50

164 8 1
                                    

Olivia's point of view.

Mijn slaapkamer deur vliegt open en Harry komt enthousiast binnen gelopen. Ik kijk fronsend op, 'Jij bent happy.' zeg ik en hij grijnst even voordat hij naast me op mijn bed ploft. 'Ik heb een verassing.' zegt hij en ik leg mijn boek aan de kant. 'De jongens stonden erop om te proberen me op andere gedachten te brengen dan mijn vader, Jake en mijn management.' begint hij en ik knik. De jongens zijn er altijd voor hem, dat is een fijne gedachten. 'We gaan naar Griekenland en jij gaat mee.' zegt hij en ik kijk hem verbaasd aan. Hij glimlacht breed, 'Omdat jij ook wel wat afleiding kan gebruiken en ik ga echt niet weg zonder jou.' zegt hij en zijn groene ogen glunderen. Voor het eerst lijkt Harry echt weer enthousiast te zijn. Ik knik, 'Hoe zit het dan met je management?' vraag ik nieuwsgierig en hij haalt zijn schouders op. 'Dat komt daarna wel.' antwoord hij. Ik ben blij om hem zo te zien en ik denk dat dit idee van de jongens nog wel eens kan helpen. 'Of durf je niet met vier jongens op vakantie?' vraagt hij en ik schiet in de lach. 'Met een stelletje idioten zoals jullie?' vraag ik lachend en hij rolt met zijn ogen. 'Dat kan ik niet ontkennen.' grinnikt hij met een ondeugende stem. 'Dan heb je ons nog niet samen meegemaakt.' zegt hij met een brede grijns.

Niall kijkt even naar Harry die achter Liam aanrent in de hoop zijn telefoon terug te krijgen. 'Gaat het beter met hem?' vraagt hij en hij richt zijn blik nu op mij. Ik haal mijn schouders op, 'Soms.' antwoord ik, niet wetend of het eigenlijk wel beter met hem gaat. Louis is de eerste die Liam vastpakt. 'Zijn jullie uitgespeeld?' vraagt hij grijnzend en Liam geeft de telefoon van Harry terug. 'Het is toch veel te warm hier voor.' zucht Liam hijgend en Niall opent de deur van het appartement. 'Hopelijk zit er airco in.' zegt Harry die ondertussen bezweet is van het rennen. Niall schreeuwt het uit als hij eenmaal binnen is en de jongens stormen naar binnen. Ik volg hun op mijn gemak en als ik eenmaal in de tuin aan kom ligt Niall al in het zwembad, met kleren en al. Ook Liam drukt zijn telefoon in Louis zijn handen en springt er enthousiast in. Louis schudt zijn hoofd, 'Stelletje kleuters!' roept hij en dan loopt hij weer naar binnen. 'Ik jat de grootste kamer!' roept hij nog en hij steekt zijn tong uit. Harry loopt achter hem aan, 'Hallo, dat denk jij! Die nemen wij.' zegt Harry en hij sprint de trap op met Louis achter zich aan. 'Verdomme Styles!' hoor ik Louis nog schreeuwen. Niall klimt het zwembad uit en komt naast me staan, 'Voor als je het nog niet door had.. Je date een kleuter.' zegt hij en ik grinnik zachtjes. 'Laat hem maar even kind zijn.' antwoord ik, genietend van Harry zijn vrolijke bui. Niall grijnst van oor tot oor, 'Hij is gelukkig, Olivia. Ondanks alles is hij gelukkig en dat is met dank aan jou.' zegt hij en ik haal mijn schouders op. 'Overdrijven is ook een vak.' antwoord ik en Niall schudt zijn hoofd. 'Hij is tot over zijn oren verliefd op je, Olivia.' antwoord hij en ik kan de brede glimlach op mijn gezicht niet langer verstoppen. 'Ik meen het.' zegt Niall en dan ploft hij op één van de ligbedden. 'Fijn, nu moet ik opdrogen voordat ik naar binnen kan.' bromt hij met een grijns. Ik ga zitten en schud mijn hoofd, 'Eigen schuld, Horan.' antwoord ik en hij grinnikt. 'Dus, je zusje is fan van ons?' vraagt hij na een tijdje en ik knik. Ik zet mijn zonnebril op en zucht even, 'Helaas wel.' grinnik ik en Niall schiet in de lach. Zijn lach is aanstekelijk, waardoor ik ook moet lachen. Mijn telefoon trilt en ik haal hem uit mijn zak. Ik heb een berichtje van het nummer waarmee Jake nog altijd contact zoekt, Waar ben je? Waarom ben je niet thuis? staat er en ik slik even. Ik heb Harry maar niet verteld dat hij nog contact zoekt. Dat lijkt me beter.




And suddenly  you were my everything ft. Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu