Capitolul 52

1K 94 30
                                    

Am povestit undeva la 2 ore cu Celine ,cand am simtit nevoia sa ma ridic. Deja plecase ,iar spatele meu urla cu disperare sa fie indreptat. M-am intins si am auzit cateva oase trosnind.

Nu mai fusesem asa incordata de,pai..de cand l-am vazut pe Cam prima data in hol,luand cafea. Avea ce avea el in parfumul sau de ma facea sa o iau razna si sa ma imbat cu indulgenta.

Telefonul imi suna,numele unchiului fu primul si ultimul lucru pe care l-am vazut inainte sa glizez pentru a raspunde si a-mi duce telefonul la ureche.

Eu:Bine,ne vedem acasa!

Spun si inchid telefonul. Aveam liber,puteam pleca.

Mi-am luat geanta si telefonul intr-o mana si am iesit din birou,incuindu-l in urma mea.

Nici de data asta nu am luat liftul,dar mai mult ca sigur blondul de azi-dimineata nu avea sa mai goneasca pe scari cu nasul in hartii.

Un miros dulce ,cunoscut ,de cafea alba cu vanilie imi aducea aminte de Cam. El iubea cafeaua alba cu putina vanilie.

Dar imiediat vazui o fata ,de cel mult 21 de ani care intra intr-un birou cu o ceasca de cafea.

De ce nu l-am cautat pe Cam?Cred ca intrebarea asta zace undeva in mintea tuturor.

Ei bine,ultima data cand am vorbit cu el , era la o firma de avocatura in California,asa ca am lasat-o balta. O fii New York-ul un oras mare dar el iubea California,de ce s-ar mai fii intors?

Pentru mine?Nu era atat de prost incat sa lase balta tot ce isi dorise cel mai tare, pentru mine.

Coboram scarile cu incetinitorul gandindu-ma la toate momentele frumoase cu el.

X:Ti-am zis!Nu e,inceteaza sa ma torturezi cu asta ,stii ca e greu! Plus ca ma intelg foarte bine cu Diana.

Z:Oricum,de ce nu ai intrebat? Poate aflai ceva..si las-o  o data pe aia. Cauti nimicul in bratele aleia. Esti prost!

X:Nu vreau sa ma distrug cu raspunsul. Gata!Stii bine cine a fost si ce a insemnat si te rog ,in numele Domnului sa taci!Si nu vreau sa o mai amestec pe Diana in asta.
Nu o priveste..

Blondul de azi dimineata si inca un baiat,saten vorbeau pe un motiv necunoscut mie.

Se pare ca unul din ei foloseste parfumul meu favorit,barbatesc. Au trecut pe langa mine lasandu-ma sa salivez la mireasma acelui parfum.

Am ajuns in parcarea sediului si am deschis portiera ,punamdu-mi mai intai geanta pe locul din dreapta ,apoi asezandu-ma la volan.

Telefonul incepu sa imi sune in disperare ,insa traficul era aglomerat si imi fu frica sa raspund.

Opri la un semafor si luai telefonul care inca suna ,privind ecranul luminat. De data aceasta cea care suna era Emma.

*C.T*

Eu:Ce ai patit?Ma suni intr-una de 5 minute. Am stins radioul masinii pentru a nu se amesteca melodiile.

E:De ce nu raspunzi?

Eu:E trafic aglomerat!Imi era frica!

E:A,bine asa!

Eu:Dar ce credeai?

E:Ca faci ceva cu viata ta?

Eu:Adica?

E:Adica esti prin sediul firmei cautand un anumit saten.

Eu:Emm...e in California..

E:De unde stii?

Eu:Pentru ca stiu!

E:Dar ca esti proasta,stii? Nu puteai sa o intrebi pe Celine de el?!

Eu:M-ar fii afectat sa aud ca nu s-a mai intors.

E:Dar ca s-a intors ,te-ar fii afectat sa auzi?

Eu:Ce stii?

E:Nu stiu nimic de el,papusa,dar mai mult ca sigur nu iti crapa inima sa intrebi de el.

Eu:De ce m-ai sunat?

E:Pfff,voiam sa te intreb daca sa ma vopsesc pentru azi!

Eu:Nu,nu te vopsesti!

E:Stiam ca asta vei zice..

Eu:Si de ce ai mai intrebat?

E:Asa, informativ.

Eu:Unde mergi azi?

E: Cu Ash,in vacanta.

Eu:Uuu,suna bine!

E:Eh..

Eu:Eu ti-am zis ca daca nu vrei sa te duci,ii zice ca nu vrei.

E:Ba vreau!

Eu:Ma doare capul de la aceasta conversatie..am mai avut-i o data si nu cred ca mai are nici un rost sa o mai purtam o data. Fa-i ce simti,pentru a te simti ,in primul rand,tu, implinita.

E:Ma duc!Si ma mai duc sa imi fac bagajele!Ne intalnim azi la o cafea inainte sa plec?

Eu:Sigur,o zici de parca ai pleca in lume!am ras de ea,tachinand-o.

E:Pai cam asta fac!Hai condu tu acolo si la patru sa fii in fata mall-ului .

Eu:Inteles,sefa!Te pup!

E:Si eu!Ne vedem!

*C.T.Î*

Am parcat, in scurt timp dupa terminarea apelului,in fata casei.

Am intrat in curtea casei si am vazut-o pe Kara asezata pe o pernuta ,in fata casei.

K:Karinaa!

Eu:Ce faci ,micuta mea?

K:I-am zis lui Ash ca nu vreau sa mananc supa si mi-a zis ca altceva nu imi da si a aruncat cu perna in mine si mi-a aratat usa cu degetul. Imi faci cartofiori prajiti?

Am zambit amuzata si am luat-o in brate ,aplecandu-ma ,cand am ajuns in dreptul scarilor, sa iau perna de pe jos.

Eu:O sa papi supa si o sa iti placa!Dupa facem prajituri!i-am soptit la ureche ,intrand cu ea in casa.

K:Daa!

Ziua trecu relativ repede,fiind ocupata cu tot felul de activitati. Facutul de prajituri cu Kara si mersul la cafea cu Emma ,au fost principalele.






Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum