Au trecut doua zile de cand am aflat ca Ash o place pe Emma.
Era vineri dimineata . Ora 6:05. Mi-am facut un dus ,m-am spalat pe dinti mi-am facut doua codite impletite si m-am machiat.
Ma pozitionasem in fata dulapului si scotoceam de zor prin el.Fata asta nu stie nici o data in ce sa se imbrace? Ei,bine raspunsul este nu.Niciodata nu stiu in ce sa ma imbrac.
Am gasit in final asta:opereche de blugi albăstrui rupți, mulați, un maieu mai sus pe buric, și o bluza de treining gri, cu gluga și fermoar pe piept,o pereche de Nike-uri si eram gata.
Am apucat ghiozdanul si am coborat treptele in viteza,nu stiu de ce ,e deabea 6:45.Ajunsa jos ma asez la masa si observ ca Ash nu a coborat. Continui sa mananc bolul cu cereale pe care mi-l-a dat matusa.
Il vad pe Ash coborand scarile exact dupa ce am terminat de mancat si e
Era imbract cu un tricou negru si blugi negri,rupti ,parul ciufulit si ochii rosii.Eu:Am..neata?
A:Neata!spune cascand si intinzandu-se.
Eu:Ai avut o noapte grea?rănesc cu subînțeles
A:Ai o minte prea perversa pentru tine!Si daca vrei sa stii da,am avut.
Am cascat larg ochii privindu-l lung cu uimire.
A:Adica m-am chinuit sa ma gandesc la o noanta perfecta de roz.
Eu:Aaa..prafuit!ii răspund turnând putina apa în pahar.
A:Pai ar trebui sa dau comanada de trandafiri roz prafuiti,nu?
Eu:Ou,nu!Sa nu cumva sa faci asta.
A:De ce?
Eu:Fiind ca ai fii prea evident.
A:Si ce? M-am plictisit sa astept sa imi dai tu drum liber.
Eu:Daca faci asa ceva o sa se simta nevoita sa accepte. Intelegi?
A:Ma doare capu!Mama ,vreau o cafea!tipa el.in speranta ca matusa o sa il auda din living.
Matua:E in filtru!Toarna-ti si tu singur!
Eu:I-o torn eu in cap!am strigat si am auzit-o pe matusa razand si pe Ash mormaind locruri nu prea ortodoxe.
Ash si-a baut cafeaua și a urcat in camera sa isi ia rucsacul .
Matusa:Karina,azi mergi cu mine la birouri,la unchiul tau.
Eu:Pai bine,dar Kara cu cine ramane.
Matusa:Cu Ash.
Eu:Crezi ca e o idee buna?
Matusa:Karei ii place sa stea cu Ash .
Eu:Kara nu stie ce ii place!am spus stiind ca Ash a patat tot blatul cu cafea pana sa isi toarne in ceasca,dar sa faca lapte praf sau sa schimbe scutece. Asta ma face sa ma gandesc ca pe viitor o sa imi para rau de sotia lui,daca o sa aiba una.
Matusa:O sa se descurce el. O sa ii fac lapte si o sa il pun in termos. Iar partea cu pampersul in caz ca e nevoie,oricum il pune o sa fie bine atat timp cat il are pe ea.
Aici avea dreptate. Nu o sa fie asa greu ,e doar o zii.
Am plecat la scoala si am stat mult cu Amber si Sofi ,voiau sa ma cunoasca mai bine,asta plus ca Emma era cu capul in nori si nu ma baga in seama.
Eram in drum spre casa, cu Emma, iar Ash cu Adam in spatele nostru.
Eu:Emm?
E:Da?imi raspunde confuza. Se vedeaca ii intrerupsesem gandurile.
CITEȘTI
Nerd at past||Vol1||
Teen FictionVolumul 1 al trilogiei "Învăț sa iubesc" Karina White este una dintre subiectele de bârfă ale liceului din care face parte, țintă a răutăților mai exact. Stand cuminte in perimetrul său nimic nu i se poate întâmpla micuței tocilare, totuși faptul c...