Sa recapitulam.
Eram trezita de niște râsete, ale prietenilor lui Ash, am luat un pahar cu suc și m ieșit din bucătărie. Am găsit-o pe Sarah plângând, iar cum unchiul nu este acasă am început sa caut prin camera lor, încercând sa găsesc ceva care m-ar trimite pe o pista spre dezlegarea acestui "mister".
Și, am găsit.
Am găsit un întreg morman, de nu știu cum sa le numesc, un fel de hârtiuțe care confirma ca ai fost într-o anume zi la o anumita ora, la psiholog. Nu știam ca se da asa ceva sau poate doar ea le dădea, oricum.Undeva in josul hartiilor scria numele phsiholoagei si adresa cabinetului.
Sa aflam ce se petrece.Am luat una din hartii , una de la mijlocul teancului in caz ca se uita sa nu isi dea seama ca lipseste , si m-am imbracat într-o pereche de blugi negri, rupți în genunchi, care ajungeau puțin mai sus de oul picorului. Un tricou alb cu un citat imprimat cu negru și ca ținută sa fie completa am legat la brâu o cămașă alb cu negru,subtire.
Mi-am încălțat una dintre perechile de adidași negri și am ieșit, cu hârtia în buzunarul din spate al blugilor, din camera.
La parter, în dreptul scărilor am dat cu ochii de mătușa.
S:Zana mea, ce faci?
Eu:Bine, dar tu ce faci? o intreb incercand sa bat apropoul ca e plansa.
S:Bine, vroiam sa fac curat in camera.
Eu:A , bine! Pai eu merg sa ma plimb.
S:Asta e noua! spune chicotind
Eu:Pai da..nu...da, e o nebunie, pff! spun incercand sa plec cat mai repede.
S:Te las atunci, ai grije! imi spune dupa care urca scarile , iar eu oftez usurata.
*
Pai acum , uite-ma in fata cabinetului, care e destul de primitor.
Intru si intreb de doamna Alisia Milkov,mi se spune ca are cabinet pe stanga, prima usa.
Ajung in fata usii si bat de trei ori, astept pana aud un "intra" si fara vre-o ezitare deschid usa si patrund in cabinet.Eu: Buna ziua! spun politicoasa.
Femeia din fata mea nu pare sa aiba mai mult de 40 de ani , avea parul negru si ochii verzui. Era foarte frumoasa , avea stofa de phsiholoaga , nu iti inspira frica sau teama.
P:Buna ziua,luati loc! Cu ce scop aceasta vizita?
Eu: Am o problema cu o pacienta de a, dumneavoastră.
P:Ce fel de problema? Cum se numeste pacienta?
Eu:De cam doua luni se comporta foarte ciudat, azi, de dimineata am gasit un teanc de asa ceva, spun scotand din buzunar una din hartiute,punandu-i-o pe masa. O cheama Sarah White.
P:Ah..Sarah, sunteti ruda?
Eu:E matusa mea, locuiesc in aceiasi casa cu ea.
P:Atunci tu trebuie sa fii Kari sau Karina, matusa ta imi vorbeste mereu despre cat de mult te iubeste,in acel moment sufletul mi se inunda de bucurie, ochii mi se umezesc iar un zambet tembel imi apare in coltul gurii.
Eu: Da , eu sunt Karina.
P:Acum revenind pe tema cu Sarah, ar fii bine sa vorbești cu ea , sa stie ca te are alaturi, nu asi vrea sa aflii de la mine ce iti ascunde matusa ta, tie si lui Ash, ar fii mai bine daca aflii, sa nu ii zici acum lui Ash, dacă nu cumva deja ai făcut-o.
Eu:Multumesc de sfat, am sa merg sa vorbesc cu ea!Și nu, nu am vorbit cu el. o asigur pe femeie și ma ridic în picioare vrând sa ies din cabinet, indrepatnadu-ma către ușa.
P: Nu ai pentru ce, a da si sa nu o faci sa se simta ca la interogatoriu.
Eu:Am inteles, la revedere!
P:Pe curand.imi spune si ies pe usa.
Ajung in fata cabinetului si deja ma gandesc la ce sa ii spun si cum o sa o abordez.
Visătoare, cum eram, am dat peste cineva, un băiat, după cum parfumul sau condimentat prevestea.
Vai nu, Kyle, nu , nu , nu , nu...dar totusi ce Dumnezeii mei cauta asta aici?
K:Soricel,uite-te pe unde mergi!
Eu: Ce sa-ti povestesc?spun in timp ce imi dau ochii peste cap, si eu pot fii aroganta.
K: Paaai, sa imi povestesti ce cauti aici?
Eu:Pai tu ce cauti aici?
K:In mod normal ti-as zice sa nu imi raspunzi la intrebare cu alta intrebare, dar hai totusi sa iti spun, aici locuiesc!
Eu: Auzi? Esti tu totuși nebun dar sa locuiesti la phsiholog, e ceva!
K:Ce glumeata esti tu ,sincer nu ma asteptam la glume din partea ta, dar in caz ca nu te-ai uitat in sus, e bloc, doar la parter e cabinet.
Eu:Ah, tot nebun esti asa ca ai ales blocu potrivit!spun zambind,el incepand sa rada.
K:Nu te cotrazic, sa stii!
Eu:Bun, deci , intr-un final suntem si noi de acord!
K:Sa stii!
Eu:Pai stiu multe!
K:Hai nu zau ,soricel, sa stii ca nu stiam!spune razand.
Eu:Aha, cum am zis si de dimineata am treaba cu Sarah asa ca pe alta data!
K:Esti de treaba sa stii!spune facandu-ma sa imi minjesc ochii la el! O sa ii spun lu Ash sa te ia cu noi ,de seara, sa le arati si celorlalti ca poti sa fii si tu o fata normala!
Eu: Nu cred ca...
K:Eu cred ca ai zis ca ai treaba, ne auzim deseară! mi-o taie si pleaca, deci se pare ca de seara obligat,fortat ies cu Ash si nebunii.
Plec si eu cand imi dau seama ca am de vorbit mult si bine cu Sarah, ce ne ascunde? Oare Aaron stie despre asta? Acum asta e prioritatea mea.
CITEȘTI
Nerd at past||Vol1||
Fiksi RemajaVolumul 1 al trilogiei "Învăț sa iubesc" Karina White este una dintre subiectele de bârfă ale liceului din care face parte, țintă a răutăților mai exact. Stand cuminte in perimetrul său nimic nu i se poate întâmpla micuței tocilare, totuși faptul c...