Capitolul 47

1K 91 29
                                    


Si cam asta a fost tot. A fost mult de munca,chiar foarte mult,insa am facut ce mi-a placut si asta m-a ajutat enorm de mult.

Timpul a trecut ca prin clepsidra si nici nu stiu cum ma aflu aici,acum.

Unde sunt mai exact? In avion .

Si unde ma duc? Acasa. In New York.

Amber,Sofia,Emma,Cristian,Eliot,Ash,Adam, abia astept sa va revad!

Eram foarte aproape de destinatie cand am simtit cum inima imi bate de zece ori mai repede. Mi-e atat de dor de Ash. Il iubesc din toata inima , chiar vreau sa stiu ce o sa se intample intre el si Emma,dar tot ce stiu e ca abia asteapta sa o vada,si cum sa nu vrei sa o vezi,e o minunatie de fata

Eu am terminat phsihologia,am licenta,sunt libera sa ma angajez sau sa imi deschid un cabinet.

Ash s-a angajat pe post de programator la o firma mare de jocuri.

Emma a semnat un contract cu o casa de moda , au vazut in ea un potential desinger si partener al acelei firme.

Sofia a devenit medic veterinar si chiar a reusit sa se puna singura pe picioare.

Amber a devenit un arhitect de suces.

Cristian a devenit medic,unul foarte bun.

Eliot a devenit politist,sau ma rog politai, dar de unde scoate el seriozitate la munca,nu stiu..

Adam  deja a intrat in randul arheologilor buni si a calatorit destul incat sa se indragosteasca de acea meserie alesa.

Ash ajunsese inaintea mea si isi lasese bagajele acasa,de dimineata. Acum m-am asigurat si eu ca printesa doarme de dupamiaza si imi pot face linistita un dus si sa ma schimb.

*

Si dupa cum am planuit am ajuns acasa unde matusa si unchiul ma asteptau in pragul casei ,sunt la fel de frumosi,chiar nu par ca au mai imbatranit 4 ani de cand am plecat eu.

Eu am continuat sa imi vopsesc parul negru.
Mătușa rămăsese aceeași blonda răvășitoare iar unchiul același avocat bine făcut și mereu aranjat.

Matusa&Aron:

Matusa&Aron:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa dusul bine meritat m-am imbracat rapid intr-o rochie neagra lejera,cu modele florale

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa dusul bine meritat m-am imbracat rapid intr-o rochie neagra lejera,cu modele florale. O pereche de sandale negre cu  talpa inalta si sunt imbracata perfect.

Parul in vesnicul si nelipsitul coc dezordonat.

Care e defapt planul cu gasca:
La 13:00 trebuie sa fim fix in fata unui Starbucks stabilit de noi. Dupa intanirea nostra ne vom muta pe o perioda de timp inapoi la ai nostrii dupa care toti planuiseram sa ne vandem  apartamentele si sa ne luam ceva aici,in New York,sa ne asezam fiecare la casa lui.

*

Si uite-ma aici in fata Starbucks-ului stabilit ...

Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum