Olivia's point of view.
De deurbel gaat en ik zucht even. Aangezien ik alleen thuis ben moet ik wel open doen. Ik sta op en loop naar de deur. Als ik de deur open staat Harry voor me, met zijn handen in zijn jaszakken. 'Hey.' fluistert hij en ik glimlach even. Ik trek hem naar binnen en omhels hem. 'Oh thank god, je haat me niet.' zucht hij en hij slaat zijn armen om me heen. Ik slik mijn tranen weg, 'Harry, ik ben alleen maar blij dat je in orde bent.' fluister ik. Ik laat hem los en hij trekt zijn jas uit. Hij hangt hem op en dan volgt hij me naar de woonkamer. 'Olivia, het spijt me zo erg.' zucht hij en ik rol met mijn ogen. 'Stop met je excuses steeds aan te bieden.' zeg ik en hij glimlacht even. 'Dat hoor ik wel te doen. Ik verdween voor drie dagen, dat was een domme actie.' zegt hij en ik ga op de bank zitten. 'Goed, als je me verteld waar je hebt uit gehangen vergeef ik het je misschien.' zeg ik en hij grinnikt even. Hij gaat naast me zitten en pakt mijn handen vast. 'Je moet weten dat ik dit nooit meer doe. Voortaan zal ik er met je over praten.' begint hij en ik knik. 'Je kan me vertrouwen, Harry.' zeg ik en hij glimlacht even, die vrijwel gelijk weer van zijn gezicht verdwijnt. 'Toen ik zes was had mijn moeder een drankprobleem, omdat het huwelijk met mijn vader slecht ging.' begint hij en ik kijk hem even bezorgt aan. 'Gemma en ik ontliepen haar, om het allemaal maar niet te hoeven zien. Dat ging door totdat ik acht was. Toen zijn mijn ouders in therapie gegaan en dat hielp.' verteld hij en ik knijp even in zijn hand. Ik zie dat hij er moeite mee heeft om dit te vertellen. 'Ik kwam thuis en mijn moeder was terug gevallen op de drank. Ik schrok er zo erg van en Gemma die had gelogen over alles..' hij zucht even. Het is alsof hij langzaam wat paniekerig word. 'Ik wist niet wat ik moet doen, maar wat ik wel wist is dat ik daar niet wilde zijn en nog steeds niet. Ik kan het gewoon niet aan zien.' ratelt hij en hij schudt zijn hoofd. 'Hé, Harry. Het is in orde.' sus ik en ik sla mijn armen om hem heen. Ik trek hem dicht tegen me aan en ik voel hem trillen. 'Ik ben verschrikkelijk. Ik loop weg. Ik zeg mijn tour af. Ik stel zoveel fans teleur.' mompelt hij en ik schud mijn hoofd. 'Je moet eerst aan jezelf werken, Harry. Zet jezelf nou eens op één.' fluister ik. Na een tijdje lijkt hij rustiger te zijn en ik laat hem los. 'Als je niet naar huis wilt, dan hoeft dat niet. Zulke dingen moet je doen als je er klaar voor bent.' maak ik hem duidelijk en hij knikt.
'Wie staat er onder de douche?' vraagt Rosa die mijn kamer in komt lopen. 'Dat is Harry.' antwoord ik en ik kijk op van mijn boek. 'Waarom?' vraagt ze verbaasd. Ik zucht even, 'Omdat hij vanavond hier slaapt, Rosa.' antwoord ik. Ze springt op en neer, 'Blijft Harry slapen?' vraagt ze enthousiast en ik knik. Ik kijk op mijn klok, 'En waarom lig jij nog niet in bed?' vraag ik geïrriteerd. Ze zet een stap naar achter, 'Niks tegen mama zeggen, alsjeblieft.' mompelt ze en ik glimlach. 'Natuurlijk niet, maar mama kan elk moment thuis komen.' breng ik haar op de hoogte. 'En ze wilt dat je slaapt.' waarschuw ik haar en ze giechelt even. Ik leg mijn boek weg en sta op, 'Kom op.' zeg ik en ik volg haar naar haar slaapkamer. 'Gaan we morgen met Harry ontbijten?' vraagt ze enthousiast en ik rol met mijn ogen. 'Als jij nu gaat slapen, wel ja.' antwoord ik en ze gaat in haar bed liggen. 'Wil je Harry een welterusten kus voor me geven?' vraagt ze dan en ik knik. 'Slaap lekker, Rosa.' mompel ik en ik sluit de deur. Harry komt net de badkamer uit gelopen, 'Ligt ze eindelijk in bed?' grijnst hij en ik knik. 'Het smoesje dat mijn moeder thuis komt werkt altijd, alleen heeft ze altijd nachtdienst.' grinnik ik en ik loop mijn slaapkamer in. Harry schiet in de lach, 'Slim. Heel slim.' lacht hij en hij slaat zijn armen van achter om me heen. 'Rosa trapt ook overal in.' grinnikt hij en ik knik. Ik draai me om in zijn armen, zodat ik hem aan kan kijken. 'Je krijgt een welterusten kus van haar.' glimlach ik en hij lacht even. 'Oh, is dat zo?' mompelt hij en ik geef hem een kus. 'Die is van haar.' zeg ik en ik geef hem nog een kus. 'En die is van mij.' grinnik ik en hij schiet in de lach. 'Jullie zijn ook een stelletje idioten.' lacht hij en ik rol met mijn ogen. De deurbel gaat en ik frons even, 'Welke idioot belt er nu nog aan?' vraagt Harry. Ik open mijn gordijn en kijk door het raam. Jake staat voor de deur. 'Wie is het?' vraagt Harry en ik slik even. Ik sluit mijn gordijn en draai me om, 'Jake.' mompel ik.
JE LEEST
And suddenly you were my everything ft. Harry Styles
FanfictionOlivia is omringt door fangirls. Haar beste vriendinnen, alle meiden om haar heen en zelfs haar negenjarige zusje zijn door het dolle heen van One Direction. Haar kleine zusje is vooral fan van Harry Styles. Haar hele kamer hangt vol. Olivia is zelf...