'Öyleyse istediğin ne kızım?
Ne istiyorsun?
Benim dışımda?'Blackbear, Cars, Clothes, Calories
6 Eylül, 2018
꧁꧂
Bir şeylerin yokluğunu en derinden hissederken güçlü kalmaya çalışmak acınasıydı. Bir de herkes sizi duygusuz olarak bilirken, belirlediğiniz çizgiyi bozmamanız gerekirdi. Hayatımda Troy diye bir işe yaramaz vardı; ne yapıp ettiyse sonunda kalbimde yerini buldu. Arkadaşım haline geldi. Ve zayıflığım yüzünü gösterdiği an Alanzo Balaam tarafından tehdit edildim.
Onu öldürürdü. Ambrogio ile Brandon'ı da. Bundan emindim fakat daha önce sevdiklerimin ölümüne hiç tanık olmamıştım, kim bilir neler yapardım.
Eski kitabın bir sayfasını daha çevirdiğimde meleklerle ilgili bölüme geldim, sayfalarda koyu renk kuru kanlar vardı ve tüm meleklerin üzeri çizilmişti.
Baş şeytan, tüm türleri öğrenmem için beni buraya koymuştu çünkü onun avcısı olacaktım. Ama melek avlayamazdım. Hayatım boyunca birini bile görmemiştim.
"O sayfayı geç." dedi, arkamda gezinirken. Yanıma ulaştı, omzumun üzerinden kolunu uzatarak sayfayı çevirmek için hareketlendi. Ağır, yoğun ve nefes kesici bir kokusu vardı; boynuma doğru yayılıyordu. "Meleklerin hepsi öldü."
"Gerçekten mi?" Sanki iğrendiğim bir şeyi tutuyormuş gibi uzun kollu kazağının ucunu kavradım ve geri çektim. "Yine de merak ediyorum."
"Zaman kaybı." diyerek kitabı kapatmaya yöneldiğinde elimi sayfanın üzerine koydum. Başını benden yana çevirerek kaşlarını kaldırdı. Kırmızı gözleri keskinleşti, siyah damlası büyüdü ve karadelik haline geldi. "Geri çekil."
"Zaten sana yardım etmeyi kabul ettim, daha ne kadar karışacaksın davranışlarıma? Bırak da okuyayım. Kim olduklarını ve kimler tarafından öldürüldüklerini merak ediyorum." Sinirle dudaklarımı büktüm. "Ayrıca beni çok konuşturuyorsun, şeytan. Hareketlerimi açıklamak sinirlerimi bozuyor."
Kaşlarını çatarak geri çekildi, şaşırdı fakat nedenini anlayamadım. "Zamanı geldiğinde hazır ol, yeter."
Sayfaya geri döndüm. İsimler alfabetik sıraya göre değildi, öldürülen ilk melekten sonuncusuna doğru yeniden şekillendirilmişti ve en baştaki sözde şeytanın damgası vardı.
"Tanrının çocukları, korkuya tutsak olmayın! Kanatlarınızı kardeşlerinize sarın, birlikte hareket edin. Siz en yüce varlıklarsınız. Ve şunu bilin ki şeytanın ini hiçbir zaman sizinki gibi kutsal olmayacak."
GAVIEL: Yaz aylarının neşe meleğidir. -Behemoth tarafından çöl sıcağında kavrularak öldürüldü. Behemoth, Gaviel'in yanarken ağladığını söylemiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALANZO BALAAM
Fantasia'Wattys 2019 Fantastik kategorisi kazananı' (Baş Şeytan Serisi'nin ilk hikayesidir.) Şeytanlar, doğumlarından önce belki diğer tarafı seçerler diye içlerine erişmiş küçük iyilikle bazı zamanlar merhamet ederlerdi ama bu eylemleri ateşle sırtlarına k...