1 Cate cărți o să vrei să mai faci?
Am deja "Aylin",si am in cap inca doua idei de carti,sincer nu stiu cate o sa mai scriu.
2 Aproximativ câte capitole va mai avea cartea??
Nu stiu😂
Vezi si tu,de cand ai pus intraebarea pana acum😜
3 Când mai postezi în cealaltă carte?
Peste doua luni cand aceasta intra la corectat.
4 Ai citit Max, Marco,Maia?
Daaaa! Cei care nu ati citit,e pacat sa nu o faceti.
5 Ce crezi despre cititori tai?
Ii iubesc. Multumesc pentru ca nu ai zis"fani". Personal,nu vreau sa va numesc fani,consider ca suntei o comunitate frumoasa care apreciaza dora ce fac eu.
6 Ce crezi despre cei car îți scriu comentări de hate?
Nu am avut pana acum comentarii de hate,dar sunt doar pareri,asa ca nu pot de cat sa le citesc si sa incerca sa le fa si acelora pe plac.
7 Ai avut momente când ai vrut să te lași de scris?
Da,si inca cate.
8 De unde ești?
Romania,Mehedinti,Drobeta Turnu-Severin
9 Ai iubit?
Nu am acest cuvant in dictionar😂
Nu am eu asa ceva.
10 Părinți tai știu că scri cărți?
Da,insa nu stiu cum se numesc cartile,le zic doar cate vizualizari sau voturi am. Si acnd mai aju g pe un anumit lic in clasamentul pentru adolescenti.
11 Câți ani ai?
13
12 Cum te numești (măcar prenumele)
Alexandra,chiar am prenumele meu pe profil😉❤
14 Cum ți a venit ideea acestei cărți?
Ma bucur ca cineva a pus si intrebarea asta.
Citeam multe carti de acest tip ,insa am vrut si o versiune a mea,pentru ca atunci cand incepi sa citesti o carte iti imaginezi si pentru tine o versiune,si nu se prea intampla asa cum vrei tu.
Asa ca am facut o carte in care actiunea sa se petreaca asa cum vreau eu.
15 Ti-ai dori sa ai superputeri?
Da, sa pot sa citesc ganduri.
16 O sa existe si volumul doi?
Nu. Asta e o intrebare care imi e pusa destul de des, eu personal nu vad o continuare a acestei carti. Insa o sa aveti parte de un Capitol Bonus dupa ce termin de corectat carea,asa ca tineti-o in biblioteca!!!!
CITEȘTI
Nerd at past||Vol1||
Teen FictionVolumul 1 al trilogiei "Învăț sa iubesc" Karina White este una dintre subiectele de bârfă ale liceului din care face parte, țintă a răutăților mai exact. Stand cuminte in perimetrul său nimic nu i se poate întâmpla micuței tocilare, totuși faptul c...