Weszłam do dormu. Jest strasznie cicho, co nie ukrywam trochę mnie dziwi. Jest 10.00 rano, a one jeszcze śpią? O nie! Nie będzie spania.
Weszłam do pokoju Nikoli. Oczywiście spała. Reszta również. Wzięłam wiadro zimnej wody i poszłam do Nikoli.
Podeszłam do jej łóżka i wylałam na nią wodę.
-Wstawaj!- Pisknęła i wstała na równe nogi.
-Za co?
-Za spanie do dziesiątej!
-A inne?
-Zaraz będą miały podobną pobudkę co ty.
-Naprawde?
-Nie na niby. Wstawaj. Pomożesz mi. Weź jedno wiadro i idź do Rose ja idę do Songhae.
-Ok
Weszłam do jej pokoju z wiadrem lodowatej wody i oczywiście miała taką samą pobudkę jak Nikola.
-Wiesz co dzięki!
-Proszę bardzo! Teraz wstawaj!
-No już nie śpię. Poza tym, czemu tak wcześnie? Jest 10.15.
-Wiem. Dzisiaj jakbyście nie pamiętały idziemy na Billboard Music Award.
-Na śmierć zapomniałam. Z kim będziemy rywalizować?
-Nie wiem. Pamiętam tylko BTS i BlackPink.
-Aha. I tak mamy trudną konkurencje.
-Wiem. Więc wstawajcie. Chodź na śniadanie.
-Idę. Tylko się trochu ogarnę.
-Ok.
W kuchni siedziała Nikola z Jiniee
-Cześć. Mokra pobudka?
-Trochę.
-Pamiętacie o tym, że idziemy na Billboard Music Award, prawda?
-Tak. A ty pamiętasz o tym, że za niedługo do naszego zespołu mają dojść dwie osoby? Podobno są z Polski.
-Wiem. Wiem nawet jak mają na imię, ale wam nie powiem.- Uśmiechnęłam się. Zaczęłam robić naleśniki.
Gdy skończyłam do kuchni weszła Songhae.
-Ładnie pachnie.
-Siadaj.- Podałam wszystkim naleśniki. Na stole postawiłam butelkę i dżem. -Smacznego. Ja idę napisać do managera.
-Spoko.
Weszłam do pokoju. Wyciągnęłam telefon.
Do: Manager
Cześć! Co tam? Mam pytanie co do strojów. Czy mogę je już zobaczyć?Od :Manager
Dobrze☺️ A co z Jinhongi'em? Zdjęcia strojów zaraz ci wyśle. Ok?Do: Manager
Z Jinhongi'em Ok. I czekam.Od: Manager
To jest dla ciebie
CZYTASZ
BTS- Spełnone marzenia 2
FanfictionSpełniło się ich marzenie i od razu zaczyna spełniać się drugie