Vediâ: on beş

11K 1.1K 355
                                    

Barren Gates, Devil

15 Ağustos, 2019

15 Ağustos, 2019

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

꧁꧂

Büyüdükçe dünyanın renklerinin kararırdı. Gökyüzü artık ne beyaz, ne mavi, ne griydi. Sanki benim gökyüzüm her zaman geceydi; simsiyah, yıldızsız ve bulutsuz. Yapayalnızdı. Ve bazen bu yalnızlık insana delice şeyler yaptırabilirdi. Şeytanların arasında dolaşacak kadar çaresizce hissettirmek gibi. Haftalardır yaptığım gibi.

Artık sesini ezberlediğim kapı açılınca başımı arkaya yaslayıp içeri giren Meredith'i izledim. Sıkkın görünüyordu. Başıyla işaret verdiğinde Ursula ve Irina üçümüzü yalnız bıraktı. "Haberler kötü. Konseyden."

Gözlerim tedirginlikle Balaam'a çevrildi. Şeytanların konseyi olduğunu hiç düşünmemiştim ama eğer tahmin ettiğim gibiyse Balaam'ın başı beladaydı. Onunla birlikte çukura sürülmemem için de tüymem lazımdı.

Shiva alayla güldü, Meredith'in söyledikleri dışında varlığını umursamıyormuş gibi baş şeytanla konuştu: "Konsey hesap mı istiyor? Senden?"

"Seni görmek istiyorlar, Shiva." Sağ elini kaldırdı ve baş parmağıyla arkayı, beni işaret etti. "Ve onu da."

Shiva "Konsey istiyorsa buraya gelsin." dediğinde üzerine atlamak istedim. Balaam yerine neden konuşuyordu ve baş şeytan neden olanları sakince izliyor, Shiva'ya çenesini kapatmasını söylemiyordu?

"Ben de Rimmon'a öyle söyledim. Sonra bana Gorgonların da orada olacaklarını ve bizi beklediklerini söyledi."

Yavaş yavaş kapıya doğru ilerlerken Meredith'in söyledikleri beni dondurdu. "Gorgonlar mı? Yani Medusa, Euryale, Stheno mu? Ciddi misin? Acaba yarın kimlerle karşılaşacağım? Dracula falan mı?"

Meredith omzunun üzerinden bana baktı. "Dracula öldü ama Strigoi ile tanıştırabilirim istersen."

Zihnimdeki cevaplar kollarını sıvadı tam kavga başlatacakları anda baş şeytan araya girip böldü, "Ne zaman görüşmek istiyorlar?"

"En kısa zamanda. Yani şimdi."

Balaam'ın huzursuzluğunu hissettiğimde Shiva şaşırdı. "Bunun normal olduğunu düşünen bir tek ben miyim?"

Meredith ofladı. "Hayranlarınla tanışacağın için mutlu olabilirsin Shiva ama o, onlar için böcek. Özellikle de vızıldamayı kesmeyen bir böcek."

"Alanzo gibi kokuyor." Shiva bunu söylemekten nefret ediyor gibiydi ama yine de Balaam'a bakarak devam etti. "Senin işaretin varken ona dokunamazlar, değil mi? Eskiden bu böyleydi."

"Konsey dokunamaz." Balaam başıyla onayladı. "Ama Gorgonlar kendi kurallarına göre yaşıyorlar."

Meredith, Balaam'a hak verircesine ekledi: "Ursula ve Irina'yı ödünç alacaklarını söyleyip çalmışlardı. Geri almak aylar sürdü. Sence Mara'ya ne yaparlar?"

ALANZO BALAAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin