Ola
Rano
Obudziłam się wtulona w Kookiego. Zdziwiło mnie to. Pamiętam tylko, że przyszedł, graliśmy w Uno potem rozmawialiśmy, a potem chyba zasnęłam. Wstałam. Nikola poszła już do szkoły. Zrobię śniadanie dla siebie i Kookiego. Podeszłam do lodówki. Otworzyłam ją i... no właśnie. Pusto! Świetnie! Co ja teraz zrobię na śniadanie? Jedyne co mam to płatki i mleko. Zrobię płatki z mlekiem. Mam nadzieje, że Kookie nie będzie miał nic przeciwko płatkom z mlekiem. Mam nadzieje.Jungkook
Obudziłem się w pokoju Oli. Pewnie chłopaki dzwonili do mnie i pisali z pretensjami, że nie ma mnie w domu. Ale trudno! Wziąłem telefon. Miałem racje, dzwonili do mnie i pisali! Na szczęście mnie nie obudzili, bo chyba bym zabił!Wstałem i poszedłem do kuchni. Stałe tam Ola i wyciągała płatki. Postanowiłem ją wystraszyć. Podeszłam do niej cicho i złapałem ją mówiąc.
-Boo!
-Ach! Kookie! Nie strasz mnie!
-Sorki.
-I się nie śmiej! Dzisiaj na śniadanie płatki bo nie mam nic innego.
-Dobra! Mi pasuje.
-Super! Cieszę się!
Usiedliśmy przy stole. Ola postawiła przede mną miskę z płatkami. Jedliśmy w ciszy dopóki nie zadzwonił mój telefon. Odebrałem i pierwsze co usłyszałem to darcie się Namjoona .
-Jungkook do cholery! Gdzie ty jesteś?! Masz być teraz w sali ćwiczeń do jasnej ciasnej!
-Jestem u Oli! Nie marudź i nie krzycz! Będę tam za piętnaście minut! Daj mi zjeść!
-Dobra masz ty być za piętnaście minut!- po tym rozłączyła się.
-To był Mon?
-Tak. Każe mi iść do Big Hit.
-To zjedz i idź.
-Dobrze pójdę. Tylko przestańcie już mi rozkazywać, błagam!
-Dobra. Ja ci nie rozkazuje. Ja tylko mówię.
-Dobra.
Zjadłem i wybiegłem z mieszkania po czym wbiegłem do Big Hit...
Ola
Kookie sobie poszedł. Znowu jestem sama w mieszkaniu. Nie będę miała co robić. Jutro mam ściąganie gipsu. Przynajmniej taką mam nadzieje.Postanowiłam posprzątać w mieszkaniu. W salonie znalazłam kartkę z naklejonymi literami z gazety. Była po polsku o treści ,,Macie się ode mnie trzymać z daleka! Macie również odwalić się od Emili !" Podejrzewam, że to od Adama. Ja tego tak nie zostawię!
________________________________
PinkOlka<3
CZYTASZ
BTS- Spełnone marzenia 2
FanfictionSpełniło się ich marzenie i od razu zaczyna spełniać się drugie