Capitolul 14

2.9K 134 9
                                    


Ajungem in fata conacului unde avea loc petrecerea, nu stiu cine e sarbatorita sau sarbatoritul, dar nu ma prea interesa, cat despre cadou, ei bine Ash a zis ca toate cadourile din partea gasiti sunt la Ryan.

Ash imi zisese ca sarbatorita, aparent e o ea, face parte dintr-o famile prietena cu a noastra, deci si unchiul cu matusa erau pe aici.

Gradina conacului era decorata enorm de frumos, cu luminite aurii, micute, plantatii frumoase de flori roz prafuit,un foisor enorm din lemn maro intens , stralucitor.
Era o atmosfera foarte placuta, relaxanta, aveam nevoie de putina odihna dupa atata munca..

Ii gasisem pe baieti, toți erau imbracati foarte elegant, pana si Kyle,chiar si Ryan.

Se pare ca toti erau la cot cu cate o fata , una mai splendida ca alta,chiar si Ash. Fata care isi tine degetele impletite de ale sale era bruneta,avea ochi verzi, si piele cafenie, nu era prea inalta, nici scunda, ii venea perfect , inaltimile menite sa fie impreuna. Dar era ciudat ca Ash nu imi spusese de ea, ce o facea speciala sa mi-o tina secreta, doar nu se logodea cu ea , nu?

Gandul acela stupid ma facu sa scutur din cap, doar eu nu aveam partener , ba nu, nici Ryan....hmmm..gandul ca eu si Ryan nu avem pe nimeni ma face sa ma gandesc la ceea ce imi spusese Ash, ca unul din baieti ma place. Eram cufundata in gandurile mele cand nici nu observai ca imi ridicasem sprancenele ceea ce ii facu pe toti sa rada.

Eu: Hai sa nu mai radem , Ash, stii ca ai explicatii de dat,da?!

A:Cine, eu?! Miriam hai sa luam ceva de baut!spune si o trage pe bruneta dupa el aceasta chicotind de reactia lui.

Eu: Ash..Ash..Ash, ce imi faci tu mie!am dezaprobat râzând, din cap.

O melodie lenta incepu si imi indreptai privirea spre pupitrul DJ-ului, Ash  era acolo ranjind la mine.Ii raspunsai la ranjet, cu un zâmbet forțat.

R:Hei, ma intrebam daca ..stii tu..

Eu: Daca iti acord acest dans? Mi-ar face placere!spun oferindu-i un zambet strâmb , la fel facand si el.

*

Era o letrecere cu adreptul eleganta, imi placea .

Luminile se facura brusc un roz palid, daca inca nu v-ati dat seama e culoarea mea favorita.

Eu eram asezata pe o bancuta din foisor,priveam mulțimea agitata.

Pe peretele conacului se proiecta un imens 00:00, lumine roz se indreptara asupra mea si toti strigara "La mulți ani!"
Faceam 16 ani si urma ca din toamna sa trec in anul doi de liceu.

Eu: Am uitat...soptesc si vad cum matusa unchiul si Ash vine spre mine, urandu-mi la mulți ani , iar Ash ma strange in brate luandu-ma pe sus si coborand treptele mari ale foisorului,plecand in gradina in care trona o masa frumoasa cu un tort superb, pe sase etaje , alb, cu flori din marțipan roz, încercând sa imite o crenguța cu flori din cireșul chinezesc care înconjura de sus pana jos, în spirala, tortul. Un tort cu adevărat superb.

Ma uit in spate și imi vad familia, care imi zambea cald, Ash face un semn scurt din mana si imi duc privirea spre locul indicat de el, era o masa plina de cadouri, nu aveam nevoie de ele, am cel mai frumos cadou aici, famia si prietenii.

Totul era perfect, absolut totul.

Ryan se apropie de mine simt din nou acei fluturasi insuportabili pe care ii simtisem si atunci cand imi sarutase nasul, in mașina.

R: La multi ani, Kari! Spune si imi saruta obrazul care capata o noanta de roz pal, urmand sa se faca rosie.
Astea sunt pentru tine, spune si imi întinde un buchet din trandafiri roz mai deschisi și mai închisi și albi.

Eu: E superb!ii răspund zâmbind.

R: Ca tine!

Nu apuc sa zic nimic, il aud pe Ash razand infundat in spatele meu.Of, Ash!

Eu: Mulțumesc , cred!răspund cu greu, simțind cum sângele îmi vâjâie în urechi.

Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum