Capitolul 58

998 127 132
                                    

Dupa ce am stat si am contemplat situatia in care sunt pusa,am intrat dinnou in cladire iar imaginea din fata mea ma inlemni. Inima mi-se oprii in piept ,iar apoi incepu sa bata din nou, cu putere. Simteam cum sangele imi este pulsat nu de doua ori,ci de trei ori mai repede prin vene amenintand parca ca le va sparge. Simteam ca bubui ne nervi.

Scorpia imi tinea in brate ingerasul si ii saruta obrajorul rozaliu.

M-am dus sprea ea cu intentia de a-ma infige in claia ei roscata de par si da a o scutura bine. Intai isi bate joc  de iubirea mea cea mai mare ,acum imi atinge surioara.

Eu:Diana,la 10 avem sedinta!spun raspicat cand ajung in dreptul ei.

Di:Dar,asta e peste o ora!

Eu:Da,Diana,peste o ora!Du-te si anunta-i pe toti.Acum!

Di:Sigur!

K:Vin si eu!

Diana da sa ii raspunda cu zambetul ei miselesc pe buze dar o iau inainte.

Eu:Nu!Si cand eu zic nu ,este nu!Da ,Kara?

K:Da,Karina..

Eu:Hai ,mergem la mine in birou.

K:Eu ajung prima!spune razand si o ia la fuga pe scari,cu mine in urma ei ,supraveghind-o din spate.

C:Karina!

Se putea si mai rau? Aratam ca naiba ,aveam ochii umflati de la plans si lacrimile erau uscate pe obraji.

Eu:Da?

C:Doamne,dar arati groznic,pitico!

Imi era dor sa ma alinte asa. Cu toate ca nu sunt prea scunda,pe langa cei  aproape 1.90 metrii ai sai,sunt...pitica.

Eu:Mersi de compliment!am spus zambind intr-un mixt de ironie dar si amaraciune.

C:Hai ca stii la ce m-am referit!Cum faci de dispari cand te cauta omul?

Eu:Care om?

C:Vesnica ta gluma..Acum serios!

Eu:Acum serios,care om?!

C:Eu,Karina,ieri te-am cautat prin toata firma si intr-un final am aflat ca ai plecat dupa sedinta.

Eu:A,da,asa am facut..spun pierduta ,evitandu-i privirea care o cauta pe a mea.

C:Karina..

Eu:Asa ma numesc..

C:Unde si de ce ai plecat asa repede ieri? Nu iti terminasei tura.

Eu:De unde stii cand trebuia sa imi termin eu tura.

C:Nimeni,Karina,nu termina la ora aia.

Eu:Eu nu sunt nimeni.

Cam rase ,de rasul ala imi era extrem de dor.De el imi era extrem de dor.

C:Nu,tu esti Karina.

Eu:Da,eu sunt Karina!

Sunt doar Karina...

C:Pitico..

Eu:Stii ce,eu am lasat-o pe Kara singuara si tare imi e teama ca o sa faca o prostie.

C:Kara cand e lasata singura e ori la mine in birou ,ori la Diana.

Am cascat ochii larg la el,nu,nu la Diana.

Am luat-o la fuga pe scari si sa o fereasca Domnul pe Diana daca micuta mea e la ea,caci o fac praf.

Am intrat in birou,si din fericire pentru Diana,Kara statea pe scaunul biroului meu si se juca pe tableta pe care o cara mereu cu ea.

K:De ce fugeai?

Eu:Nu fugeam,alergam.

K:Nu e tot aia?

Eu:Hmm,nu!Fugi cand esti alergata.

K:Daa,si cand esti fugarita,alergi.

Eu:Sigur!

K:Bine!

Eu:Acum treci pe canapea ,am de lucru.

K:Alegi ECO?

Eu:ECO?

K:Da,parcă asa scria. Tati a zis ca o sa aleaga ECO-ul firmei. Cica el se ocupa cu ,am...nu stiu,cu firma .

Eu:CEO?

K:Da,asa i-a zis!spune zambind.

Eu:Nu eu aleg!

K:Dar azi e marti,am primit notificare pe tableta. Tati a setat data asta pe tableta mea.

Eu:Dar nu eu ma ocup cu asa ceva..

K:Pai nu tu ii tii locul lui tati?

Eu:Da,dar..stii ce,anulam pe altadata,cand se intoarce el.

K:Zice ceva de Cameron.

Eu:Da?Ce zicea?

K:Ca se descurca bine,ii place de el,si ca ar fii bun.

Eu:Aha,da!O sa vorbesc cu tata,bine?

K:Fie!Ce sa ii dau lui Tom ? Iaurtel sau capsuni?

Eu:Poftim?

K:Ce sa ii dau?

Eu:Nu stiu,ce vrei tu. Capsuni!

K:Bine.

~*~

Jumatate de ora mai tarziu eram in sala de sedinta asteptam sa vina ceilalti.

Era o video-conferinta cu unchiul.

Di:Dar ce s-a intamplat?vocea ironica a ei ma facu sa ma intorc brusc si sa ii arunc cutite din priviri.

Eu:Ce s-a intamplat,Diana?

Di:Crezi ca daca esti fiica directorului poti sa te comporti cu mine cum vrei tu?

Eu:Da,Diana!Ma comport cu tine asa cum vreau eu sa ma comport cu tine!

Di:Asculta,papuse! Daca crezi ca acest comportament fata de mine ti-l aduce inapoi pe Cam ,gresesti amarnic.

Eu:A,da!Tine minte,eu nu sunt aici sa imi iau nimic inapoi. Ce e al meu,e al meu si se intoarce de la sine!

Di:A,da? Uite aici!spune pitigaiat aratandu-mi mana dreapta. Avea un inel superb din argint cu o piatra de un verde tulbure,aproape turcoaz.

Eu:Ce e Diana? Iti place ce ti-ai achizitionat?

Di:Sunt viitoarea lui logodnica!spuse zambind draceste.

Cerul imi cazu in cap iar inima mi-se opri.
Deci,se putea mai rau..









Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum