnik even. Harry grijnst en dan gaat Camilla zitten. 'Hoe gaat het lieverd?' vraagt ze bezorgt en ze legt haar hand op die van mij, waar een minuut geleden Harry zijn handen nog lagen. Ik haal mijn schouders op, 'Ik dacht dat hij verhuisd was.' zucht ik en Camilla knikt. 'Blijkbaar maar voor een jaar, want hij woont weer in zijn oude huis.' verteld ze. Ik knik en trek mijn hand weg, zodat ik een slok van mijn koffie kan nemen. 'Je weet dat hij alles gaat doen om met je in contact te komen, he? Na de laatste keer..' ze stopt met praten en ik knik. Jake en ik zijn verkeerd geëindigd aangezien ik aangifte tegen hem heb gedaan. Harry kijkt van de één naar de ander, 'Is het zo een lul?' vraagt hij met gespleten ogen. Het is duidelijk dat hij Jake nu al niet mag. Camilla staat op, 'Ik ga koffie halen.' zegt ze en ze loopt naar de kassa. Harry kijkt me afwachtend aan en ik zucht even. 'Hij heeft me een paar keer geslagen.' fluister ik. Harry zijn gezicht gaat van nieuwsgierig naar kwaad, 'Wat?' vraagt hij op een kwade toon. 'Hij had last van woede aanvallen. Als ik iets deed wat hem niet aan stond dan sloeg hij me.' vertel ik hem. Harry schudt zijn hoofd, 'Hoelang heeft dat geduurd?' vraagt hij. Hij haalt een hand door zijn krullen, 'Anderhalf jaar.' antwoord ik. Harry zucht even, 'Jeetje, Olivia. Weet dat ik er voor je ben.' stelt hij me gerust en ik glimlach zwakjes. 'Dank je, Harry.' antwoord ik zachtjes. Toch maak ik me zorgen, want Jake is hier voor een rede, dat weet ik zeker. 

And suddenly  you were my everything ft. Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu