Capitolul 31

1.6K 80 12
                                    

Cand m-am intors ,si eu si Sofi,in spatele nostru statea nimeni altul decat Eliot.

A:Esti invitat de onoare,draga!

El:Doar eu?spune ferecit.

E:Nu,si Sofi,voi doi sunteti invitatii de onoare.ii zice zambindu-i strengareste si batandu-l pe umar.

Sofia marai in barba ,strangandu-si pumnii.

S:Ce cauti aici?

El:Pe tine.

S:Eliot!

El:Ho,ma!Sunt cu baieti,mergem la un film.

Eu:A,e si Ash cu voi?

El:Pai si el e baiat,normal..

S:Nu o lua pe ea peste picior ca iti sparg gura.

A:Si tu ce mai..

S:Amber,vrei si tu o gura sparta,a nu ca esti una!?o intrerupe pe prietena

Era rosie  si tremura de la nervi. Am inceput toti sa radem,exceptand-o bine inteles pe Sofia

Baieti aparura si ei de undeva din spate si noi il lasaram pe Eliot sa astepte dupa ei,in timp ce noi intraram in mall ,direct intr-un magazin de haine.

Bun,pai vreau sa va zic ca o sa grabesc mai mult povestea,deja se transforma intr-o tenovele si imi e lene sa scriu atat,asa ca lectura placuta in continuare.

*Un an mai tarziu*

Eram la birou. Totul era mult,mult mai usor acum,incepusem sa ma obisnuiesc cu faptul ca unchiul prefera sa ma tina pe aici.

Urma sa implinesc 17 ani si peste cateva saptamani urma sa inceapa liceul. Anul 3. De mult asteltam momentul asta.

Maine, Ash implineste 18 ani.Da,varsta perfecta,varsta pe care o asteptaa cu ardoare,varsta la care vrea sa isi faca tatuaje.

Stateam la birou cufundata cu ochii in telefon,asteptand ca unchiul sa ma ia cu el in ceva sedinte sau sa ma puna sa mut dosare de la Iafa la Caiafa.

Doua batai scurte si rapide in usa se auzira,invatasem deja aceasta bataie la usa. Am zambit stiind ca pe partea cealaltă a  usii e Cameron

Eu:Intra!

Asa cum stiam,Cameron intra in camera.

C:Hei,iubito!

Eu:Buna,iubitule!ii spun,ridicandu-ma si plasandu-ui un sarut scurt si doritor pe buzele lui dulci si pline.

Se aseza pe un scaun si ofta privindu-ma.

Eu:E vre-o problema?

C:Da..spuse cu ochii in pamant si pe mine incepu sa ma furnice spatele si sa simt cum sudoarea isi face aparitia. O stare de neliniste ma cuprinse,observand din tonul lui ca era cu adevar mohorat.

Eu:Ce e? Ai patit ceva?

C:Plec..

Si atunci..atunci am renuntat. Am renuntat la tarie,la mandrie,la tot..am inceput sa plang.

A sarit de pe scaun si mi-a cuprins fata in palme.

C:Oh,iubito,te rog,te implor,nu mai plange!Te rog! imi saruta dulce buzele incintate de la lacrimile fierbinti ce imi udasera toata fata.

Eu:Cand pleci?

Ofta si mormai in barba un "maine"

Eu:Mainee?!tipai surprinsa la el.Unde pleci,ce faci de ce pleci,de cand stiai ca pleci?

C:Am invatat ce trebuia pentru birou,dar vreau sa fiu avocat adevarat,sa merg prin tribunale si asa mai departe. Am aplicat la o facultate,nu credeam ca reusesc,aș fii crezut ca daca iau o sa fiu fericit,dar cand am primit plicul in care era documentul care imi afirma ca am intrat..mi-a inghetat sangele in vene..Iarta-ma,iubito!imi raspunde cu voce ragusita si vad cum o lacrima i se scurge pe obraz. I-o sterg repede si ii sarut locul unde se prelingea lacrima.

Eu:Mai e timp,hai sa ne petrecem ziua asta impreuna,ce zici daca ma ajuti sa ii caut lui Ash un cadou,sa uitam castiind despartim.

C:Facem ce vrei tu,o sa merg acasa sa ma schimb,vin sa te iau dupa ce esti gata,e bine asa?

Eu:Da,e..e bine !ii zic si mai primesc un sarut inainte sa iese.





Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum