Rozdział 26

390 19 11
                                    

Kilka miesięcy później

Jungkook
Jestem z V już kilka miesięcy. Układa nam się dobrze. Tae jeszcze czasem wspominał o Nikoli, ale po jakimś czasie przestał. Z Olom się pogodziliśmy. Jesteśmy przyjaciółmi. BTS nadal istnieje. Jesteśmy coraz bardziej popularni. Reszta zespołu żyje normalnie. Po staremu.....chyba.

Ola
Jestem z Corym. Pogodziłam się z Cookiem i ze śmiercią Nikoli. Żyje szczęśliwie. Narazie nasz zespół jest zawieszony. Jakieś dwa miesiące temu chciałam popełnić samobójstwo. Uratował mnie Cory razem z Jungkookiem który akurat szedł do nas. Trudno było mi pogodzić się ze wszystkim. Tańczę zawodowo. Niestety nie śpiewam. Taniec jest dla mnie prawie wszystkim. Za niedługo planuje krudki wyjazd do Polski. Potem wrócę do Korei.

Na pogrzebie Nikoli nie byłam. Nie mogłam. Czasem pisałam z jej siostrą. Potem nasz kontakt się urwał.

***************

Szliśmy z BTS i 24K ulicom kiedy zobaczyłam Nikole?! Wyglądała identycznie! Podbiegłam do niej. Tak to ona!

-Nikola?

-Tak. Skąd znasz moje imię?

-Nie pamiętasz mnie?

-Ja.....nie kojarzę. Skąd jesteś?

-Polska. Zawadzkie.

-Ja też z tamtąd. Znamy się z kąś?

-Jak to? Nie pamiętasz? Jestem twoją przyjaciółką.- Popatrzyłam na swoją rękę, potem na jej. Tak! Ma bransoletkę.- Patrz!- Wzięłam jej rękę i przytknęłam do mojej.

-To stąd mam tą bransoletkę?

-Przecież ty mi ją dałaś. Nie pamiętasz?

-Podobno prawie nic nie pamiętam. Miałam jakiś wypadek czy coś.

-Serio? Przejdź się z nami!

-Z wami?

-No z twoimi dawnymi przyjaciółmi.Chodź!

-No dobra.

-Chłopaki pamiętacie Nikole?

-Czekaj. Przecież Nikola nie żyje.

-To małe nie domówienie. Ja żyje. Podobno byłam bliska śmierci.

-Czy to jest możliwe?

-Jest. Teraz zaprowadźmy ją do BigHit!

-Dobry pomysł.- Jedynie V nie odezwał się w ogóle. Spuścił wzrok na swoje buty i nie odzywał się.

Gdy doszliśmy do BigHit przypomniało mi się, że Niki nic nie pamięta!

-Czekaj! Zapomniałam ci wszystkich przypomnieć! To jest Jin, to Suga, tamten co się głupkowato uśmiecha to J-Hope. Ten z poważną miną to RM, tamten co bawi się swoimi włosami to Jimin. Ten co jest taki smutny to V. A ten co stoi i się do niego lepi to Jungkook. To cały BTS. Teraz oni. To jest Cory, ten co ma taki przygnębiony wyraz twarzy to Jeonguk. Ten uśmiechający się głupkowato to Jinhong. W rudych włosach to Changseon w różowych to Kisu. Chińczyk to Hui. A ten- Wskazałam na niego.- To Hongseop. Przypominasz sobie kogoś z nich?

-Tak. Ciebie- Wskazała na Tae.

-Mnie? Czy ja ci kogoś przypominam? Wow! Myślałem, że powie kogoś innego.

-Znałaś jeszcze dużo innych osób. Dzisiaj pójdziemy jeszcze do naszego dormu.

-W sensie, że byłam w jakimś zespole?

-Tak! To wytłumaczę ci kiedy indziej. Teraz chodź do CEO! Yuri?

-Tak?

-Szef jest u siebie?

-Tak. Możecie wejść.

-Dzięki!- Zapukałam do drzwi i po usłyszeniu cichego ,,proszę" weszłyśmy.

-Cześć szefie! Pamiętasz Nikole?

-Czekaj! Przecież Nikola nie żyje.

-To małe nieporozumienie. Byłam bliska śmierci. Podobno twierdzono, że nie żyje.

-Czyli BlackRose może powrócić?

- Najpierw musi sobie wiele rzeczy przypomnieć.

-No tam. Nie pamiętasz mnie prawda?

-Nie za bardzo.....

-Jestem twoim dawnym szefem.

-To trochę tłumaczy....

****

-Patrz to jest nasz dorm. To twój pokój.- Powiedziałam wchodząc do pokoju razem z dziewczyną.

-WOW! Taki mi się zawsze marzył.

-Przecież to twój pokój. A No tak nie pamiętasz. Przepraszam.

-Spoko.

-To wszystko w tych pudłach jest twoje. Nie miałam sumienia żeby to wynieść. Więc to twoje. Tylko ciuchy zabrała twoja mama.

-Aha...- Nagle przypomniało mi się coś.

-Czekaj! Zaraz wrócę!- Pobiegłam do swojego pokoju gdzie na półce stały wszystkie albumy jakie posiadam plus album Nikoli. Wróciłam do pokoju gdzie na łóżku siedziała Niki.

-Pamiętasz? Dostałaś to ode mnie na urodziny. Proszę.- Wręczyłam jej album...

Niki
Gdy Ola wręczyła mi album wszystko zaczęło mi się przypomninać. Przed oczami przeleciało mi całe życie. Od czasu przedszkola, podstawówki, liceum w którym dręczono Ole, koncert BTS'u, wręczenie mi przez Ole na urodziny albumu, zespół, wypadek....Wszystko!

-Niki? Wszystko w porządku?

-Przypomniałam sobie! Pamiętam wszystko!

-Naprawde?

-Ola~ Czemu cię nie pamiętałam? Jesteś moją najlepszą przyjaciółką! Już wiem skąd go kojarzyłam! To Tae mój chłopak! Znaczy były chłopak.

-Tak. Jest teraz w związku z Jungkookiem.

-A ty? Z kim jesteś w związku? Pamiętam że zerwałaś z Jungkookiem.

-Jestem z Cory'm

-Ooo.....to dlatego się przytulaliście?

-Tak.

-Dużo to tłumaczy. A co stało się z zespołem?

-W tym momencie jest zawieszony. Dziewczyny poszły do BigHit. za niedługo powinny być.

-Och.....tak dawno was nie widziałam! Jak mogłam was nie pamiętać? Pamiętam też ten wypadek....kto mnie potrącił?

-To....Suga. Próbował się potem zabić.

-Co?! O nie. Nic mu się nie stało?

-Nie. Spokojnie.

-Dobra.

-Chcesz coś do jedzenia? Zamówmy pizze!

-Tak!

-Powraca dawna Nikola!

-Hah. Taką ciebie pamiętam!

-Widzisz! Dużo się nie zmieniłam!

________________________________
Niki wraca do żywych! Musiałam! Teraz nie wiem czy Tae ma wrócić do Niki czy nie? Chociaż już wiem!

PinkOlka❤️

BTS- Spełnone marzenia 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz