Olivia's point of view.
'Harry?' mompel ik en ik kijk even naar Harry die op de rand van mijn bed zit. Hij mompelt wat en ik rol met mijn ogen. 'Je bent daar al twee uur mee bezig, gun jezelf wat rust.' zeg ik. Hij klapt de laptop dicht en legt hem op mijn bureau. 'Het hoeft niet allemaal in een dag gedaan te zijn.' breng ik hem op de hoogte en hij knikt. 'Ik ben gewoon bang dat niemand interesse heeft.' zucht hij en hij gaat naast me liggen, op zijn zij terwijl hij zichzelf omhoog houdt met zijn arm. Ik glimlach, 'Kom op. Wie wilt jou nou niet? Managementen zullen een moord voor je doen.' zeg ik en hij grinnikt even. 'Overdrijven is ook een vak, lekkerding.' grinnikt hij. Ik schud mijn hoofd, 'Ik meen het. Elk management mag blij zijn met een artiest zoals jij.' zeg ik en hij glimlacht. Hij gaat boven me hangen en drukt een kus op mijn lippen, 'Ik hou van je, Olivia.' fluistert hij en zijn groene ogen kijken me glunderend aan. Ik glimlach, 'Ik hou ook van jou, mister Styles.' antwoord ik en hij grinnikt. Ik sla mijn armen om zijn nek heen. 'Vertrouw me nou maar, het komt goed.' zeg ik en hij knikt. 'Ik vertrouw je volledig. Is dat slim?' vraagt hij met een grijns en ik grinnik. 'Ja, heel slim.' antwoord ik en ik druk een kus op zijn lippen. Ik wil me terug trekken, maar hij pakt mijn gezicht vast en zoent me. Na een tijdje zakken zijn lippen naar mijn hals en ik haal mijn hand door zijn haar. De deur gaat open en we schieten allebei overeind. Rosa komt binnen gelopen en ik kijk haar geïrriteerd aan. 'Je moet echt eens leren kloppen.' brom ik en ze giechelt. 'Mama vraagt of je even naar de winkel wilt om soep te halen.' zegt ze en ik zucht even. Ze weet dat ik een hekel heb aan die kou buiten. 'Ja, is goed.' antwoord ik en ik maak een gebaar dat ze weg moet gaan. 'Niet zeiken, kou kleum.' zegt Harry, die ondertussen wel door heeft dat ik de kou haat en hij staat op. Hij pakt zijn trui van mijn bureaustoel en gooit die naar mijn hoofd. 'Trek die aan. Jij bent warm en ik vind hem je leuk staan. Win win.' zegt hij en ik rol met mijn ogen. Ik trek de trui over mijn hoofd. Het is de trui die Harry droeg bij onze ontmoeting, toen hij zo dom was om met zijn eigen merchandise over straat te gaan terwijl hij niet herkend wilde worden.
Harry slaat een arm om me heen en drukt een kus op mijn voorhoofd. 'Zie je? Zo een wandeling valt wel mee.' zegt hij en ik grinnik even. 'Ik vind het nog steeds koud.' geef ik toe en hij rolt met zijn ogen. Ondertussen zijn er mensen met camera's die foto's van ons maken, maar het lijkt Harry niet tegen te houden. Ik ben blij dat hij onze relatie niet geheim houdt. Ik kijk even achterom, sinds al het gedoe met Jake ben ik toch altijd wat angstig. Harry stopt met lopen, 'Gaat het?' vraagt hij en ik knik. Hij kijkt me wat bezorgt aan, terwijl ik nog altijd rond kijk. 'Lieverd, wat is er?' vraagt hij en ik schud mijn hoofd. 'Sorry, het is gewoon..' ik zucht even en hij pakt mijn gezicht vast. 'Jake?' vraagt hij en ik knik. 'Het gevoel achtervolgt me overal, wetend dat hij ons in de gaten houdt.' fluister ik. Dat in de gaten houden is ook niet moeilijk met al die paparazzi. 'Zo lang ik hier ben, doet hij je helemaal niks. Dat beloof ik je.' sust Harry en ik glimlach even. Hij streelt met zijn duim over mijn wang, 'Ik hou van je en ik zal er alles aan doen om je veilig te houden.' fluistert hij en de glimlach op mijn gezicht word breder. 'Ik hou ook van jou. Ik voel me al veilig bij je als ik alleen maar bij je ben.' antwoord ik zachtjes en hij geeft me een kus, dan slaat hij zijn armen stevig om me heen en zo staan we een paar minuten, terwijl we beide de paparazzi negeren.
JE LEEST
And suddenly you were my everything ft. Harry Styles
FanficOlivia is omringt door fangirls. Haar beste vriendinnen, alle meiden om haar heen en zelfs haar negenjarige zusje zijn door het dolle heen van One Direction. Haar kleine zusje is vooral fan van Harry Styles. Haar hele kamer hangt vol. Olivia is zelf...