Di:Sunt viitoarea lui logodnica!spuse zambind draceste.
Cerul imi cazu in cap iar inima mi-se opri.
Deci,se putea mai rau..Eu:Felicitari!Am zis ironica ,dand si ultima farama de putere din mine.
Di:Mda,multumim!
Usa salii se deschisa ,iar brunetul si Cam intrara .
Mi-am intors privirea catre geam privind pierduta,lacrimile imi jucau inflacarate in ochi,dar eram puternica. Nu o puteam lasa vazandu-ma secatuita de puteri.
C:Avem video-comferinta?
Eu:Da,peste 5 minute suna tata iar voi trebuie sa fiti prezeti toti in sala. Diana unde sunt restul?
Di:Nu stiu!Nu am eu treba cu ei.
Se juca cu nervii mei,folosind cea mai blanda voce,dar si eu stiu sa fiu scorpie,una plina de venin.
Eu:De acum este!Cat si cand eu sunt sefa tu imi esti secretara. Si ghici ce,o sa imi aduci cafeaua,nu e minunat?
Brunetul incepu sa rad incontrolabil pana cand Diana ii lipi o palma peste fata.
Eu:Unde suntem aici,in arena de lupte?Diana,ai grije,stii bine ca nu imi placi si nu imi e greu sa o spun. De cand am intrat in firma si te-am vazut cu Kara de mana te-am displacut. Nu-i asa ca aparentele conteaza? Caci nu m-am inselat deloc in privinta ta.
Di:Adica?!intreaba nervoasa apropiindu-se de mine.
Fac si eu un pas in fata ,zambind.
Eu:Iubita mea,daca vrei sa mai tii inelul ala pe deget ,eu te sfatuiesc sa ai grije cum imi vorbesti. E de ajuns sa ridici tonul la mine ca o sa fii zburata din bratele blondului. Stiu deja prea multe despre tine!vorbii apasat ,astfel incat sa ma auda doar ea.
Diana se schimba brusc,cercetandu-mi intreaga fata cu ochii.
Eu:Nu,Diana,nu glumesc!am zis daruindu-i un zambet strengar.
Inghiti in sec si se aseza pe scaunul ei.
Peste cateva minute ,sosira si ceilalti iar apelul video fu primit.
Ar:Salut,dragilor!Stiti deja foarte bine ca aceasta este o firma. Una de avocatura,dar nu asta este acum esențialul. Vorbi dur dar totusi cu compasiune pentru tinerii avocati din sala.
Ar:Si ca orice firma,avem nevoie de un CEO. Unul care se pricepe in a ne ridica profitul, si a ne face firma si mai cunoscuta de cat este deja. In prezent firma noastra se afla pe locul doi in New York.
Cu totii il ascultau cu interes si au zambit fericiti la primirea vestii ca firma la care lucreaza este pe locul doi in marele oras.
Ar:As prefera sa nu o lungim atat,plus ca am uitat sa imi bag laptopul la incarcat si acum sta in priza. M-am gandit bine si mult si cred ca cel mai bun CEO tanar pentru firma mea este chiar Cameron Bran. Felicitari ,baiete,sa ne aduci pe primul loc in New York!toata sala il aplauda,si poate as fii facut-o si eu daca nu eram pierduta in ganduri.
Nici nu vedeam clar. Doar ma holbam la ecranul mare pe care era imaginea unchiului.
Ar:Karina?Kariiina!Ma auzi,Karina? imi vorbi unchiul cand vazu ca sunt distrasa, si cel mai probabil nu aratam nici intr-un mod favorabil.
C:Karina!ma zgaltai Cam de cot.
Eu:Ce-i?am zis buimaca scuturandu-mi capul.
Ar:Esti bine,Karina?
Matusa:Cum sa nu fie?!spuse agitata aparand in cadru iar toata sala chicoti.
Eu:Nu!am zis aproape tipand ,punandu-mi palma peste cotul atins de Cam care acum parca ma furnica teribil si am inchis vide-comferinta , iesind din sala.
Nu mai reuseam sa stau in aceeasi incapere cu ei doi.
Am intrat in biroul meu iar Kara se juca linistita cu Celine.
Cand ma vazu,Celine,se ridica de pe canapea si se apropie de mine intr-un suflet.
Ce:Draga mea,dar ce ai? De ce plangi?imi sopoti pentru a nu auzi Kara. Nu voiam sa ma vada abatuta. Eu eram sora ei puternica,Barbie a ei,asa cum imi zice.
Eu:Plang?nu,nu remarcasem asta.
Ce:Of,draga mea!spuse stergandu-mi lacrimile ,mai apoi dandu-mi o imbratiseare.
Eu:Azi vine Ash. O sa stea el cu Kara,macar scap de o grije. Nu o sa mai stau stresata ca o gasesc de mana cu scorpia.
Celin chicoti iar eu ii zambi.
Eu:Mai am cateva ore si pot pleca.
Se auzira cateva ciocanituri in usa ,mai apoi Diana intra cand i-am dat acordul,bine inteles daca stiam cine e pe partea opusa a usii,taceam.
K:Diana!dadu sa se ridice dar vocea mea dura o opri.
Eu:Stai acolo si joaca-te, Kara!
K:Dar..
Eu:Gata!
Incepeam sa o las pe scorpie sa faca ce vrea din mine. Asta era planul ei? Sa mi-o ia si pe Kara? Ma comortam urat cu ea,doar ca nu voiam sub nici o forma sa stea in compania roscatei
Eu:Scopul si durata vizitei,hai ,nu am timp?
Ce:Eu plec,pa draga mea!
Eu:Ne vedem cand plec,Celine!
Ce:Sigur!spune iesind.
Di:Dar ce ai asa important?
Eu:Trebuie sa respir,Diana,iar parfumul tau nu ma lasa sa fac asta.
Di:Ce gluma proasta,dar ai glume pe masura ta!
Eu:Eu ti-am zis sa iti masori cuvintele ,daca mai vrei sa tii inelul ala pe deget ,Diana,nu mi-e greu sa ma ia gura pe dinainte in fata blondului si ,oare ce o sa faca daca afla ca te-ai culcat cu toata firma si nu numai cand erai cu el? Sigur o sa faca nunta mai devreme.
Di:Prostii!De unde stii tu ca m-am culcat eu cu toata firma.
Eu:Scuteste-ma!De ce ai venit?
Di:Nu ai zis tu ca sunt eu secretara care iti aduce cafeaua?
Eu:Si sa risc sa ma trezesc cu ceva in cafea,nu multumesc!
Di:Da,sigur.
Eu:Daca pentru asta ai venit,poti sa pleci.
Roscata se intoarse si iesi pe usa fara sa mai zica nimic.
Dupa terminarea programului am luat-o pe Kara la o ingetata si o plimbare prin parc. Imi parea atat de rau ca scorpia aia roscata si plina de venin ma facuse sa ma rastesc la ingersul meu.
Hei!Am primit o idee super faina,o sa fac si eu un Q&A . Asa ca imi puteti lasa intrebari despre acesta carte ,cat si despre cealalta,dar si despre mine.❤🙈
CITEȘTI
Nerd at past||Vol1||
Teen FictionVolumul 1 al trilogiei "Învăț sa iubesc" Karina White este una dintre subiectele de bârfă ale liceului din care face parte, țintă a răutăților mai exact. Stand cuminte in perimetrul său nimic nu i se poate întâmpla micuței tocilare, totuși faptul c...