Dupa ce ma intorc acasa, dau sa o caut pe Sarah. Dar cum se zice, ia-o de unde nu-i.
Dau sa scap fara sa ma vada Ash, dar viata are ceva cu mine si:
A:Kariiii, verisoara mea primara-favorita-iubita, ce faci tu?
E:Ashhh, verisorul meu primar-idiot-imbecil,bine,tu?
A:Auu, asta a durut?
In acel moment ii dau un cot in stomac si ii dau replica:E:Asta, asta a durut?
A:Esti rea!spune si face botic incrucisandu-si mainile la piept, imaginați-vă ce haios arata.
E: Asa-i!
A:Revenind la subiect.., da sa spună ceva însă i-o tai rapid.
E:Ai deschis subiectul fara mine?
A:Esti dificila!
E:Nici o problema la mate nu stii sa rezolvi si tu credeai ca fetele sunt usor de inteles?!
A: Asa, deschizand subiectul! Am vorbit cu Kyle, care mi-a zis ca s-a inalnit cu tine si cica esti de treaba*i-a stai asa , cum cica?! ridic mana sa il lovesc dar baga repede o replica, asta:* nu daaa, pentru el nu erai de treaba si de aia am zis ,cica, si eu stiu ca tu esti de traba si te roog nu da, ca doare! spune foarte repede ultima parte.
E:Asa, in fine!
A:Si zice sa te iau cu noi de seara!
E:Va scap de o povara, ca nu vin!
A:Ooo, ba da , tu vii! Diseară petrecem bine în club.
E:Ceee? Club, eu? Visezi,o cafea nu va e de ajuns?
A:Nu, acu' du-te si pregateste-te ca peste câteva ore o sa îți faci cei mai tari prieteni din liceu.
E:Eu si prieteni ,in aceiasi propozitie?
Cred ca glumește!
A:Aha, acu' pleaca!
E:Binee...da' asa de curiozitate ,Sarah unde e?
A:A zis ca pleaca sa ia ceva de la magazin!
E:Magazin, sau phsiholog?zic mai mult pentru mine!
A:Ai zis ceva?
Eu:Nuuu! tipe urcand pe scari!
Of, of, Sarah.....totusi ce are de ascuns?
Trebuie sa ma imbrac,stiu,ar trebui sa ma si machiez ca totusi, ies in club, dar nu vreau deoarece tembelii o sa creda ca ma machiez sa impresionez.
Ajung în camera și îmi fac o baie, după care ma așez în făta oglinzii și îmi usuc și pieptăn parul simultan.
Câteva ore, am destul timp sa mai lenevesc.
*
Peste o ora Ash da buzna în camera, primind din partea mea câteva cuvinte puțin prea..neortodoxe, anuntandu-ma ca mai am câteva minute.
Ei bine, timpul se scurge repede.
Am cautat mai bine prind dulap în încercarea de a găsi ceva haine mai normale. Am doar haine largi, lejere, care oferă confortul de a învață.
După câteva minute privirea în pica pe punga cu haine noi, pe care Sarah m-a obligat sa le cumpăr. Acum ii mulțumesc din toată inima.
Am găsit o bluza strânsă pe corp, cu un decolteu generos, neagra, cu câteva șnururi din același material, plecând din marginea decolteului pana după cap, formând o faza de păianjen, din doar câteva fire.
O pereche de blugi negri, slim, rupți în genunchi și un un palton ceva mai diferit, crem, din material subțire.
Am asortat o pereche de balerini puțin mai înalti și eram gata.
Ma privesc în oglinda și zâmbesc mulțumită de rezultatul obținut.
În privința parului, nu făcusem nimic, stătea întins pe spate. Am dat savoare ținutei cu unul dintre parfumurile mele favorite, dulci, cu vanilie și pere.
CITEȘTI
Nerd at past||Vol1||
Dla nastolatkówVolumul 1 al trilogiei "Învăț sa iubesc" Karina White este una dintre subiectele de bârfă ale liceului din care face parte, țintă a răutăților mai exact. Stand cuminte in perimetrul său nimic nu i se poate întâmpla micuței tocilare, totuși faptul c...