Olivia's point of view.
Ik pak mijn telefoon van het aanrechtblad en neem op. 'Hey, Olivia.' klinkt Niall zijn stem en ik glimlach. 'Hey.' antwoord ik en ik druk mijn schouder tegen mijn telefoon, zodat ik verder kan gaan met mijn appel schillen. 'Er is iets wat ik met je wil bespreken. Het gaat over Harry, heb je binnenkort tijd?' vraagt hij en ik gooi de schil weg. 'Ja, ik heb vanmiddag wel tijd.' antwoord ik en ik snij de appel in stukjes. 'Goed, dan kom ik wel even langs. Oh, en niks tegen Harry zeggen. Het is geheim.' zegt hij en dan hangt hij op. Ik frons even, waar zou dat over gaan? Ik doe de stukjes appel in een bakje en loop naar de woonkamer, waar Harry klaar staat met zijn jas aan. Ik geef hem een kus, 'Succes.' glimlach ik en hij omhelst me. 'Bedankt, babe.' fluistert hij. Hij heeft een afspraak bij zijn psycholoog, op één of andere manier is hij altijd nerveus. Daarna heeft hij een afspraak met een groot management, dus is hij extra zenuwachtig. Harry vertrekt en ik plof op de bank neer. Ik pak de afstandsbediening en zoek op Netflix naar een film. Mijn zusje en moeder zijn een dag naar een pretpark. Ik mocht mee, maar als ik iets stom vind is het een kinderpretpark, dus besloot ik maar thuis te blijven.
Als een uur later de deurbel gaat, ben ik nog altijd Netflix aan het kijken. Ik ben uiteindelijk geëindigd bij Full House, wat zeker weten mijn favoriete serie is; die ik al vier keer heb afgekeken. Ik sta op en loop naar de deur. Verwachtend dat het Niall is open ik hem, maar Jake staat voor me. Ik frons even, 'Wat doe jij hier?' vraag ik wat verbaasd. Hij glimlacht zwakjes, 'Sorry. Ik wilde je niet laten schrikken. Ik wilde gewoon even checken of alles nu in orde was.' zegt hij en ik knik. Ergens is dat wel lief van hem. 'Ja, het gaat prima. Alles is opgelost.' glimlach ik en hij zucht even. 'Dus, dat betekend dat het weer goed zit tussen jou en Harry?' vraagt hij een beetje teleurgesteld. Ik knik, 'Ja, alles is goed tussen ons.' antwoord ik en ik zie dat hij zijn vuisten balt. Ik slik even en zet automatisch een stap naar achteren. Vroeger was dat het teken dat er een uitbarsting aankwam. Hij haalt even diep adem, 'Het lijkt me beter als je gaat.' zeg ik dan, bang dat hij straks uitbarst. Hij bijt even op zijn lip en zijn ogen kijken me woedend aan. 'Waarom hij, Olivia?' vraagt hij zachtjes, maar zijn toon klinkt dreigend. Mijn adem stokt en ik pak de deur vast. 'Harry is een goede jongen.' fluister ik en ik wil de deur dicht gooien, maar hij zet zijn voet er tussen. Hij trapt de deur weer open en ik moet aan de kant springen, zodat de deur me niet raakt. 'Waarom niet ik?' vraagt hij op een kwade toon en hij stapt naar binnen. Ik zet nog een stap naar achter, maar ik weet dat ik ieder moment bij de muur aan zal komen, dus ik zit vast. Jake is een prima jongen, totdat hij geen controle meer heeft over zijn woede, dan is hij je grootste en gevaarlijkste vijand. 'Dacht je nou echt dat ik dat zou accepteren? Na alle plezier die we samen hadden?' sist hij en ik kijk hem met grote ogen aan. 'Jíj had vooral plezier.' mompel ik binnensmonds, maar aan zijn gezicht te zien heeft hij het verstaan. 'Dus je wilt zeggen dat alles een leugen was, Olivia?' roept hij en voor ik het echter door heb duwt hij me op de grond. Mijn hoofd knalt tegen de deur en ik voel een pijnscheut door mijn achterhoofd. 'Betekende ik dan helemaal niks voor je?' roept hij en hij geeft me een trap tegen mijn scheenbeen. Ik krimp ineen als hij naast me hurkt. Hij grijpt mijn keel vast, 'Was het zo makkelijk om aangifte tegen me te doen?' sist hij in mijn oor.
JE LEEST
And suddenly you were my everything ft. Harry Styles
FanfictionOlivia is omringt door fangirls. Haar beste vriendinnen, alle meiden om haar heen en zelfs haar negenjarige zusje zijn door het dolle heen van One Direction. Haar kleine zusje is vooral fan van Harry Styles. Haar hele kamer hangt vol. Olivia is zelf...