Eram in terasa cu unchiul care fuma o tigara si ma gandeam la felul in care trebuie sa il abordam pe Ash. Sa ii zicem direct? Sa ii expilcam incet, incet si sa ii zicem dupa o lunga discutie? Sa asteptam pana când mătușa o s fie pregătită sa afle ce e copilul? Cert e ca trebuie sa afle!
Ar: Neaparat azi!
Eu: Ce sa fie neaparat azi?
Ar: Trebuie ca Ash sa afle ca nu o sa mai fie singur la parinti!
Eu: Asculta unchiule,stiu, chiar stiu, ca vrei sa ii spusi cat mai repede, dar la mijloc e o varsta, o difernta de varsta destul de mare, trebuie sa il iei incet!
Ar: Dar cat sa mai astepti, nu ati vrea sa o trimit la o pensiune pana naste si sa se intoarca cu tot cu copil?
Eu: Nu..dar..
Ar: Dar nimic, va afla azi si inca nu stiu in ce fel, dar va afla!
Eu: Bine..spun exasperata de hotararea unchiului si intru in casa pentru a o anunta pe matusa de decizia pe care unchiul o luase fara ea.
Eu: Matusa?!
S: Da , scumpa mea!
Eu: Matusa, unchiul a decis ca Ash trebuie sa afle azi de copil. spun incet incata Ash sa nu auda.
S: Poftim?Nu..n..nu are cum! Nu azi!
Eu: Matusa, unchiul are dreptate , totusi nu poti veni cu copilul in brate, iar el atunci sa afle!
S:Stiu...spune si ii vedeam ochii arzand de teama si durere si totusi in acelasi timp de o bucurie palida si indepartata.
Eu: O sa vorbim impreuna cu el!
S:Da?!ma intreaba cu un zambet copilaros pe fata.
Eu:Da!spun chicotind .
*
Eram in fata usii camerei lui Ash asteptand ca mătușa sa isi faca curajul sa bata la usa.
Asteptam deja de 5 min asa ca am batut eu iar atunci cand matusa a vazut ce faceam a facut niste ochi mari si bulbucati!
Se aude un "intra" iar eu deschid usa intrand in camera lui cu matusa de mana.
Eu: Matusa vrea sa iti spuna ceva!
S: Eu?!
Eu: A fost vorba ca o sa fiu langa tine cand vorbim si o sa te ajut sa vorbesti, nu ca am sa îi zic eu in locul tau!
Spun si matusa ofteaza speriata si obosita sa tot ascunda adevarul.S:Ash,dragule,trebuie sa iti spun ceva!
Ash isi arcui o spranceana fiind curios.
S:Stiu ca ar fii trebit sa iti spun mai devreme ,dar nu stiam cum,mi-a fot teama!Ash o privsa din ce ince mai temator si suspicios. Adevarul ,Ash e..e ca...eu..eu..o, inspira adânc și ii da vestea cea mare, sa mai ai un frate sau o sora!
Imediat dupa ce termina de vorbit ochii i se umplura de lacrimi care erau atat de pline de frica, frica de reactia lui Ash. Ash avea o fata inca surprinsa, nu reactiona nicicum, doar se ridica si iesi pe usa cameri inchizand-o un urma lui.
Sarah izbucni intr-un plans greu de ascultat, era foarte dureros ceea ce simtea acum ,mai mult ca sigur. Eram inca impietrita, ma uitam neputimcioasa la matusa care se ineca in propriile sale lacrim, lacrimi de durere.
Dupa ce iesi din socul pe care Ash mi-l provocase prin reactia lui badarana, m-am apropiat de matusa si i-am pus mainile pe umeri incercand sa o linistesc, dar in zadar.
S: Ti-am zis! Spuse cu greu printre suspine, glasul ii tremura si era plin de ura si durere, o intelegeam ,ii era greu.
Eu: Sarah, te implor nu mai plange , nu e cu siguranta una din zilele bune ale lui Ash,te rog ,matusa , linisteste-te, te rog! spun si simt cum o lacrima fierbinte mi se rostogoleste pe obraz.
I-am cuprins fata in palme , matusii, stergandu-i lacrimile , ochii ii erau rosii si umflati de la plans. Cat de badaran putea fii Ash?!
Am auzit usa de la intrare trandindu-se semn ca Ash a plecat. Auzid usa,Sarah, incepu sa planga mai rau ca ploaia, lacrimile nu i se mai opreau si suspina foarte des.
De ce faci asta , Ash?! De ce?
CITEȘTI
Nerd at past||Vol1||
Teen FictionVolumul 1 al trilogiei "Învăț sa iubesc" Karina White este una dintre subiectele de bârfă ale liceului din care face parte, țintă a răutăților mai exact. Stand cuminte in perimetrul său nimic nu i se poate întâmpla micuței tocilare, totuși faptul c...