Capitolul 51

1K 83 23
                                    

Biroul meu era neschimbat,vechiile mele poze cu Ash,Emma,gasca din LA. Gasca din LA!De ei am uitat complet.

Stiu ca prietenul meu cel mai bun dintre ei,Kyle,a ajuns grafician , facea tot felul de schite care mai de care mai impresionante.  Stia de mult de talentul sau la desen,insa nici o data nu a vrut sa il expuna,deoarece ai sai voiau ceva mai bun cu viata lui. Nu aveau ei idee cat urma sa valoreze un asa talent pentru firmele mari care cauta graficieni. Facea cele mai frumose si colorate grafiti-uri din cate am vazut,este un adevarat talent.

Ryan si Noan s-au axat ambii pe ramura tehnologica,ca si Ash, in prezent acestia fac diverse site-uri,si sunt programatori. Visul lui Noan,inca de cand am intrat in contact direct cu baietii,a fost sa ajunga programator la Google. Zice ca sunt vise dar mai mult ca sigur daca "da din coate" o sa ajunga unde isi doreste.

Luis a reusit sa regizeze mai multe scurt-metraje care in prezent au luat mai multe premii,dupa ce initial aplicase pentru arte , dar nu orice fel de arte,ci animatii,desene pe computer care mai apoi sa fie transformate in desene pentru copii sau filme de animatie,seriale si asa mai departe.

Fiecare din ei a facut ceva cu viata . Au facut ce le-a placut si au ajuns bine,foarte bine,toti castiga bine si se pot descurca si intretine singuri.

Mara,cu ea nu am prea mai vorbit de mult. Stiu insa ca m-am intalnit cu ea in Sicilia,era la o prezentareare de moda. A ajuns model la o casa de moda vestita pentru hainele frumoase si de buna calitate. Cu toate ca nu ar spune nimanui despre asta,este intr-o relatie cu Kyle,ma bucura nespus de mult sa aud ca una dintre cele mai bune prietene pe care le-am avut se intalneste cu cel mai bun prieten al meu. Si ,da zic cel mai bun prieten al meu pentru ca am tinut foarte bine legatura cu el ,mi-a fost enorm de greu sa plec de langa el, m-a sustinut in o gramada de tampenii pe care am vrut sa le fac.

Nu am povestit asta nimanui cum am facut..defapt o sa povestesc acum asta. Merita sa imi amintesc acea clipa ,secunda cu secunda.

Eu:De ce nu raspunzi?Hă?
Mai apelez inca o data si inca o data ,dar idiotul asta nu raspunde.

Arunc  telefonul pe pat si vad ca ecranul i se lumineaza mai apoi ca melodia Soon We'Il Be Found de la Sia sa se faca auzita in incapere. Sunaa!

Eu:Ce faci de nu raspunzi?

K:Vrei sa stii?

Eu:Pai daca o iei asa,mai mult ca sigur nu!

K:Glumeam,imi uscam parul,esti gata?

Eu:Mai intrebi?

K:Crezi ca e okey ce vrei sa faci?

Eu:Da!Normal ca da!

K:Da!Normal ca da!ma ingana el. Nu ai idee cat de multi poti regreta asta!

Eu:Oh,haide,nu te mai prostii atat!Nu trebuie sa regreti tu ce fac eu!

K:Fie!Dar daca nu ii convine imbufnatuli de var-tu',pe mine ma bagi la belele stii asta,da?

Eu:Si eu te iubesc!

K:Ce gluma buna!Sa fi gata,in cinci minute sunt jos!spune si inchide.

M-am imbracat intr-un tricou negru simplu,blugi de aceeasi culoare,rupti si o camasa rosie in carouri. Mi-am prins o bandana rosie la par si m-am dat cu rimel apoi ruj negru mat.

Mi-am bagat banii in unul dintre buzunarele de la spate ,urmand ca mai apoi sa imi bag telfenul in cel de-al doilea buzunar.

Am deschis usa si m-am asigurat ca nu este nimeni pe hol si am inchis-o in urma mea,dupa ce am iesit. Am coborât cu frica curgandu-mi cu repeziciune prin vene,frica de a nu fii prinsa. Din fericire parterul casei era gol,cine mai bantuia noaptea la ora 12 prin living inafara de mine?

Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum