34

213 10 0
                                    

Olivia's point of view.

Harry komt met een opgelucht en bezweet gezicht zijn kleedkamer ingelopen. Hij gooit de deur achter zich dicht en ik grinnik even. 'Ik ben trots op je.' zeg ik en hij glimlacht. Geen paniekaanval. Geen problemen. Alles ging goed. Zijn blik valt op de trui die ik aan heb en hij grijnst even, 'Damn, mijn merchandise staat je goed.' zegt hij en ik grinnik. Het is te zien hoe goed het hem doet dat het vanavond zo goed is gegaan. Hij pakt de handdoek van zijn kaptafel en veegt het zweet van zijn voorhoofd af. Hij legt de handdoek weer weg en ploft naast me op de bank. Hij pakt het bucketlist boekje uit mijn handen en kijkt er aandachtig in. 'Zo, er staat een vinkje achter Manchester verlaten.' grinnikt hij en hij leest verder. Hij fronst even, 'Serieus? Er staat nog niks nieuws bij?' vraagt hij en ik haal mijn schouders op. 'Ik kan niks bedenken.' antwoord ik eerlijk. Harry pakt een pen van tafel en draait bij me vandaan. Hij schrijft lachend iets op en sluit dan het boekje. 'Wat heb je opgeschreven?' vraag ik nieuwsgierig en ik probeer het boekje uit zijn hand te trekken, maar hij is me te snel af. 'Er staat een vinkje achter.' geeft hij me als tip. 'Die grijns van jou zegt al dat het niet goed is.' antwoord ik en hij grijnst opnieuw. Harry drukt het boekje in mijn hand, 'Lees maar.' lacht hij en ik open het boekje. Ik lees wat hij heeft opgeschreven en schiet in de lach. 'Serieus?' lach ik en hij knikt. 'Het is toch zo?' vraagt hij en ik knik, daar heeft hij toch gelijk in. Ik kijk opnieuw naar het lijstje, Seks met Harry, staat er met een vinkje en een breed lachende smiley erachter. 'Moet die smiley jouw stomme grijns voor stellen?' vraag ik en hij steekt zijn tong naar me uit. Ik leg het boekje op tafel, 'Zo, daar hoef ik mijn kleine zusje ook niet meer in te laten lezen.' zeg ik lachend. Hij staat op, 'Kom op. Ik wil een foto maken voordat we naar het hotel gaan. Ik neem mijn kans nu je mijn merchandise aan hebt.' zegt hij en ik rol met mijn ogen. Harry opent zijn kleedkamer deur en steekt zijn hoofd de gang in, 'Helene!' schreeuwt hij en hij kijkt even naar mijn vragende gezicht. 'Helene maakt al mijn concert en backstage foto's.' legt hij uit.

Ik hou de telefoon iets van mijn oor af om niet doof te worden van Alexa haar gegil. 'Oh mijn god, Olivia. Hij heeft jullie relatie extra officieel gemaakt!' gilt ze en ik grinnik even. Harry heeft de foto van ons samen op zijn social media geplaatst. Op de foto heeft hij een arm om me heen geslagen en drukt hij een kus op mijn wang. My biggest fan, staat er onder met een hartje. Zodra Alexa hem zag belde ze me op. 'Alexa, rustig.' zucht ik hoofdschuddend en ik hou de telefoon weer tegen mijn oor aan. 'Hoe is het daar? Is het leuk met hem op tour?' vraagt ze enthousiast. Ik rol met mijn ogen, 'Ja, Alexa. Jeetje, nog meer vragen?' vraag ik haar en ik hoor haar lachen. 'Sorry, maar god, jouw vriend is Harry Styles!' roept ze. Ik krimp even in een van haar gil. 'Hij is niet alleen een popster, Alexa. Hij is veel meer dan dat.' breng ik haar op de hoogte. Ik zucht even. 'Ja, dat weet ik wel. Hij is een schatje, maar het is moeilijk te beseffen dat je de hele dag bij hem bent. Naast hem ligt. Oh mijn god en wie weet wat nog meer.' zucht ze op een verliefde toon. Ik schiet in de lach, 'Oké, dit is het moment dat ik op ga hangen.' zeg ik en ik hang op, voordat ik nog meer vragen krijg, die ik niet wil beantwoorden. Ik stuur mijn moeder nog een appje dat alles in orde is als ik een berichtje binnen krijg. Ik zag de foto, staat er. Het is Jake. Waarom heeft hij niet gewoon mijn nummer verwijdert toen het uit ging? Ik app hem terug, En wat is daar mee? Ik wil wel eens weten wat zijn probleem nou eigenlijk is. Gelijk krijg ik antwoord, Dat doet pijn, is zijn antwoord alleen. Ik zucht even, Het is al heel lang over tussen ons en je begrijpt zelf ook wel waarom, stuur ik hem. Waarom antwoord ik eigenlijk nog? Als ik alleen al met hem praat dan komen de herinneringen omhoog. Hoe hij me tegen de muur duwde en me bij mijn keel greep. Hoe hij me vertelde hoe waardeloos ik eigenlijk was. Ik heb aan mezelf gewerkt voor jou. Ik haat het om je met hem te zien, antwoord Jake en ik leg mijn telefoon aan de kant. De rillingen lopen over mijn rug en ik bijt even op mijn lip als ik de tranen omhoog voel komen. Ik zat opgesloten en ik ben er erg door verandert. Ik hoor mijn telefoon trillen, maar ik durf niet meer te kijken.

And suddenly  you were my everything ft. Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu