Vediâ: yedi

13.2K 1.1K 421
                                    

'Deneme beni şeytan,
Beni satın alamazsın, şeytan.
Beni aptal yerine koyamazsın, hayır.'

MILCK, Devil Devil

20 Eylül, 2018

20 Eylül, 2018

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

꧁꧂

Çok fazla çığlık vardı. Başkalarının acısını iliklerime kadar hissedebileceğim kadar yoğundu. Duvarlar kanıyordu, sarsılıyordu. Beni de uyku tutmuyordu. Her şey bu kadar karanlıkken, ay ışığı bile bana verilmiş odanın içini zar zor aydınlatıyorken dinlenmek imkansızdı.

Sıkıntıyla ayağa kalktım, dışarı çıktım. Ayaklarım çıplaktı, zemine karışmış masumlukla kandırılan gözyaşlarını hissedebiliyordum.

Önüme çıkan her basamağı aştığımda ise yüzünü duvara çevirmiş insan silüetleriyle karşılaştım, sanki bakmaya utanıyormuş gibi hafifçe başlarını eğmişlerdi. Tenleri kurumuş kan eşliğinde griye çalıyordu, zincirlerin sıktığı yerler morarmıştı.

"İşte kötü bir çocuk olursanız burada bulursunuz kendinizi." diye alayla, bir nebze de tereddütle mırıldandım.

"Onlar, şeytan uğruna feda edilen masumlar." diye bir ses duydum. Bir kadına aitti. Ateşin çok az aydınlatmadığı yerde oturuyordu, ona baktığımı gördüğünde ayaklanarak gri bedenlerin arasından geçti. Elini uzattı. "Ben Meredith, Balaam'ın yardımcısıyım."

Eline baktım, kirli görünüyordu. "Bu kimin kanı? Ona göre tutacağım da."

Elini dudaklarına yaklaştırarak avuç içini yaladı, tekrar uzattı. Gülümsedi. "Artık temiz."

Gülümsemesine karşılık vererek elini tuttuğumda kaşlarını kaldırdı. Bıraktıktan hemen sonra üzerine sildim. Hareketim onda sahte bir gülümseme daha bıraktı. Konuştu: "Uyuman gerekmiyor muydu?"

"Hayır."

"Uyuyamadın, değil mi?"

Onu ilgilendirmediği için soruyla karşılık verdim: "Baş şeytan nerede?"

Eliyle uzaktaki, anımsadığım büyük kapıyı gösterdi. Ardından tıslamayla karışık bir çığlık koptu fakat benim dışımda kimse etrafa bakınarak kaynağını aramaya kalkışmadı. "Seninle sonra konuşmak isterim, tanımama değecek kadar ilginçsin. Fakat şimdilik sirenle ilgilenmem gerekiyor."

"Angeliqua. O burada yani."

"Evet. Kardeşi gibi küçük bir eğitimden geçecek." Kaşları davetkar bir biçimde kalktı. Sarı saçlarına zıt olarak siyah kaşları vardı, gözlerini ise göz bebekleri kaplamış olmalı ki simsiyahtı. Fakat bir şekilde, güzel ve çekiciydi. "İstersen izleyebilirsin."

ALANZO BALAAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin