Capitolul 28

2K 93 12
                                    

După ce am terminat la birou am plecat să o iau pe bufniță mea de acasă.

Am apelat-o când am ajuns în fața casei ei cu mașina, iar ea iesi în grabă din casa.

Eu: Emm! spun fericită în timp ce o strâng în brațe.

E: Karina!! imi răspunde cu veșnicul ei entuziasm, pupandu-ma pe obraz.  Buna, Ash! Buna ziua, trebuie să fiți părinții Karinei, nu?

Matusa: Așa e, draguto!  spune mătușa zâmbindu-i in oglinda retrovizoare.

Eu: Bun!Azi, eu si doar eu o țin pe Emm! spun accentuând cuvintele mele posesive, privindu-l pe Ash care își dădu ochii  ,supărat, peste cap. Apoi o privii pe Emma care  ma privea rușinată și cu un strop de amuzament.

O data ce am ajuns acasă am fugit în camera mea și m-am schimbat.  Am luat-o pe Emma cu mine și am plecat la cel mai apropiat mini-market să luăm gustările pentru ziua de azi. Urma să continuam ceea ce începusem la ea. 

După ce ne-am cumpărat proviziile am plecat spre casa.

E: Și, ce achiziție ai facut?

Eu: Emma, mai bine vorbim acasă.

E: Oh, haide..

Eu: Nu! îi spun și ea oftează puternic.

Am ajuns în casa și am întrat plecat în camera mea pentru a ne schimba.

Eu am luat un tricou lung care imi acoperea mai greu fundul. E un tricou alb, subțire, simplu.  Părul în cocul meu veșnic dezordonat.

Eu: Emm, acum să îți prezint noul meu bârlog.

E: Ok! Răspunde amuzată. 

Eu: Dacă vrei poti sa mergi în al lui Ash.. Dar eu am restricție acolo și.. Intelegi tu.. Îi zic și ea se enerveaza după care pufneste intr-un ras ironic și foarte contagios, facandu-ma să rad și eu cu pofta.

Am ajuns în camera mea frumos amenajată din pod, cu ieșire pe terasa-gradina. 

E: E superba, mai ales peretele de sticlă ce dă spre gradina asta minunata.

Eu: Stiu, am obtinut-o după ce am aflat că Ash o primise pe cea de la subsol.

E: O să stăm și pe terasa, da?

Eu: Normal, după ce se întunecă o să aprind câteva beculetele de pe jos să fie o  lumina difuza și relaxanta.

E: Abia astept, până atunci..

Eu: A-și vrea să vorbim atunci, o să fie relaxant, cu un ceai sau un cappuccino ori o ciocolată caldă..

E: Of.. Ma roade nerăbdarea..

Eu: Dacă vrei, poti sa imi zici tu ce planuri ai cu Ash.

E: Pai.. Nu am nimic nici nu am vorbit prea mult cu el dar mi-ai povestit o groază despre el și mi-a plăcut cum se comportă și am.. Stii tu..

Eu: Hmm, cea ce vrei sa zici e cai avut atracție fizică? spun mărindu-și considerabil ochii către ea.

E: Da ,ca aspect mi-a plăcut imediat.

Eu: Bun, pai poate o sa se dea la tine, dar până atunci... Mai sunt câteva ore. Spun și incepem sa radem.

E: Chiar zici ca ma place?

Eu: Da, Emma, a, stai sa puțin.

Ma ridic și ies din camera după care ma intorc cu cei doi câini și un Ash nervos în urma mea.

Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum