Olivia's point of view.
Rosa drukt een vormpje in het deeg, 'Deze kerstboom past echt bij kerst.' zegt ze vrolijk. De deurbel gaat en mijn moeder loopt naar de gang. Ik help Rosa om het koekje heel op de bakplaat te krijgen. Mijn moeder komt terug met Harry achter zich aan. 'Harry is er!' roept Rosa gelijk en Rosa geeft hem een high five. Ik vind het leuk om te zien dat ze zo goed met elkaar om kunnen gaan. 'Dus jullie zijn koekjes aan het bakken?' vraagt hij en Rosa knikt enthousiast. Harry stroopt zijn mouwen op, 'Nou, zoeken jullie nog een helpende hand?' vraagt hij en ik grinnik even. 'Het zijn kerstkoekjes, dus het moeten allemaal kerstvormpjes zijn.' legt Rosa hem uit en Harry gaat naast me zitten. 'Kerstkoekjes? Het duurt nog twee weken tot kerst.' lacht hij en Rosa giechelt. 'Dan maken we gewoon nieuwe, maar Rosa kon niet meer wachten.' breng ik Harry op de hoogte en hij grijnst even. Hij pakt een vormpje en drukt hem in het deeg. Ook Rosa en ik gaan weer aan de slag. Als Rosa even later de bakplaat optilt, neem ik hem snel van haar over. 'Straks laat je hem vallen.' waarschuw ik haar en ik loop naar de keuken, met Rosa achter me aan. Ik zet hem in de oven en zet de oven aan, 'Zag je dat?' vraagt Rosa zachtjes en ik draai me naar haar toe. 'Wat moet ik gezien hebben?' vraag ik fronsend, niet wetend waar ze het over heeft. Ze giechelt, 'Harry kijkt de hele tijd naar je.' zegt ze zachtjes en dan rent ze de keuken uit.
'Hoe krijgen jullie de lijnen zo mooi?' vraagt Rosa geïrriteerd. Ze is al tien minuten bezig om haar eerste koekje te versieren terwijl Harry en ik al bij onze derde zijn. Harry gaat naast haar zitten en klopt op zijn schoot. Rosa gaat zitten en Harry laat haar zien om met twee handen mooie lijnen te maken met het glazuur. Ik kijk even naar de twee, want ik vind ze ontzettend lief samen. 'Zie je het? Je moet niet zo hard knijpen.' verteld Harry en hij geeft het flesje aan Rosa. 'Het lukt!' gilt ze enthousiast als ze een lijn trekt. Ze legt het koekje aan de kant en pakt een hartvormig koekje. Eigenlijk is Rosa al veel te oud om op schoot te zitten, maar Harry lijkt er niet mee zitten, want ook hij pakt er een nieuw koekje bij. Harry fluistert iets in Rosa haar oor en Rosa haar ogen worden groot. 'Ja! Dat wil ik doen en Olivia moet ook mee!' roept Rosa enthousiast en Harry grinnikt even. 'Als jij je zus zo ver krijgt.' lacht hij en hij kijkt me even aan. Oh god.
'Rosa, niet rennen. Het is glad.' waarschuw ik Rosa als ze de straat over rent. Ze glijdt bijna uit, maar weet zichzelf te herpakken. 'Ik heb haar gewaarschuwd.' grinnik ik en samen met Harry loop ik ook naar de overkant. Eenmaal aan de overkant aangekomen heeft Rosa een sneeuwbal gemaakt. 'Gaan we een sneeuwpop maken?' vraagt ze enthousiast. Harry hurkt bij haar neer en begint de sneeuwbal van Rosa door de sneeuw te rollen. Samen met Rosa maak ik een andere bal en Harry plaatst hem boven op die van hem. 'Hij moet nog een hoofd.' zegt Rosa en ze begint aan een nieuwe bal. Ze zet hem er boven op. Harry fronst even, 'Hij is wel een beetje kaal hoor.' zegt hij en hij kijkt zoekend rond. Hij pakt twee takjes en steekt die in de middelste bal. 'Dat is al beter.' zegt Rosa trots en ze geeft Harry een high five. Harry zijn telefoon gaat en hij haalt hem uit zijn zak. Hij neemt op en loopt iets van ons af, 'Hey, Niall.' hoor ik hem nog zeggen. Rosa haar mond valt open, 'Hij is gewoon met Niall aan de telefoon.' zegt ze en ik grinnik even. Ik maak een sneeuwbal, 'Weet je wat ook leuk is aan sneeuw?' vraag ik en Rosa kijkt me nieuwsgierig aan. Als Harry zijn telefoon weg stopt gooi ik de sneeuwbal tegen zijn rug. Rosa giechelt en Harry draait zich om, 'Wie van jullie twee monsters was het?' vraagt hij met een grijns en Rosa haar vinger wijst gelijk naar mij. Ik rol met mijn ogen, thanks zusje. Harry pakt wat sneeuw bij elkaar en maakt een bal ervan, 'Denk je dat je daar mee weg komt, Olivia?' vraagt hij en ik haal mijn schouders op. 'Ik dacht van wel, ja.' grinnik ik en Harry gooit de sneeuwbal naar me toe, maar ik weet op tijd weg te rennen. 'Verdomme, Olivia!' roept hij en hij pakt een hele lading sneeuw in zijn handen, voordat hij achter me aan rent. Voor ik het echter door heb heeft Harry me te pakken en ik val voor over, in de sneeuw. Harry schiet in de lach, 'Wat ben je ook een idioot.' lacht hij en ik ga recht op zitten. Harry gooit zijn sneeuw over me heen. Ik ben zojuist gevallen, letterlijk, maar ik ben zojuist ook voor Harry gevallen.. Ik besef nu pas dat ik hem juist heel erg mag. De kriebels in mijn buik die hij me alleen geeft en dat mag niet. Ik mag niet vallen voor dé Harry Styles.
JE LEEST
And suddenly you were my everything ft. Harry Styles
FanfictionOlivia is omringt door fangirls. Haar beste vriendinnen, alle meiden om haar heen en zelfs haar negenjarige zusje zijn door het dolle heen van One Direction. Haar kleine zusje is vooral fan van Harry Styles. Haar hele kamer hangt vol. Olivia is zelf...