Dupa ce ma hotarasem si imi conturasem traseul pentru în noaptea aceasta, ma gandisem sa plec sa mai iau ceva de mancat.
Lexi se daduse pe langa mine dar eram constienta ca nu a-si fii putut sa o iau cu mine.
Am ajuns la mall in cateva minute.
Ce sa iau?
Pai in primul rand am nevoie de o doza de energizant.Bun,acum mai am nevoie de mancare la conserva pentru Lexi,multa mancare la conderva pentru Lexi..
Fructe,legume,condimente,suc,suc,suc,mai mult suc,nu prea mai beau apa.
In drum spre iesire m-am oprit la un MC de unde mi-am luat o portie de cartofi si bucatele de pui,mai apoi am oprit la un Starbucks si mi-am copletat "masa" cu un Iced coconutmilk latte.
Cand am ajuns acasa Lexi ma astepta in fata usii ,imediat i-am desfacut o conserva cu mancare si i-am dat sa manance. Mai erau aproximativ doua ore si se intuneca,apoi ieseam sa fac cunostinta cu strazile Siciliei,ca tot vreau sa demarez pe aici,poate dau si de un italin,oh,suna bine. Sa fac o intrecere de masina cu un italin,si cine stie de ce italieni dau la ora aia prin Sicilia.
Sicilia poate fii destul de periculoasa in timpul noptii,cu toti aia ,unii din ei ai naibii de sexi,dar nu asta e idea.
*
Am facut un dus rece si sunt pregatita de adrenalina,de viteza pana la maxim.
Am dat muzica tare am deschis geamul soferului si am luat-o usor printre stradutele inguste asteptand sa ies pe un drum mare si pustiu.
Tot ce mai lipsea era sa scot o tigara din pachet ,sa o plasesz intre buze,sa o aprind si sa trag cateva fumuri bune,dupa care sa ma afund in negura noptii cu bijuteria mea. Dar nu fumam si nu o sa o fac.
Am cotit stanga si uite-ma la inceperea unui drum larg de vre-o patru benzi si foarte pustiu.
Motorul incepu ca toarca si apasai pana in podea pedala de acceleratie. Cu toate ca imi placea viteza nu participasem si nu aveam in plan sa particip la vre-o cursa ilegala.Stiam ca pe acolo umbla toti dubiosii si ma dezgustau toate fetele acelea imbracate sumar. Nu am ceva impotriva femeilor care practica acea meserie ,dar fetele de la cursele acelea au cel mult optsprezece ani..
Goneam cu viteza pe strada si nu ma opri decat cand vazui la 10 metri in fata o intersectie. Parea ca strazile nu erau animate decat de felinare asa ca am dat frau liber adrenalinei.
Vantul rece mi-se izbea de fata, prin geamul lateral deschis,amplificand starea euforica.
Din spate ma prinsa un BMW rosu stralucitor care se intrecu cu mine pana la urmatoarea intersectie. Gastiga detasat,iar cand o luai in continuarea drumului accelera si se opri de-a latul drumului ,la doisprezece metri de mine.
Sa îmi fut una, caroseria mea o sa aibă de suferit din cauza manevrei sale. Am franat brusc si stiam ca la viteza pe care o aveam caroseria se v-a toci bine de tot. Masina se opri cu un scartait puternic de roti.
Usa BMW-ului se deschise si eu incremeni.
Un Dante nervos coborî,încordat, din bolidul strălucitor.După mina încruntat de pe fata, era, cu siguranță, nervos.
Am deschis usa cu frica si m-am postat langa portiera.
D:Non sei normale?Ce am zis eu? Am zis ca nu ai voie cu viteza? Te gandesti ca in locul meu putea fii un mafiot care sa te prinda intr-o cursa sora cu moartea?Nu esti normala?
Vorbi calm,dureros de calm,cu bratele incrucisate la piept.
Eu:Oh,haide ,è solo un gioco!am zis cu voce tremurata.e doar un joc.
D:È solo un gioco? Imi vorbi grav. Daca te mai prind cu viteza , ai cuvatul meu de onoare ca iti tai cauciucurile si iti arunc masina in mare!Capito?se rasti la mine.
Eu:Capito..
D:Nu o lua in nume de rau ,dar riscam cu viata,Karina! Tu poti sa te omori dintr-o prostie ,un solo gioco,iar pe mine ma vei trage dupa tine,Aaron o sa ma omoare,mi-a zis destul de clar ca nu ai voie cu asa ceva.
Eu:Bine,am intles ,fara viteza!
D:Sper!Acum hai acasa.
Am uract fiecare in masina sa si am plecat spre casa fiecaruia.
Si uite asa Dante ma infrana definiv sa mai folosesc viteza.
CITEȘTI
Nerd at past||Vol1||
JugendliteraturVolumul 1 al trilogiei "Învăț sa iubesc" Karina White este una dintre subiectele de bârfă ale liceului din care face parte, țintă a răutăților mai exact. Stand cuminte in perimetrul său nimic nu i se poate întâmpla micuței tocilare, totuși faptul c...