Harry's point of view.
Zo snel als ik kan loop ik de tuin in en open ik de achterdeur. Als ik in de woonkamer aankom tref ik Olivia aan die met haar ogen gesloten tegen Niall aanligt. Opgelucht haal ik adem en Niall kijkt op. 'Ik ben je voor eeuwig dankbaar.' zeg ik en hij glimlacht. 'Geen probleem, Harry.' antwoord hij en ik ga naast hem zitten. 'Was het heel erg?' vraag ik bezorgt en Niall haalt zijn schouders op. 'Best wel. Hij had haar aardig te pakken.' fluistert hij. Hij lijkt geschrokken te zijn van Jake zijn actie. Ik kijk even naar Olivia die nog altijd haar ogen gesloten heeft. Niall kruipt onder haar vandaan, 'Ik ga maar eens richting huis.' zegt hij en ik knik. Ik wil hem vragen wat hij hier überhaupt deed, maar het maakt niet uit. Ik ben allang blij dat hij hier was. Hij neemt afscheid en even later hoor ik de voordeur dicht vallen. Ik til Olivia op en neem haar mee naar boven, waar ik haar op haar bed leg. Ik trap mijn schoenen uit en hang mijn jas over haar bureaustoel, dan ga ik naast haar liggen. Haar ogen gaan even open en ze glimlacht zwakjes. 'Ik ben hier, babe.' fluister ik en ze legt haar hoofd op mijn borst. Waarom ben ik nooit bij haar als dit gebeurt? Ik druk een kus op haar haren en zucht even. Ik zal voor eeuwig bij Niall in het krijt staan.
'Nee, ik heb het nog nooit gekeken.' antwoord ik en Olivia rolt met haar ogen. 'Dan ga je het nu zien.' zegt ze en ze zoekt naar haar favoriete serie, Full house. Ik grinnik, 'Let's do it.' antwoord ik en ze zet de serie aan. 'Ik ben het meest fan van Uncle Jesse.' zegt ze overtuigend en ik kijk haar even aan. 'Hoezo?' vraag ik en ze wijst naar het scherm. 'Kijk naar zijn haar.' zegt ze en ik volg haar blik. 'Als ik in zijn tijd een tiener zou zijn geweest, dan was ik zeker een fangirl geweest.' zegt ze en ze grinnikt. Ik frons, 'Hé, hallo!' roep ik dan en ze schiet in de lach. Ze slaat haar armen om mijn nek, 'Dat is gemeen.' mompel ik met een kleine grijns en ze drukt een kus op mijn wang. 'Sorry, lieverd.' grinnikt ze en ik knik. 'Ja, heb maar spijt!' roep ik lachend en ik pak haar vast. Ik trek haar op mijn schoot, met aan elke kant van mijn lichaam een been, zodat ik haar aan kan kijken. Ik veeg een pluk haar achter haar oor, 'Ik heb niet zoveel spijt. Jij hebt al genoeg fangirls achter je aan.' zegt ze en ik rol met mijn ogen. 'Heb genade.' antwoord ik met een treurige blik. Ze schudt haar hoofd, 'Echt niet.' antwoord ze beslist en ze bijt even op haar lip. 'Oh, nu ben je gewoon gemeen.' zeg ik hoofdschuddend en ze fronst even. 'Wat doe ik nou weer?' lacht ze, niet begrijpend. Ik druk haar dichter tegen me aan en ze grinnikt zachtjes. 'Denk je dat ik het niet door heb, Styles?' vraagt ze en ik kijk haar even aan. Mijn ademhaling word sneller en ze schudt haar hoofd, voordat ik mijn lippen op die van haar druk.
JE LEEST
And suddenly you were my everything ft. Harry Styles
FanfictionOlivia is omringt door fangirls. Haar beste vriendinnen, alle meiden om haar heen en zelfs haar negenjarige zusje zijn door het dolle heen van One Direction. Haar kleine zusje is vooral fan van Harry Styles. Haar hele kamer hangt vol. Olivia is zelf...