Am ajuns acasa si am intrat direct in baie.
Aveam urgenta nevoie de un dus,nu,mai bine o baie cu spuma.Mi-am pus in cada vesnicul spumant cu orhidee neagra si am asteptat ca spuma sa fie gata.
Am intrat usor in apa calda si am simtit cum totii muschii corpului mi-se relaxeaza.
M-am gandit la ceea ce se intampla,din nou,dar de data asta am avut puterea de a-mi imagina ca voi putea reconstrui ,pe bazele vechii relatii,una noua.
Am iesit din cada abia dupa aproape o ora.M-am dat cu laptele meu de corp favorit si am iesit ,intr-un prosop,din baie.
Simteam nevoia sa fac o schimbare în viata mea.
Mi-am facut o cafea si m-am dus in vechea mea camera din pod,cea cu gradina din balcon. Nu stiu cum,dar nimic nu era schimbat,totul era la fel de frumos si linistitor,avand acelasi efect de a ma bine dispune.
Parca inca ii vad pe nebunii mei sarutandu-se cat eu eram plecata. Cea mai frumoasa amintire. Dar tot aici am plans cu Emma cand Cam a plecat,inca o amintire,trista de data aceasta.
Camera asta e plina de emotii traite de mine. Am iesit cu cana de cafea pe terasa si m-am asezat pe o bancuta,aici i-am zis Emmei de Cam,inca simt acele emotii,ma ardeau pe dinauntru si eram asa fericita.Inca sunt,inca il iubesc si sunt indragostita de el.
Am luat o gura din cana de cafea si am privit cerul. Nu era nici urma de nori . E o zi senina de vara,calda si placuta.
Gandul imi tot zbura la Emma si Ash. Oare o sa fiu matusa? La asta ma tot gandesc de cand m-a sunat prima data.
Tot ce imi doresc acum e ca Emma sa imi arate un test de sarcina pozitiv si sa imi zica ca o sa fiu matusa.Si mai vreau si sa fiu din nou cu Cam,si sa mananc bomboane de ciocolata cu lichior si sa mananc si cartofi prajiti..vreau cam multe,dar cel mai mult si cel mai mult sa fiu matusa.
~*~
Ma gandeam cu ce sa ma imbrac ,mai era o jumatate de ora si trebuia sa fiu la cafenea.
Am ales o camasa alba ,subțire ,pe care am bagat-o intr-o pereche de blugi negrii, rupti si am asortat o pereche de New Balance rosii cu gri. Mi-am prins parul intr-o coada la baza capului si eram gata.
M-am tot gandit pe drum spre mall la schimbarea pe care o vreau. Nu mi-ar strica o culoare noua la par,ceva mai pronuntat.
Cand am ajuns la cafenea Emma deja comandase cafelele si privea pierduta in spatiu.
E:Hai mai repede,sa nu se raceasca cafeaua.Doar ce am comandat-o.
Eu:Nu se raceste,las-o!Ia spune,ai vre-o veste sa imi dai?
E:Ce veste ?
Eu:De salvare...vre-o noutate ai?Tine pasul ,Emma.
E:A,nu..
Eu:Da?
E:Da,sigur!
Eu:Pentru placerea mea,un test ai facut?
E:Nu.
Eu:Deci iti e frica ca iese pozitiv?
E:Da...expira extenuata si speriata.
Eu:De ce sa iti fie frica?
E:Pai sunt tanara..
Eu:Ce?Adica faci si tu parte din categoria alora cu "eu nu fac copii,sunt prea tanara sa ma consum."?!
E:Ce?!Esti proasta?!Nu,normal ca nu!Ziceam doar ca sunt tanara si ,ei bine nu am avut verisori sau frati mai mici,nu o sa ma descurc.
Eu:Aici intervin eu,Ash, mama si doamna Smith. Nu ai de ce sa iti fie frica.
E:Nu stiu ce sa zic..
Eu:Stai aici,ma duc la farmacia din mall sa iau un test ,iar tu de duci la baia din cafenea si il faci,vrei?
E:Nu pot sa ma opun.
M-am ridicat de la masa si cand sa plec am auzit-o pe Emma:
E:Uite aici,fraiero!
Iar cand imi intorc privirea o vad cu mana ridicata si cu degetele departate la mana,purta un inel superb.
Eu:Ai zis ca nu ai vesti mari!
E:Pai asta nu e una mare,e una foarte mare!spune facandu-mi cu ochiul.
Eu:Esti asa nebuna,dar vorbim dupa ce iau ala de la farmacie.
Am plecat si am luat cel mai bun test de sarcina ,chiar voiam sa stiu sigur ca e bun,ca rezultatul e corect.
Cand m-am intors i-l-am dat Emmei care a plecat instant cu el la baie.
S-a intors peste ceva timp cu un zambet luminos pe fata.
E:O sa fi matusa!
Eu:Da?!sar ca arsa de pe scaun si iau testul de sarcina din mainile blondei,vrand sa vad daca minte sau nu.
Si nu,nu a mintit. Eu o sa fiu matusa.
E:Trebuie sa ii zic lui Ash!
Eu:Hai sa ii spunem altcummva.
E:Cum?intreaba suspicioasa,arcuindu-si o spranceana.
Eu:Asteptam sa vadem ce este copilul si o sa luam o pereche de botosi pentru fetite sau baietei ,depinde, si ii punem intr-o cutiuta ,punem si testul de sarcina acolo.
E:E o idee,dar eu vreau sa afle acum,dupa ar putea fii prea tarziu.
Eu:Of,doamne,Emma!Ash isi doreste un copil cu tine,ce e asa greu de crezut?
E:Nu stiu,dar parca tot sunt nerabdatoare sa ii zic.Oricum o sa isi dea seama ca ii ascund ceva.
Eu:Fie!Uite cum facem,luam doua suzete una roz si una rosie si testul de sarcina si le punem frumos intr-o cutiuta pe care o impachetam frumos si i-o dam cadou. Ce zici?
E:E o idee excelenta!
Eu:Stiu,acum!Ce zici?Sa imi schimb culoarea parului?Ma gandeam la ceva mai pronuntat.
E:Suferi?Vrei schimbari?spune amuzata.
Eu:Cam asa ceva,dar chiar vreau ceva nou.
E:Un albastru inchis cu reflexii?Ce zici?Văzusem asa ceva pe internet.
Eu:Cred ca da!Hai sa mergem la salonul din mall,vreau sa ma vopsesc ,acum!
E:Vreau si eu ceva la par.
Eu:Tunsoare noua.
E:Nu.Vreau sa ma vopsesc!
Eu:Nu.Ai o culoare superba la par,de ce te-ai vopsi?
E:Nu stiu,asa vreau ,nu m-am vopsit in viata mea,chiar as incerca alta nuanta de par.
Eu:Bine,hai sa vedem ce or sa ne faca la par fetele de acolo.
E:Hai,platesc cafelele si plecam.
Eu:Foarte bine.
Emma a platit cafelele si am plecat la salon.
~*~
Tipele astea fac cea mai minunata treaba
Nu credeam ca as putea arata mai bine ca inainte,parul negru ma prinde.Iar pe Emma nu o vedem cu par mai scurt ca de obicei,si nici alta noanta.
Parul meu are cea mai minunata noanta de albastru.
Emma arata superb cu noua tunsoare facuta de fete. La insistentele ei,fetele,i-au schimbat culoarea parului,avand acum o noanta minunata de gri,una destul de deschisă.
CITEȘTI
Nerd at past||Vol1||
Teen FictionVolumul 1 al trilogiei "Învăț sa iubesc" Karina White este una dintre subiectele de bârfă ale liceului din care face parte, țintă a răutăților mai exact. Stand cuminte in perimetrul său nimic nu i se poate întâmpla micuței tocilare, totuși faptul c...