Capitolul 41

1.4K 67 15
                                    

Mai erau exact doua saptamani si incepeam facultatea de phsihologie.

Ce ma bucara cel mai tare era ca plecasem deja pe drumul pe care mi-l doream de mica. Sa fiu phsiholog. Imi doream lucrul asta cu toata inima,din tot dinadinsul meu.

Trebuia sa merg cu Dante sa ma ocup de tot ce nu se putuse ocupa el sau unchiul.

Am auzit cateva batai scurte in usa,marca Dante,si inima mi-se opri in loc. Nu ma imbracasem,nu mai zic de par sau machiaj.

M-am indreptat catre use si am deschis-o cu greu.

Dante statea rezemat de tocul usii iar cand ma observa se incrunta .

D:Mio Dio.. Dar nu esti gata inca?

Eu:Nu stiam ca vii acum!m-am aparat iar el a negat din cap cu vehementa.

D:Du-te si imbraca-te,te astept!Ai noroc ca sunt obisnuit sa fac asta. Spune si ofteza plecand in sufragerie si asezandu-se pe canapea.

Am fugit in camera mea si mi-am ales cateva schimburi dupa care am plecat catre baie. E greu ,asa greu,sa te misti asa mult pana la baie,inainte aveam baiea in camera ,acum e separata si e asa obositor.

Dupa ce am iesit din dus m-am imbracat si am iesit din baie in timp ce imi legam parul intr-o coada de cal.

Eu:Esti gata ? Am vorbit,insa nu foarte tare.

D:Sì,amore!

Amore? Dacă asta e un vis, nu vreau sa ma mai trezesc.

Am intrat in sufragerie exact cand si-a plasat telefonul in buzunarul pantalonilor sai si m-a privit zambind. Hai ca asta e buna.

D:Ai zis ceva?

Ah,bun nici nu m-a auzit sau se preface ca un nebun ce e.

Eu:Pai te-am intrebat daca esti gata!

D:Pai eu eram gata, tu erai aia care trebuia sa se imbrace si sa fie gata!Imi zice stranbandu-se in gluma.

Si boom,am realizat ca vorbise la telefon cu cineva,mai exact cu il sunase "amore" . Nu e corect. De ce ea il are si eu nu. Pun pariu ca e o urata si jumatate.Dragostea lui.

*

E cea mai mare capodopera a lui Dumnezeu. Mio Dio,nu am mai vazut asa ceva in viata mea . Era superba. Par saten deschis,foarte deschis ,aproape blond,ochi albastrii,corp micut si plăpând.

Stateam de vorba cu Béatrice si aflasem ca se nascuse si copilarise in New York,dar se mutase cu bunicii aici in adolescenta cand mama ei decedase ,iar tatal ei murise cu mult timp in urma. Vorbea despre familia ei cu toata mandria chiar daca le expunea si cele mai urate defecte ,dar cand vorbea de Dante ,ochii ii luau o sclipire de diamant proaspat slefuit . Era indragostita de el pana peste cap,si o înțeleg, e greu sa nu placi un asemenea barbat.

Dar orice speranta mi-se narui in momentul cand vazui pe degetul ei inelar de la mana stânga, un inel subtire din aur alb cu un diamant superb. Il observasem pentru ca avea un tic de a-l invarti si a-l admira cand vorbea despre Dante sau cu Dante. Aparent, era logodnica lui.

Dar cum ajunsesem eu sa o cunosc si sa stau la cafea cu ea? Ei bine mergeam cu Dante pe strada si am vrut sa beau o cafea asa ca l-am tart in prima cafenea pe care am vazut-o. Coincidenta , aici statea la o masa savurand o cafea , Béatrice. Si de cand il vazu intrand in cafenea ochii ii sclipira feticiti. Stiam si eu cum se simte sa vezi pe persoana pe care o iubesti . Stiam cum e sa il vezi pe Cam.

Dante mi-o prezentase si ajunseseram sa stam toti trei la masa si sa vorbim despre tot ce ne trecea prin cap.

Uimitor era faptul ca, Béatrice, nu era geloasa ,chiar daca ma observase  trista cand fusese sarutata si prezentata mie de catre Dante ca fiind logodnica lui.

Daca Béatrice era vrajita de cate ori ii simtea parful logodnicului ei si ii sclipeau ochii,cu Dante era alta poveste. El zambea mereu,si nu facea asta,nu zambea ca prostul mereu,doar cand era cu ea o facea.

Dupa ce am petrecut in jur de doua ore cu logondica lui ,inca cred ca nu e corect,dar ma bucur pentru ei . Se observa de la o posta cat de indragostiti sunt unul de altul si nu putusem sa nu oserv cat de fericiti erau cand stateau impreuna.

Am mers acasa si mi-am scos micuta ,care de fapt acum e o ditamai fetita ,la plimbare.

Telefonul imi vibra in spatele pantalonilor si cea ce ma apela era Emma. Ce e drept, nu prea mai vorbisem cu ea de ceva timp.

*C.T*

E:Karina?!era nervoasa si stiam ca nu trebuia sa fac glume cu ea acum.

Eu:Ce s-a intamplat?

E:Stii ceva de Ash?

Eu:Fustan...Ash?Nu ,nu stiu nimic de el.am zis dand-o in bara. Stiam de ceea ce fusese intre el si Emma dar mai stiam si ca Ash , ei bine..nu e cel mai fidel om ,mai ales daca nu isi are iubita aproape . Si tot credeam ca ei nu mai formau un cuplu ,caci cu Emma vorbisem despre Ash doar dupa ce plecase el.

E:Cine e blonda aia care ii tot comenteaza cu inimiore la poze si el ei?

Am oftat simtind cum ea mai are putin si plange. Ce puteam sa ii zic, stiam ca Ash isi formase o relatie noua ,cu toate ca inca mai purta o parte din Emma in el,si una chiar importanta,dar nu puteam sa ii distrug, ei, inima  si sa ii zic despre asta.

Eu:Emm..am crezut ca v-ati despartit,frumoaso.

E:Pai nici eu nu stiu ce am facut, refuza sa vorbeasca despre noi si imi vine sa...sa..sa nu fac  nimic,nu am ce face!spune si am auzit-o suspinand.

Ma durea ca Naiba sa o aud plangand si eu sa nu fiu acolo sa o alin si sa o strang in brate soptindui prin parul ei albicios ca totul o sa fie bine.

Eu:Uite,Emma , sunt sigura ca atunci cand o sa va reintalniti o sa formati iar un cuplu dar pana atunci ,incearca sa maschezi gaura facuta de Ash in inima ta cu alti baieti,si idiotul asta face la fel,cel putin, incearca.

E:Deja imi vine sa rup pactul,daca el nu ar fii fost ne-am fii putut intalni si ..si nu ar mai fi fost asa...

Si din nou o aud plangand. Am oftat si eu si mi-am dres vocea,asezandu-ma pe o banca cu Lexi stand jos,la picioarele mele.

Eu:Tot o sa va intalniti si o sa fiti din nou împreună .

E:Si daca nu?

Eu:Si daca da? imi tin ideea , incercand sa o fac sa renunte.

E:Atunci ar fii bine!

Eu:Vezi!am zis multumita .

E:Si daca nu?
Isi repeta intrebarea a treia oara. Ea imi raspunsese mie la intrebare ,acum era randul meu.

Eu:Si daca nu , o sa il uiti ,o sa iti gasesti un barbat sexi si bun si care sa te iubeasca,iar pe fraier il lasi sa moara regretand ca nu te-a luat el inaintea sotului tau cu care deja vei avea un copil,poate doi si il vei iubi .

E:Bine,gandesti foarte in avans!a exclamat razand .

Eu:De aia ma iubesti,nu?

E:Exact!Acum te las,am de intins niste rufe.

Eu:Huh!Gospodina mea!Spor la treaba!Te iubesc,ne mai auzim!

E:Si eu ,ne auzim!

*C.T.Î*

Am continat sa o plimb pe Lexi ,punandu-mi ordine in ganduri.

Béatrice:

Béatrice:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum