Rozdział 13

530 28 7
                                    

-Ale Niki to nie tak!

-A jak? Masz kogoś?

-Można tak powiedzieć....

-Kogo?!

- Pamiętasz Darie z naszej klasy?

-Ją?! Nie lubiłeś jej!

-Ale polubiłem....

-Świetnie! Idź do niej! Nie pisz! Nie przepraszaj! NIE NAWIDZĘ CIĘ ROZUMIESZ?! MASZ WSZYSTKO W DUPIE! TO ZO RAZEM PRZEŻYLIŚMY! NIENAWIDZĘ CIĘ!- Rozpłakałam się i weszłam do BigHit. Widziałam, że Ola jest w sali chłopaków więc tam właśnie poszłam.

Gdy weszłam zapadła grobowa cisza, którą przerwał V....

-Niki? Co się stało?

-Nie ważne?

-No Niki . Chodzi o Damiana?- Zapytała Ola
-Tak! Ten idiota ze mną zerwał! Wiesz dla kogo?! Dla Darii! Rozumiesz! Ach.....!

-Serio?

-Nie na niby! Co ten idiota sobie myślał?! Jezu! Ach! Czemu akurat ja?! Mógł mi to powiedzieć przed naszym wylotem do Korei! Idiota! Debil! Szmaciarz co go rodzice nie dorobili! - Tak wymachiwałam rękami, że walnęłam Olę tak mocno, że straciła przytomność.- O Jezu! Ola! Nie chciałam przepraszam!

-Spokojnie jak na wojnie. JK weź przenieś Olę na kanapę!

-Tak! Już to robię!- Wziął i przeniósł Olę na kanapę w rogu sali.

Jungkook

Przeniosłem Ole na kanapę tak jak mi kazano. Po chwili zaczęła się budzić.

-Co się stało?

-Nikola walnęła cię przez przypadek tak mocno, że straciłaś przytomność...

-Och....mogę wody?- Podałem jej swoją wodę, bo innej nie miałem- Dzięki.

-Spoko! Nie ma za co...

-Och.... czemu zawsze ja! Niki co ja ci zrobiłam?

-Nic! To przez Damiana!

-A! No tak... zapomniałam. Dupek!

-Taaaa.... a teraz ruszać tyłki BTS i do ćwiczeń !

-Już !- Odpowiedzieliśmy chórem.

-Zaczynamy od MIC Drop.

-YEY!- Krzykną J-Hope. Oś... czy tylko ja tutaj nie mam na to ochoty? Nie wiem!

-Dobra! Ustawiać tyłki na miejsca!

-Tak, tak....

-Ej! Słuchajcie! My już musimy zmiatać na naszą próbę więc pa! Widzimy się później!- Powiedziała Ola

-Pa!- I zaczęliśmy tańczyć.

Ola

Doszłyśmy do sali gdzie już siedziały Saja i Rose. Przywitały nas miło.

-Cześć! Jak się macie?

-Nie ukrywam, że łeb mnie napierdziela.- Powiedziałam

-Czemu?

-Po ktoś mi przywalił i teraz mnie boli!

-To było przez przypadek!

-Dobra, dobra! Teraz chodźcie! Dzisiaj są przygotowania do kolejnej piosenki! Mamy dwa dni na dopracowanie tego układu! Więc ruszać dupy! A i przypominam że jutro nagrywamy piosenkę. Macie się nie spóźnić!

BTS- Spełnone marzenia 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz