X:Am intarzia,stiu,din nou!
Eu:Bran Cameron?!am zis socata citind foaia mai apoi privind barbatul din fata mea. Blondul era chear satentul meu..
Eu:Cam?
C:Karina?
Eu:Oh,nu,nu,nu!Asta e o gluma,una proasta!
Am zis lasand foaia sa alunece pe birou si indreptandu-ma catre geam.
Agitatia de afara nu se compara cu nici un sfert din agitatia mea interioara. Baiatul pe care il iubeam cel mai mult,pe care il pretuiam enorm,era aici ,in fata mea. Ar fii trebuit sa o ascult pe Emma si sa o intreb pe Celine de el.
Oricum,ce mai conta,Diana este o fata splendida. Deci asta avea ea,barbatul meu.
Dar nu mai e al meu.
E al ei.
Di:Karina?Esti bine?
Vocea ei ingrijorata se facu auzita in tacerea salii. Ii simt in scurt timp mainile reci pe umerii mei.
Eu:Da,Diana,sunt bine!
Di:Vrei putina apa?spune indepartandu-se de mine si umpland un pahar de carton cu apa de la dozator.
Eu:Multumesc!
Di:Oricand!
De ce? DE CE?
De ce trebuie ea sa fie atat de draguta cu mine? Si mai ales dupa ce a vazut ca ii cunosc iubitul,eu ,in locul ei,m-as fii strans de gat si i-as fii lipit pe frunte un biletel cu numele meu.
Di:Sa o chem pe Celine?Tremuri,Karina!
Eu:Nu e nevoie ,o sa iau o pastila si o sa imi treaca. Celine sta cu Kara in biroul meu.
Di:Bine.
Dupa ce mi-am revenit m-am asezat in capul mesei si am inceput sedinta. La final am iesit prima din sala ,am luat-o pe Kara si am plecat,nu ma simteam in stare sa mai raman in aceeasi cladire cu el. Atat de aproape si totusi atat de departe,cum se spune.
Imi doream cu ardoare sa il revad,dar acum,acum ca o are pe Diana ca iubita,nu stiu ce sa mai spun.
Unchiul venea abia peste cateva zile ,iar Ash cu Emma,cine stie cand se mai intorc.
Ma simt atat de rau incat m-am bucurat enorm sa vad ca micuta a adormit dupa ce a mancat,astfel putand sta in liniste.
Cum s-au dat toate asa de repede peste cap? Cum? Si mai bine zis ..cand?
Ce e drept Diana e o superbitate de femeie,naturala din toate punctele de vedere iar eu..sunt cu mult mai urata decat ea. Are o frumusete de invidiat dupa care orice barbat tanjeste,si numai unul se bucura. Este si o fata de milioane,oricat de urat m-as fii purtat cu ea ,ea imi dadea inapoi blandete dubla.
Mi-am facut o cafea tare si m-am gandit serios daca sa o sun pe Emma sau nu. Nu as vrea sa nimeresc intr-un moment nefavorabil,dar i-am dat totusi un mesaj. Raspunsul venind aproape instant,nu am ezitat nici o clipa sa o sun.
*C.T*
Eu:Hei,Emm!
E:Hi,ai patit ceva?
Eu:Se poate zice si asa..
E:Mai exact?!
Eu:Cameron!
E:Ce e cu el?
Eu:S-a intors,Emma!
E:Dar asta e minunat!
Eu:E complet oribil,are iubita!
E:E urata?
Eu:E superba!
E:Tu esti mai superba!
Eu:Nu,Emma,nu itelegi,e chiar frumoasa si bună si ...imi vine sa plang!
E:Auch,gata,Kari,o sa fie bine!
Eu:Nu o sa fie,am nevoie de tine aici!
E:Chiar a-si vrea sa fiu acolo,dar nu pot..
Eu:Huh,lasa asta pana nu incep sa plang.Cum merge?
E:Mai bine de cat a-si fii crezut,e superb aici!
Eu:Rustic?
E:Cum imi place mie!
Eu:Vezi,chiar s-a gandit la tine si nu a uitat ca adori tipul asta de mobila si de atmosfera.
E:Stiu,si i-am zis asta doar o data.
Eu:Nu m-asi fii gandit la latura asta a lui Ash nici daca m-ai fii obligat!spun chicotind.
E:Da..acum e plecat prin oras,eu nu am iesit ma doare capul si sunt putin ametia.
Eu:Tu esti ametita iar eu presimt ca o sa devin matusica!
E:Ce ?!Nu! Cred ca ai ceva probleme!
Eu:Vezi sa nu! Ai grije ce mananci,sper ca aveti o farmacie pe langa,incerca-ti norocul.
E:Karina!
Eu:Ce?!Eu spun lucrurilor pe nume!Sper sa fie fetita!
E:Si Dianei si lui Cam de ce nu le zici ca il iubesti?
Eu:E altceva!
E:Nu,nu e!
Eu:Emma...am oftat resemnata.
E:Sa fii sigura ca atunci cand vin acasa te strang de gat pentru ce ai zis si o sa te consolez pana adormim pentru ce simti!
Eu:Suna bine!Te las,sa ma suni sa imi dai vesti,da?
E:Nu te mai prostii atat!
Eu:Paa!Te iubesc,bufnito!
E:Si eu pe tine!
*C.T.Î*
Si uite cum Emma a reusit sa imi schimbe starea de spirit.
Oare am dreptate?O sa fiu matusa?
Ce dragut ar fii!Si Kara,da si ea,ar fii si ea o matusa tanara,foarte tanara.
Fara sa imi dau seama ,pe buze imi inflorii un zambet micut .
Diana:
Cameron:
CITEȘTI
Nerd at past||Vol1||
Fiksi RemajaVolumul 1 al trilogiei "Învăț sa iubesc" Karina White este una dintre subiectele de bârfă ale liceului din care face parte, țintă a răutăților mai exact. Stand cuminte in perimetrul său nimic nu i se poate întâmpla micuței tocilare, totuși faptul c...