Olivia's point of view.
Ik open de deur en maak een gebaar dat de jongens stil moeten zijn. Harry ligt opgerold op het bed, precies zoals ik hem vanochtend achter liet. Zijn bruine krullen zitten door de war en hij ziet er vredig uit. Niall haalt het waterpistool achter zijn rug vandaan en Louis en Liam doen hetzelfde. Ze kijken me afwachtend aan, in de hoop van een teken om af te vuren. Ik grinnik zachtjes en haal ook het waterpistool achter mijn rug vandaan. Ik knik en we spuiten Harry nat, die gelijk overeind schiet. 'Ah, godver! Laat me met rust!' schreeuwt hij, maar we blijven door spuiten totdat onze wapens leeg zijn. Harry is helemaal doorweekt en zijn witte shirt plakt aan zijn lichaam vast, waardoor zijn tattoo's extra goed zichtbaar zijn. Hij kijkt ons geschrokken aan, 'Wie zijn idee was dit?' vraagt hij en voor ik het echter door heb wijzen alle jongens naar mij, voordat ze de kamer uit vluchten. 'Jíj. Ik krijg jou nog wel.' zegt hij voordat hij op staat en zo snel als ik kan ren ik de kamer uit met Harry op mijn hielen. Ik wil de trap af rennen, maar hij slaat zijn arm om mijn middel en trekt me tegen zich aan, waardoor de druppels uit zijn haar in mijn nek vallen. Ik geef een kil, 'Oh mijn god, zo koud!' roep ik en ik wil me los trekken, maar Harry is te sterk. Mijn kleding word nat en Harry trekt me de badkamer in. 'Ik zei toch dat ik je wel zou krijgen.' lacht hij en hij trekt me de douchecabine in. Ik wil van hem ontsnappen, maar hij heeft de kraan al aan gedraaid en voor ik het echter door heb krijg ik een koude plens water over me heen. 'Harry!' gil ik. Harry heeft me nog altijd vast, waardoor hij net zo nat word als ik en ik schiet in de lach. Lachend draait hij de kraan weer uit en rillend van de kou stap ik snel de cabine uit. 'Sorry, babe.' Harry grinnikt en hij stapt ook de cabine uit. 'Dit was zo veel erger dan mijn actie!' roep ik en hij schiet opnieuw in de lach. 'Dubbele karma.' lacht hij en hij trekt zijn natte shirt uit. Hij sluit de badkamer deur en draait hem op slot, dan kijkt hij me met een strenge blik aan. 'Ga douchen, anders word je nog eens ziek.' zegt hij en ik rol met mijn ogen. 'Dat is dan jouw schuld.' antwoord ik en hij grinnikt. Hij draait de kraan aan, maar deze keer draait hij hem warm. Ik trek mijn shirt over mijn hoofd, die helemaal doorweekt is. Ik knijp hem uit en een plas water vormt zich op de grond. 'Schiet is op, slome.' klinkt Harry zijn stem en als ik me omdraai staat hij allang uitgekleed onder de douche. 'Ik ben niet sloom!' protesteer ik, maar ik weet dat het wel zo is. Ik ben altijd sloom. Je moet me ook niet laten ontbijten voor de televisie, dan ben ik super sloom. Ik hoor Harry lachen en ik rol met mijn ogen. 'Giechel big.' mompel ik met een grijns en ik kleed me uit. Ik stap onder de douche en Harry trekt me in zijn armen.
Louis schudt zijn hoofd, 'Ik vind dit een slecht plan.' zegt hij en Liam schiet in de lach. 'Je bent een mietje, Louis.' lacht hij en Louis knikt. 'Ja, dat durf ik toe te geven. We doen wat anders vanavond.' zegt hij beslist. Harry grinnikt zachtjes, 'We kunnen je ook bij de kinderdisco afzetten.' grijnst hij. De jongens proberen hem over te halen om mee te gaan naar de spooktocht vanavond. 'Wacht maar, Styles. Jij gilt net zo hard vanavond.' zegt Louis en Harry knikt. 'Sure, echt niet!' antwoord hij op een overdreven stoere toon. Mijn telefoon gaat en ik zie dat het het nummer van Jake is. Ik slik even en wil het gesprek weigeren, maar ik weet dat hij dan gewoon blijft bellen. Ik sta op, 'Ik moet even opnemen.' zeg ik en ik loop de tuin in. Ik neem op, 'Wat wil je, Jake?' vraag ik geïrriteerd.
JE LEEST
And suddenly you were my everything ft. Harry Styles
FanfictionOlivia is omringt door fangirls. Haar beste vriendinnen, alle meiden om haar heen en zelfs haar negenjarige zusje zijn door het dolle heen van One Direction. Haar kleine zusje is vooral fan van Harry Styles. Haar hele kamer hangt vol. Olivia is zelf...