Capitolul 6

2.9K 132 3
                                    

Cobor jos si ii vad pe tampitii lu varu-miu cum se certa pe Naiba  stie ce .

Imi dreg vocea si totii isi itorc privirea spre mine. Totii inafara de Kyle si Ash sunt surprinsi sa ma vada imbracata asa.

Luis: Amm?!

Eu: Amm, ce?!

L:Amm nimic..

Eu: Amm bine!

Ash:Asa, deci mergem?

"Daa.." zic restul baietiilor inca holbandu-se la mine si nevenindu-le sa creda ca sunt eu si ca sunt imbracata asa.

Eu: Pai hiade-ti..asta daca nu preferati sa ramaneti aici si sa beti apa tonica!

"Okey...acum.." spun ei si ies pe usa urmandu-l pe Ash.

In fata casei era o masina ce ne astepta sa plecam.Ne urcam si soferul ne intreaba unde mergem ,iar Ash ii da un nume de club foarte ciudat ,îl omoară a unchiul daca patesc ceva deci am o asigurare ca o sa aiba grije de mine.

*

Ajungem la club si coboram rand pe rand scările înalte.

Intram si deodata un miros absolut oribil de alcool si tutun este inhalat, fara a vrea, de către plămânii mei.

Eu:Ash...stii ca...Ash? Ashhh! Ash,unde Dracu esti , Ashhh!încep sa ma agit, căutând-l din priviri.

Grozav ,odata vin si eu in club si deja ma pierd de nemernicu de Ash .
Simt de odata doua maini ce imi ating umerii.

Eu: Îți rup mainile din umeri daca ma mai atingi o data, nenorocit pedofil ce esti!

Kyle: Daca zici tu, ma gandeam ca vrei sa stai cu noi sa nu fii singura , dar se pare ca te descurci!

Eu: Idiotule, cum naiba ati plecat fara mine?

Kyle: Nu am plecat fara tine , nu te-ai tinut de noi!

Eu: Taci si hai la Ash!

Kyle: Hai la Ash!

*

Kyle :Sa stii ca nu morii daca o faci!

Eu: Dar e prima data!

Kyle: Si ce ,hai o sa fie bine,o sa te arda putin dar trece repede!

Eu: Promiti ?

Kyle: Daa!

Eu: Fie, cum zici tu!

Ma mai uit o data in ochii lui Kyle,nu imi vine sa cred ce idiotenie imi vine sa fac, si dau paharul cu Tequila peste cap.

Eu: Ma ardeee! Ash, Kyle ,ma arde ,duceti-va Dracu cu ideile voastre retardate!Simt ca ma topesc,ma arde tot gatu, intelegeti?

Ash:Hai Kari , o sa treaca usturimea repede!

Eu:Cat de repede?

Kyle: Foarte repede!

Eu: Idiotilor!tip dând în repetate rânduri cu palma în lemnul lucios al barului.

Toti incep sa rada de reactiile mele.

Eu: Ma doare capu si sunt ametita, și tot nu a trecut arsura, vreau acasa !

Ash: Mai stai putin , doar ce am venit!

Eu:Am venit de patru ore, vreau acasa!

Kyle :Si in astea patru ore doar tu ai baut si noi am stat cu ochii pe tine!

Eu: Atunci beti ceva odata si hai!

Ash: Plecam spre dimineata, asa e la club!

Eu:Vrei sa vezi cum nu mai apuci sa bei nimic ca il sunt pe unchiu si vine sa ne ia?

Ash: Off...bine, asteapta sa bem ceva si plecam!acesta cedează și ii cere tipului înalt de pe partea cealaltă a tejghelei câteva pahare și o sticla de bautură pentru el și băieți.



Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum