R: Aamm..uite, voiam sa te intreb daca ai vrea sa mergem undeva, lunea viitoare!
La auzul acestor vorbe ochii mi-s-au marit si au inceput sa sclipeasca,parca eram o fetita de 5 ani care mancase prea mult zahar si era pe cale sa intre in coma diabetica.
Voiam dar nu puteam sa zic nimic. Il auzeam le dragul de Ash cum chicotea in spatele meu dupa care a spus:
A: Normal ca vrea, stii a uitat sa hraneasca mata, pe care apropo nu o are, si i-a papat limba, daca intelegi!spune zambund ca un phsihopat care se pregatea sa omoare pe cineva.
Eu: Aham..mda..cum a zis el!spun pierduta in ganduri.
*
Am lasat ursuletul in fata usii de la intrare expre pentru ca matusa sa il ia si sa il duca in dormitor.
Matusa: Eu am dus asta in camera , cine l-a adus aici?
A: M-am jucat eu cu el!spune repede iar eu ma abtin dintr-o criza de ras.
Matusa:Binee...daca zici tu. a spus ridicandu-l si plecand spre camera cu pasi mici.
Ar: Ce ati facut?
Eu: Lasa intrebarile, hai dupa noi!
Am plecat in urma matusii iar cand aceasta a deschis usa si a aprins lumina a ramas muta.
Matusa: Imposibil, sunteti imposibili!spune plangad si razand.
A: De aia ne iubesti!
Matusa:Da!
Ar:Copii , chiar nu ati avut treaba azi!
A:A ba da , sa ma cert cu scumpa de Karina pe culoarea lavabilei, spuneti si voi roz prafuit nu e tot aia cu roz pal?
Matusa/Aron: Nu, normal/Tot roz e!
Ash/Eu:Vezii!Hmm!Taci!Esti imposibila/imposibil!
Ar: Dar tot la un galben a-ți ramas!
Eu: Da!spun zâmbind.
Matusa:Kara?!
Eu: Da ! Ash a vrut asa!
Ash:Pai da..macar atat sa meritam si noi!
Matusa: Pai eu aveam alta idee pentru numel..
Ash: Kara si punct! Daca nu plec de acasa!
Matusa: Kara sa fie!
Am inceput cu toti sa radem.
*
Luni.
E dimineata.Stiu asta sigur pentru ca atunci cand am adormit era noaptea si acum imi intra Soarele asta nenorocit in ochii.
Ma dau lenesa jos din pat si merg spre baie sa imi fac un dus. Ma imbrac intr-o pereche de pantaloni negrii, scurti si o bustiera sport,alba, de la Nike.
Ma trantesc in pat si ma uit la telefon. Ora 8:30 , ziua: Luni.
Luni? Vai, nu.
Si nu,nu imi era frica de intalnire,imi era frica deoarece i-am promis matusii ca azi mergem la mall sa îmi ia haine.
Matusa intra la mine in camera toata un zambet.
Matusa: E luni, scumpa mea! Mergem la mall.
Eu: Yupii!spun ironica .
CITEȘTI
Nerd at past||Vol1||
Teen FictionVolumul 1 al trilogiei "Învăț sa iubesc" Karina White este una dintre subiectele de bârfă ale liceului din care face parte, țintă a răutăților mai exact. Stand cuminte in perimetrul său nimic nu i se poate întâmpla micuței tocilare, totuși faptul c...