Ola
Szliśmy z Jinhongiem do domu. Cały czas ledwo chodzi! Mógł zostać w dormie!
-Ola?-Słucham.
-Na czym polega narkolepsja?
-Czemu pytasz?
-Tak sobie.
-Nie wiesz co to? Jesteś starszy powinieneś wiedzieć! Nie powiem ci dopóki nie podasz powodu tego pytania!
-Proszę powiedz! Jak powiesz to podam ci powód!
-Osz! Muszę przestać być taka dobra! Dobra odpowiem! Objawia się nadmierną sennością w ciągu dnia i napadami snu. Drugim głównym objawem jest katapleksja, czyli nagła utrata napięcia mięśniowego. Osoby z narkolepsją doświadczają również porażenia przysennego i halucynacji, omamów, podczas budzenia się i zasypiania. U części chorych występują także epizody automatycznego wykonywania prostych czynności po których następuje takie jakby przebudzenie i niepamięć która obejmuje wykonywanie danych czynności. Nic ważnego nie pominęłam, chyba. Teraz czemu się pytałeś? Podejrzewasz że masz narkolepsje?
- Słyszałem trochę. Tak podejrzewam u siebie narkolepsje.
-Szczerze? Te objawy do ciebie pasują.
-Wiem.
-Dobra teraz otwieraj bo ty masz klucze i zmykam.
-Już!- Otworzył drzwi. Wzięłam swój telefon i porzegnałam się z nim po czym wyszłam. Dostała również adres pod który mam iść. W senie nad morze! Fajnie!
Jedyną rzeczą jaka mnie martwi to to, że Jinhong podejrzewa u siebie narkolepsje. Gorsze jest to, że objawy do niego pasują. Przynajmniej nadmierna senność w ciągu dnia i katapleksja. Mam nadziej, że nasze obawy nie są prawdziwe. Nadziej mam. Ale co z tego wyjdzie to nie wiem. Miejmy nadziej, że Jinhong nie jest chory na narkolepsje....
******************
-Hej! Wróciłam!
-Fajnie!-Odpowiedział Cory-Czekaj! Coś cię niepokoi.
-Skąd taki wniosek?
-Widać to za bardzo cię znam!- Powiedział Cory. Aish! Czy on musi mnie tak znać?
-Jinhong po drodze pytał się o narkolepsje. Powiedział, że podejrzewa u siebie to zaburzenie. Wiecie co to?
-Nie do końca.
-Asz! Objawia się nadmierną sennością w ciągu dnia i napadami snu. Drugim głównym objawem jest katapleksja, czyli nagła utrata napięcia mięśniowego. Osoby z narkolepsją doświadczają również porażenia przysennego i halucynacji, omamów, podczas budzenia się i zasypiania. U części chorych występują także epizody automatycznego wykonywania prostych czynności po których następuje takie jakby przebudzenie i niepamięć która obejmuje wykonywanie danych czynności. Hu....nic ważnego nie pominęłam.
-Aha. Czekaj! Czy te objawy nie pasują choć trochę do Jinhong'a?
-No właśnie pasują. To mnie martwi. Ten jego dzisiejszy upadek mógł być spowodowany katapleksją.
-Kurde. On nie może mieć narkolepsji!
-Jak widzisz może. Mam nadzieje, że to tylko jakiś zbieg okoliczności....
________________________________
Dzisiaj trochę krótko. Jutro jadę na wycieczkę. Mam nadzieje, że będzie tam internet. Jeśli nie to jutro nie opublikuje rozdziału😢 ale cóż życie. 😑PinkOlka❤️
CZYTASZ
BTS- Spełnone marzenia 2
FanfictionSpełniło się ich marzenie i od razu zaczyna spełniać się drugie