Nešla jsem po hlavní ulici. Nechtěla jsem, aby mě někdo viděl. Kam jsem šla? Za novým studentem. Jeffem Beckem. Vzdálený bratrancem Leona Becka.
Bylo dost brzo takže jsem předpokládala, že bude ještě spát...
A jak se ukázalo předpokládala jsem jako vždy správně.
Otevřít mi přišla paní Becková, která byla jako jediná vzhůru.
Pak jsem asi už jen půl hodiny čekala než jsem uslyšela jak někdo zbíhá schody.
A když jsem se otočila uviděla jsem jeho. Hezkého blonďatého kluka, který však nevypadal na 18 za které se vydával, ale aspoň na 20 možná 21.
Pak jsem v něm začala číst. (Abyste to pochopili tak tady všichni šlechtici umí ovládat živly a každý má jeden hlavní. Stela má zemi. Někteří mají ještě něco navíc. Jako Stela umí číst myšlenky, ale to se stává velmi zřídka. Třeba jen jednou za pár století.) To co jsem viděla mě napřed nepřekvapovalo. Myslí si to všichni, ale pak jsem uviděla něco co mě překvapilo totálně.
Není to žádný obyčejný Jeff Beck bratranec od Leona, ale Jeff Stark princ Stingského království. Zajímavé, pomyslela jsem si když jsem skončila se čtením.
,,Ahoj Jeffe, Já jsem Stela." Řekla jsem do ticha které pár vteřin nastalo. Rozhodla jsem se hrát jeho hru. Když si myslí, že je tu inkognito tak mu nebudu brát iluze. A to že si na hradě myslí, že jsme rebelové? To je docela jedno. On stejně pravdu nezjistí.
---------------------------------------------------
Procházím hlavními dveřmi do zámku. A mířím si to rovnou do mého pokoje. Kde mám v plánu si lehkou a aspoň hodinu ležet. Což se mi nesplní, protože hned jak vejdu do dveří tak mi Maya (moje komorná) řekne, že Jack svolal na 13:00 poradu ohledně nového studenta a něčeho na severu. Což se mi vůbec nelíbí, protože je 1. 12:45 a 2. Když jsou to zprávy ze severu, tak určitý nejsou dobré.
Mám čas jen na to abych se převlékla a pak hned šla do salónu abych nepřišla pozdě.
---------------------------------------------------
,,Nazdárek sedtřičko" pozdravili mě sborově.
,,Tak jaký je nový student? Ten Jeff Beck." Zeptal se mě Jack hned potom.
,,Žádný Jeff Beck, ale Jeff Stark princ Stingského království. Přijel aby nás zkontroloval, protože na hradě mají podezření, že patříme k rebelům nebo jim aspoň napomáháme." Odpověděla jsem mu v rychlosti.
,,Nechala jsi ho v tom , že o něm nevíme?"
,,Jasně můžem se od něj ještě hodně dozvědět."
,,To zní dobře, ale momentálně to Náš hlavní problém není." Vložil se do našeho rozhovoru Christopher.
,,Jasně co je na severu? Zase vylezla nějaká příšera ze Severní pustiny?" Zeptala jsem se s obavou v hlase.
,,Ano Manora" řekl Christopher.
Zalapala jsem po dechu. Tak to je vážný. Pomyslela jsem si. Manora je zatím nejsilnější nestvůra jaká v tomhle čase vylezla z pustiny.
,,Musíme jet všichni." Řekl Steve který zatím celou dobu mlčel.
,,Ne" zamítl to hned Jack.
Chápala jsem proč. Aspoň jeden Martini tady musel zůstat a hlídat chod léna a taky odrážet nájezdníky z Jihu. Nikdo neví kdy se mohou rozhodnout nás napadnout. Christopher sice nic nepředpovídal, ale nikdy nevíte co se může stát.
,,Zůstanu tu Já." Rozhodl Christopher. ,,Stejně bych vám tam k ničemu nebyl. Předpovídání budoucnosti vám k ničemu nebude a v boji vám k ničemu nebudu."
,,No dobře" schválil to Steve.
,,Jak jste se to vůbec dozvěděli?" Napadlo mě.
,,Když jsi byla pryč tak přiletěl holub a donesl zprávu od lorda Eldara." Odpověděl Jack.
Já se po jeho odpovědi zarazila. ,,Lorda Eldara říkáš? Ten ale není moc věrohodný."
,,To sice ano, ale musíme brát ohledy taky na to, že jsem měl před dvěma týdny vizi o nebezpečí na severu." Podotkl Christopher.
To byla pravda, ale stejně jsem nebyla nadšená z toho, že my jedeme někam na sever a necháváme tu Crise, aby si sám poradil s obranou našeho léna před nájezdníky.
,,Řeknu Nikol, Johnymu a Simovy ať ti se vším pomůžou... A rovnou ať pohlídají Jeffa." Svolila jsem nakonec.
,,Jasně a Já řeknu Zackovi." Přidal se ke mě Jack.
,,A Já Ronovi a Maxovi." Završil vše Steve.
,,Jasně, ale teď už běžte chůvičky. Za hodinu vyrážíte." Odpálkoval nás Christopher.
ČTEŠ
Tajemství Martini
AventuraJsem Stela Martini. Říkají o mě, že jsem sebejistá, tajemná, krásná... Pravdu zná jen pár zasvěcených, ale ví všechno? Vím vůbec Já kdo jsem? To nevím, ale jinak toho vím dost například to , že Já i celé Stingské království máme problém, který král...