Capitolul 39

1.3K 67 41
                                    

O zguduitura nu foarte puternica imi da de inteles ca avionul a aterizat.
Cobor ametita din avion si ma indrept catre autocarul care urma sa ma duca in fata aeroportului de unde urma sa o iau pe Lexi si bagajele mele.

Urma sa intalnesc cu un anumit Dante,din cate am inteles are parul blond,e inalt, ochi negri migdalati,o sa poarte un tricou negru strans pe corp care ii lasa la vedere niste brate tatuate si lucrate la sala. Bun,unde esti,frumosule?

Am luat cusca in care statea cuminte Lexi am eliberat-o mai apoi am prins-o in lesa.

Eu:Ai stat destul ghemuita,asa-i?i-am zis amuzata mangaind-o pe cap si facandu-i  cu ochiul tot odata.

Am iesit din aeroport si nu aveai cum sa nu zaresti asa minunatie de baiat. Era fix in fata aeroportului ,blond cu ochii negrii,tricou stramt negru,si brate puternice si tatuate. Asa mai vii de acasa!

D:Ciao!Tu trebuie sa fii Karina!È giusto?Asa-i?

Eu:Sì,iar tu ,Dante!

D:Sì!Suppongo che tu sappia già perché sono qui, giusto?Presupun ca stii deja de ce sunt aici,nu?

Eu:Da,stiu!

Aveam bale la gura sau ce?Oricum,lasand asta la oparte ne-am urcat intr-un BMW negru 4x4 si am plecat catre noul meu apartament. Masina mea urma sa soseasca peste doua zile pe platforma.

D:Am ajuns!Giù!Coboara!

Dante a luat-o in fata mea. Si mama, ce spate! Din nefericire pentru mine ,Arron l-ar fii impuscat doar daca ma uitam intens la el doua secunde,asta si faptul ca avea23 de ani si eu 19. De ce e viata asa cruda? Adica,nu putea sa mai astepte si el 3-4 ani sa se nasca?

M-a ajutat sa car bagajele pana la apartament si mi-a zis ca daca mai am nevoie de ajutor il pot suna. Sa fii sigur ca te sun,frumosule!

Am descuiat usa apartamentului,cu emotie,iar ceea ce am vazut dupa ce ușa roti în balamale ma uimi. La intrare era doar un hol destul de mare aranjat cu bun gust. Si daca doar holul era asa impecabil ,trebuia sa vad neaparat camerele.

Si teoria mi-se implini. Aveam un apartament cu adevarat superb. Spatios si foarte confortabil.

Eu:Lexi,sper ca iti place ,aici o sa locuim 4 ani,fetito!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu:Lexi,sper ca iti place ,aici o sa locuim 4 ani,fetito!

Am lasat-o sa stea in sufragerie si am plecat sa imi aranjez hainele in dulap.

Eu:Bun ,trebuie sa mancam, sa vedem daca suntem aprovizionate.

Si nu,nu suntem . Nici eu nu am ce manca,nici Lexi.

Am auzit un ciocanit la usa . Am deschis si in fata mea era un Dante zambaret cu o plasa de cumparaturi intr-o mana si un sac cu mancare de caini in cealalta.

D:Astea sunt pentru tine,spune dandu-mi sacoșă cu cumpărături ,si asta pentru minunatia aia de cateluse,imi zice lasand sacul cu mancare de caini jos.

Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum