Stau in fata dulapului si ma holbez la el ca o phsihopata,parca asteptand sa iasa doua maini din el si sa imi dea hainele potrivite.Am insfacat o fusta neagra,laraga,un tricou mulat tot negru si o camasa mai lunga in carouri,rosie. Am luat un dres negru transparet si m-am imbracat rapid. Am relizat ca mai am o dilema, machiajul.
Am decis ca nu vreau unul simpu ,asa ca am folosit fond de ten,o culoare putin mai inchisa, un ruj negru,un eye-liner, rimel,fard negru si maro inchis si pudra auto bronzanta. Aratam mai diferit,dar era exact cum voiam sa arate.
Mi-am prins parul, in vesnicul coc dezordonat cu suvite iesite in fata.
Am luat o pereche de converse rosii , telefonul caruia i-am pus o carcasa negra,mata si rucsacelul mic in spate si am iesit din camera cu Lexi pe urmele mele.
Ash era deja in living si ma astepta plictisit.
Si-a luat geaca de blugi de pe canapea,cand m-a vazut, si s-a ridicat.
Am iesit afara cu cei doi catei latrand in urma noastra.
Eu:Mai Romeo,pe cine incerci tu sa cuceresti cu paru ala dezordonat?i-am zis chicotind.
A:Pe nimeni,si oricine!Tu?Ce e cu machiaju ala asa bine lucrat?
Eu:La fel!
Am vorbit tot felu de porcarii in drum spre cafeneaua unde planificasera baietii intalnirea.
Când am ajuns în cafenea, și respectiv la masa, fetele m-au îmbrățișat și ne-au făcut loc pe cele doua canapele.S:Amber,ce cafea iti iei?
Am:Nu stiu ,Sofi! Apropo,unde e nebunul ?
Ad:A zis ca i-a murit pestele si e la inmormantatre,dupa care a facut niste sunete de bruiaj si a inchis. spune gesticuland si facand ghilimele.
S:Lasa-ma sa ghicesc, s-a inecat ,amaratul de el? spune ea iar noi incepem sa radem.
Ad:De unde sa stiu eu ce a patit Scaparici!
Eu:Scaparici?îl ingan, pierduta.
E:Da , asa il chema sau cheamă , cine mai stie,Eliot e imprevizibil.
Eu:Drace, e genial băutul asta!
S:Iti dai seama, e dus complet!imi zice nebunatica din fata mea.
Am: O fii facut cu nervi,din cauza stapanului sau , si a murit. Cine stie,cand vine vorba de ceva ce ii apartine lui Eliot..
Ad:E nebun,dar si cel mai de baza om.
A&C: Heeei,si eu sunt!/Alo,ma vezi?
Ad:Si voi,da,cum sa uit de voi!le raspunde razand.
Clopoteii de deasupra usii incep sa rasune in intraga cafenea ,iar in usa sta Eliot cu ochii carpiti si parul foarte ciufulit.
Se aseaza la masa si Sofi il ia peste picior.
S:Puiu,ti-s-a inecat scapariciu?
El:Nu s-a inecat ca stia sa isi tina respiratia!La afirmatia lui, aparent, serioasa cu totii am inceput sa rademn exceptandu-i pe Eliot si Sofi care doar ranji viclean.
S:Si esti in doliu,iubire?ne-am obisnuit cu tipul asta de apelative din partea ei si nu mi-se pare ciudat sa ii zica,pui sau iubire. Cu toate ca intre ei doi scar scantei , sunt cei mai nebuni din grup.
El:Nu mai rade ,blondo!marai la ea.
S:Ce vrea sa insemne asta? Ma faci proasta,te legi de culoarea parului meu si facad referinta la faptul ca existe blonde tute? ii vorbi pițigăiat, făcându-mă sa ma mir ca nu au pocnit vitrinele.
CITEȘTI
Nerd at past||Vol1||
Teen FictionVolumul 1 al trilogiei "Învăț sa iubesc" Karina White este una dintre subiectele de bârfă ale liceului din care face parte, țintă a răutăților mai exact. Stand cuminte in perimetrul său nimic nu i se poate întâmpla micuței tocilare, totuși faptul c...