In afara de faptul ca ieri toata ziua Sarah a fost o fantoma in devenire,azi m-am trezit cu mii ,nu chiar mii, de rasete .
Eram in pijamale, de fapt erau o pereche de pantaloni scurti,scurti rau, si un maiou alb largut , dintr-un material usor,pana la buric. Mi-am legat parul intr-un coc lejer din care au scapat cateva suvite de par.
Am coborat jos si i-am vazut pe imbecilii aia cu Ash la masa. Radeau ca apucatii.
Am zis ca daca tot sunt jos sa iau un pahar de suc de portocale. Gura îmi e mai uscata ca deserul Sahara, acum mai mult ca niciodată nu o sa îmi pese de ce ar putea spune.Am trecut pe langa ei si atunci toti au tacut. Ii simteam cum se holbeaza la mine.Era si normal,arat bine si ei nu m-au vazut nici macar odata in haine asa,scurte.
Eu: Ryan, Kyle, Noan si Luis , daca va mai holbati la mine va tai pe toti !încerc sa par amenințătoare, dar am doar un metru cincizeci și opt.
K: De unde ne stii numele?
Ma intorc cu fata la ei ,dar nimic.Atat de frumoasa sunt in haine normale?
Eu: Serios?
A: E verisoara mea, Karina!
K&L&R&N: Karinaaa?!
Eu: Asa ma cheama! Acum ,ma scuzati dar am o Sarah de urmarit, sau ori ce alt ceva mai bun de facut de cat sa va dau atenție. Imi rostogolesc, deloc drăguț, ochii și ies cu paharul de scuc din încăpere.
Plec lasandu-i cu gura cascata. Chir trebuie sa aflu ce ascunde Sarah ,de ce se comporta asa sau daca sufera de vreo bola ,totusi ametelile alea..
O vad coborand scarile si ma gandesc sa o urmaresc. Ca de obicei, e agitata! Ce naiba are femeia asta?
Se așează pe canapea si incepe sa planga. Nu o bag in seama expre pentru a putea sa ma uit prin casa. Trebuie sa gasesc macar ceva.
Urc sus in camera ei si a lui Aaron, vad ca unchiul e la munca deci, am stegulet verde la cautari. Incep sa scotocesc peste tot , dar nu gasesc nimic. Intru si prin dulap si gasesc exact ceea ce nu m-aș fii așteptat sa găsesc.
CITEȘTI
Nerd at past||Vol1||
Teen FictionVolumul 1 al trilogiei "Învăț sa iubesc" Karina White este una dintre subiectele de bârfă ale liceului din care face parte, țintă a răutăților mai exact. Stand cuminte in perimetrul său nimic nu i se poate întâmpla micuței tocilare, totuși faptul c...