Harry's point of view.
Ik zie Olivia verstijven en gelijk schiet ik overeind. 'Jake, wat wil je?' vraagt ze. Ik maak een gebaar dat ze hem op de speaker moet zetten, wat ze gelijk doet. 'Niks bijzonders. Ik vroeg me gewoon af of je nog een keer wilde afspreken, of ben je te druk met Harry?' vraagt hij en ik grinnik even. 'Sorry Jake, ik ben erg druk.' mompelt Olivia, die overduidelijk niet weet wat ze moet zeggen. 'Oké, dat begrijp ik. Bel maar als je tijd hebt.' zegt hij en dan hangt hij op. 'Ik snap nog steeds niet waarom hij wilt afspreken.' zucht Olivia en ik frons even. 'Misschien wilt hij je iets vertellen?' stel ik voor en ze knikt. Hopelijk zijn excuses, want die verdient Olivia wel.
Mijn moeder kijkt dankbaar naar Olivia haar moeder. 'Bedankt dat we hier mogen komen. Super gezellig.' zegt ze voor de vijfde keer. Olivia haar moeder glimlacht, 'Geen probleem. Harry is veel voor ons gaan betekenen en dat geldt dus ook voor jou.' antwoord ze. Ik zie Olivia grijnzend van de één naar de ander kijken. Ik sta op, 'Ik heb nog één ding. Ik ben zo terug.' zeg ik en ik loop naar mijn auto. Ik haal het boekje die ik voor Olivia heb gehaald uit mijn auto en loop terug naar binnen. Ik ga weer naast Olivia op de bank zitten, die me wat verbaasd aan kijkt. 'Een week geleden hadden we het over de dingen die je nog nooit gedaan hebt.' begin ik en ze grinnikt even. Ik haal het boekje achter mijn rug vandaan. 'Dit is een Bucket list boekje. Ik wil dat je er alles in op schrijft wat je nog nooit hebt gedaan. De eerste dingen heb ik er al ingeschreven.' leg ik uit en ze opent het boekje. Er staat een klein lijstje. Schaatsen. In een achtbaan. Manchester verlaten. In het hokje van schaatsen staat een vinkje. Olivia schudt haar hoofd. 'Ik ga ervoor zorgen dat je al die dingen hebt gedaan. Zie dat maar als mijn taak.' zeg ik en ze kijkt me even aan. Ik zie tranen in haar ogen prikken, die ze probeert tegen te houden. 'Harry, dat is zo lief. Dank je wel.' glimlacht ze en ze slaat haar armen om me heen.
Niall grinnikt, 'Ik wist wel dat het wat tussen jullie ging worden.' grijnst hij en ik rol met mijn ogen. 'Dus, hoe gaat het met je tour?' vraag ik om van onderwerp te veranderen. Niall zucht even, 'Het is geweldig, maar ik ben blij dat ik af en toe even vrij heb en naar huis kan.' geeft hij toe en ik knik. Tijdens mijn tour ben ik nooit thuis geweest, maar vanavond treedt Niall op in Manchester, dus hadden we tijd om bij te praten. Hij opent zijn blikje cola die hij zojuist bij de snackbar heeft gehaald en neemt een slok. 'Je hoeft nog maar vijf shows toch?' vraag ik en hij knikt. Ik weet hoe moe je kan worden van een tour en ook hoe weinig slaap je krijgt. 'Harry fucking Styles.' klinkt een stem en ik stop met lopen. Ik weet dat het Jake is die nu achter me staat. Ik draai me om, 'Wat wil jij nou weer?' vraag ik geïrriteerd. Hij kijkt me kwaad aan, 'Wat denk je? Ik heb alles gegeven om beter te worden voor Olivia en nu pak jij haar van me af.' bromt hij kwaad en ik frons even. 'Volgens mij ben je zelf degene die het verknalt heeft.' antwoord ik. Hij slaat zijn armen over elkaar. 'Laat haar met rust. Ze hoort met mij.' zegt hij en ik voel de woede in me omhoog borrelen. Is hij soms vergeten wat hij gedaan heeft? Het is alsof de woede de controle over me heeft en nu doe ik eens iets wat ik nog nooit gedaan heb. Voor ik het echter door heb geef ik hem een harde klap op zijn neus.
JE LEEST
And suddenly you were my everything ft. Harry Styles
FanfictionOlivia is omringt door fangirls. Haar beste vriendinnen, alle meiden om haar heen en zelfs haar negenjarige zusje zijn door het dolle heen van One Direction. Haar kleine zusje is vooral fan van Harry Styles. Haar hele kamer hangt vol. Olivia is zelf...