Olivia's point of view.
Ik kijk wat verbaasd naar Camilla, die nu opstaat. 'Wat heb je gedaan?' vraag ik niet begrijpend. Harry kijkt net zo verbaasd als ik. 'Ik heb Jake gesproken.' begint Camilla en ik knik. Ik begrijp niet wat daar zo erg aan is. 'Het spijt me, Olivia. Hij begon op zo'n zielige manier te praten en ik heb hem alles verteld.' zucht ze hoofdschuddend. Aan haar gezicht is te zien hoeveel spijt ze ervan heeft. Ik sla mijn armen over elkaar, 'Wat is alles?' vraag ik. Ze haalt haar schouders op, 'Hoe je eronder was. Hoe je uiteindelijk aangifte hebt gedaan. Hoe Harry in je leven gekomen is. Eigenlijk alles. Shit, hij hoorde dat allemaal niet te weten, Olivia.' zucht ze. Ik frons even, 'Je hebt hem verteld dat ik aangifte heb gedaan?' vraag ik en ze knikt. Oké, dat is zeker een probleem. 'Hij deed zo zielig. Hij vertelde me dat hij naar een kliniek is geweest en voor jou aan zichzelf heeft gewerkt.' ze kijkt me even aan. 'Het spijt me echt.' fluistert ze en ik knik. Ik weet dat ze dat niet met opzet heeft gedaan. 'Kan het een probleem worden dat hij weet dat je aangifte hebt gedaan?' vraagt Harry met een bezorgt gezicht. Ik knik, 'Als hij zijn woede niet in kan houden wel ja.' zucht ik. Hij slaat zijn arm om mijn middel, 'Hij komt niet in je buurt.' zegt hij vast besloten.
Ik kijk even naar het artikel in de krant. 'Hoe kan het zijn dat er bij jou nooit een haartje verkeerd zit?' vraag ik en ik wijs naar de foto. Harry grinnikt, 'Ik kan zo al tien dingen op noemen die lelijk zijn.' antwoord hij. Het is een foto van Harry en mij, gemaakt door het raam van de snackbar. 'Wat een stalkers zijn het eigenlijk ook.' mompel ik en Harry gaat naast me op de bank zitten. 'Lekker laten gaan, joh.' antwoord hij schouderophalend en ik leg de krant weg. Hij slaat een arm om me heen, 'Laat ze denken wat ze willen denken.' grinnikt hij en hij geeft me een kus. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder, 'Maak je je zorgen om Jake?' vraagt Harry na een tijdje. 'Niet echt, als hij zijn woede onder controle heeft dan is er niks aan de hand.' antwoord ik. Ook al maak ik me diep van binnen toch wel zorgen. Hij zucht even, 'Ergens zit het me niet lekker.' mompelt hij en ik kijk op, zodat ik hem aan kan kijken. 'Woedeaanvallen is een rot excuus. Als je om iemand geeft dan doe je zoiets niet.' zegt hij en ik knik. Zo dacht ik er ook over, maar toen ontmoette ik Jake en veranderde die hele gedachten, omdat ik vond dat ik moest bewijzen dat hij wel om me gaf. Harry veegt een pluk een haar achter mijn oor. 'Ik beloof je dat ik je nooit zoiets aan zal doen.' zegt hij en ik glimlach. 'Ik kan me niet eens voorstellen dat jij zoiets doet.' antwoord ik en hij grinnikt. Ik denk dat niemand zich kan voorstellen dat Harry Styles een klap uitdeelt, vooral niet als je de echte Harry leert kennen. 'Nou, als iemand het echt verdient.' mompelt hij en ik grinnik. Nog steeds kan ik het me niet voorstellen. Mijn telefoon gaat en ik pak hem van de bankleuning af. Het is een nummer die ik niet herken. Ik neem op, 'Met Olivia.' zeg ik. Het blijft even stil aan de andere kant van de lijn. 'Hey Olivia.' klinkt de opgelaten stem van Jake dan.
JE LEEST
And suddenly you were my everything ft. Harry Styles
FanfictionOlivia is omringt door fangirls. Haar beste vriendinnen, alle meiden om haar heen en zelfs haar negenjarige zusje zijn door het dolle heen van One Direction. Haar kleine zusje is vooral fan van Harry Styles. Haar hele kamer hangt vol. Olivia is zelf...