Právě jedu za nějakými jižanskými šlechtici. Prý Martini. Nikdy jsem je neviděl. Jsou prý samá tajemství.
Jedu tam kvůli rodičům, přáli si abych je jako nový student v jejich škole sledoval a pak podal hlášení o tom jestli jsou zvěsti o tom že spolupracují s rebeli pravdivé.
Jako by to nemohl udělat nějaký sluha. Proč bych to měl dělat zrovna Já? Je plno lidí, kteří by to dělali s nadšením zavděčit se mím rodičům, ale oni pošlou mě. Někoho kdo o to nemá vůbec zájem
----------------------------------------------------------
Jsem ve svém pokoji. Před chvílí jsem dorazil. Jsem z té dlouhé jízdy v kočáře celý rozlámaný.
Hlavní však je, že jsem tu tajně. Nikdo neví, že jsem princ Jeff Stark. Tady jsem jen Jeff Beck. Vzdálený bratranec Leona Becka, který si to mimochodem taky myslím. Nikdo pravdu nezná ani Leonovi rodiče.
Zítra jdu poprvé do školy, nemám rád školu. Je mi 21 let tak nechápu co tam jako budu dělat...
Mé myšlenky přerušilo zaklepání na dveře. Dovnitř vešel Leon a sedl si ke mě na postel.
,,Těšíš se zítra do školy?" Zeptal se mě.
,,Ani ne" odpověděl jsem.
,,Musím ti něco říct" odmlčel se. ,,Jelikož jsi tu nový tak tě po škole provede a se vším tě seznámí Stela Martini."
Povytáhl jsem na něj obočí. Jako fakt. To se baronka se všemi novými otravuje jen proto, aby je provedla po skole? Tak to je divný, ale aspoň ji dřív poznám.
,,Proč proboha mě přijde uvítat šlechtična?" Zeptal jsem se.
,,No... Je to zdejší zvyk" odpověděl váhavě. ,,Stela to tak dělá vždycky. Když jako prvního na škole poznáš Stelu tak pak máš větší chuť do studia. Věř mi vím o čem mluvím" pousmál vědoucně se při poslední větě.
,,Řekni mi o ní něco víc" ta mě začíná zajímat.
,,Nikdo neví kolik jí je. Nikdy nechodila do školy. Nikdo s kým se bavím ji nikdy neviděl kouzlit. A to se bavím i s jejím bývalým klukem. Její kluk kterému mimochodem před týden dala kopačky se jmenuje Andy Clark. Andy je prostě takový ten král školy, kterého chce každá holka a tak se nikdo nedivil, že si s ním začala i Stela. Vydrželo jim to čtyři měsíce, ale teď mu Stela dala kopačky a nikdo ani on neví proč. Stela je prostě strašně tajemná. A je vážně krásná. Nejkrásnější jsou její oči magicky modré. Nikdo o ní nic neví ostatně jako o jejích sourozencích"
Celou dobu jsem jen poslouchal a vstřebával ty nové informace a došel jsem k názoru, že Stela je velmi zajímavá, ale jeho poslední věta mě zaujala nejvíce. Ono je jich více?
,,Ona má sourozence?" Zeptal jsem se.
,,Jasně, má tři bratry. A zajímavé je že o nich víme ještě o dost míň než o Stele. Jmenují se Jack, Steve a Christopher. A všichni mají nádherně modré oči. Nejhezčí má Stela, ale ti tři je mají taky úžasné. Jack je asi nejstarší, protože je to budoucí vévoda Belorského léna. Pak je tu Steve. Ten je prostě samý sval zajímalo by mě jak často cvičí, protože to snad ani nejde mít tolik svalů. A poslední je Christopher. Ten vypadá jako šprt, ale jako ten nejhezčí šprt jakého si kdy viděl"
,,Aha dík" řekl jsem zaraženě. Vypadá to tak, že celá jejich rodina je prostě dokonalá. Což mi připadá jako absolutně nemožné.
Ještě chvíli jsme si povídali a pak jsme šli radši spát. Přeci jen je zítra škola.
-----------------------------------------------------------
Ráno jsem se probudil. Šel jsem do jídelny na snídani. A tam jsem ji uviděl. To nejdokonalejší stvoření jaké jsem kdy viděl. A když se mě otočila hned jsem poznal, že jsem poznal dokonalost v lidské podobě jménem Stela Martini.
ČTEŠ
Tajemství Martini
AdventureJsem Stela Martini. Říkají o mě, že jsem sebejistá, tajemná, krásná... Pravdu zná jen pár zasvěcených, ale ví všechno? Vím vůbec Já kdo jsem? To nevím, ale jinak toho vím dost například to , že Já i celé Stingské království máme problém, který král...