Capitolul 17

2.7K 108 3
                                    

Dormeam linistita cand aud bipaitul enervant de insistent al alarmei.

Ma dau jos din pat si ma indrept cu pasi usori catre usa baii. Imi fac rapid un dus,bine,ar fii trebuit sa fie rapid.

Imi infasor corpul ud intr-un prosp si imi perii dintii.

Ajunsa in camera ma sterg de picaturile de apa care incepeau sa inghete pe mine racindu-mi corpul. O alta zii friguroasa ma asteapta.

Iau din sifonier o pereche de colanti negri si un tricou alb , peste care iau un şal tot negru. Imi aranjez parul intr-un coc dezordonat . Imi dau buzele cu un ruj crem si genele cu mascara neagra.

Aleg o pereche de Converse negre si imi iau rucsacul pe umar coborand jos.

Il aud pe Ash vorbind mai tare.

A: Si Karina , de ea va pasa?

Matusa: Normal!Ash ce e asa de rau in asta?

A: Totul, tot ce am contruit din ea , naruiti voi cu decizia asta stupida!

Ar: Ash, încetează  cu aberatiile astea, inutile! Nu ai ce schimba in ceea ce se va intampla, accepta si trece mai usor!

Satula sa stau sa asult si sa nu inteleg nimic,intru in bucatarie.

Eu:De ce urli asa? O sa o trezesti pe Kara!

A: Hai, spune-ti!Haide-ti! Acum!Luati-i tot ce are!spune nervos si tranteste o cana cu apa pe masa , iar putin de lichidul ce umplea cana ,sare la impactul cu  lemnul dur.

Eu: Ash,ce ai? spun usor apropiindu-ma  de el si i-am mangaiat usor umarul.

A: Ce mai conteaza?!

Eu: Matusa?Unchiule?

Matusa: Scumpo..

A:Asa!I-a-o si pe ea cu dulcegarii, poate te iarta mai usor!spune el imbonțat, întrerupând-o .

Eu: Gata,Ash! ii soptesc . Continua, matusa!

Matusa: Ne vom muta!

Eu: Cum? De ce? Unde?

Matusa: Amvem nevoie de o schimbare! Ne mutam in New York.

Eu: New York?!

Matusa: Da! Iti pace?

Eu: Nu,chiar de loc!Tocmai cand reusisem sa sparg bula aia idioata si sa imi fac prieteni,chiar si un iubit, imi spuneti ca ma ne mutam in New York?

Matusa: O sa iti faci prietenii noi. Si tu,Ash!

A: Ce mai conteaza?! Kari , hai la liceu.

Ar:Va duc eu!

A: Nu!spune aproape maraind , prinzandu-ma de mana si tragandu-ma afara din casa.

Ajungem la scoala si baietii ne asteptau in curte.

A:Habar nu am cum o sa le spunem..

Eu: Cand plecam?

A: Viitorea vacanta. Peste doua luni.

Eu: Asa repede..

A: Haide ,Kari! Fii tare! Nu ne lasam doborati dintr-atat!

Eu: Asa e...

Baietii:Hei!ne saluta ei cand ajungem in dreptul lor.

Ryan imi intinde bratele iar eu merg usor si ii strang cu putere,ascuzandu-mi fata in pieptul lui.

R:Cineva e suparata azi!spune si imi ridica fata cu doua degete sarutandu-mu buzele,bland.

Eu: Asa-i! Si nu doar eu!

Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum