Au trecut cam doua zile de cand nu am mai vorbit cu Dante,nu ca sunt geloaa pe logodnica sa, însă pur si simplu nu am mai avut nevoie in legatura cu nimic care sa depinda de ajutorul sau.
Eu:Nu crezi ca esti putin cam mofturoasa?o intreb lasandu-ma pe vine sa ii iau mancarea uscata ca mai apoi sa o inlocuiesc cu o conserva.
Eu:Adica in ultimul timp esti mai ceva ca o gravida in luna a opta,serios acum,nu ti-se pare?
Arunc mancarea granulata inapoi in sac si merg catre dulapiorul etajat de unde scot o conserva de mancare de caini .
Eu:Grozav ,acum,la cat am folosit porcaria aia de desfacut conserve,cred ca am si pierdut-o,stii doar cat sunt de incurcata sunt in ultimul timp mi-se pare ca am luat-o razna . Adica in loc sa ies din casa sa te plimb si sa gasesc un barbat sexy rau care are si el un caine si sa va plimbam pe voi dupa care sa ne iasa si noua ceva,eu stau aici si desurubez conserve de mancare pentru caini,nu e normal ,nu?Normal ca nu e normal! Eu vreau sa fiu phsiholog dar o sa ajung o phsihopata care isi discuta problemele cu cataeaua sa ,ai mai multe sanse decat mine sa devii phsiholog,nu ti-se pare? Ah,am gasit!
Am desfacut mancarea de caini dupa care i-am turnat continutul mancarii in bolul ei. Statea pe burta si ma privea plictisita.
M-am ridicat si am pufait enervata si obosita din cauza discursului meu. Mi-am dat o suvita de par dupa ureche si am privit-o cum se uita la mine. Am privit-o cum ma privea..cliseic! Înnebunesc..
I-am facut semn catre bol si de data aceasta s-a ridicat si s-a dus motis sa manance.
Oare chiar e asa buna mancarea asta?
Telefonul imi suna ca un disperat si eu deja simt ca o sa cedez si am sa sparg ceva,caldura asta ma turbeaza si nu mai pot porni aerul conditionat fiind ca m-am asezat pe telecomanda ,care si asa era subtire,si a pocnit.
Apelantul era ...el stie cine eu habar nu am .
*C.T*
Eu:Care e?
X:Karina?
Eu:Nu,Anirak citit pe dos,de ce intrebi?
Se auzi un raset gros barbatesc si atunci inima in stați în loc...era Cam.
C:La fel ai ramas?
Eu:Posibil,nu stiu,de ce intrebi?
C:Nu stiu,voiam sa stiu daca mai esti la fel,si de la cine sa aflu mai bine decat de la tine.
Eu:Aha,daca zici tu!Eu ,am ,pai , adica,si .. pana la urma. Tu ce schimbari ai facut?
C:Okey,tu chiar nu te-ai schimbat?
Eu:Ooo,ba da!In fiecare zi ! Mi-am luat niste haine frumoase,daca ai stii,ai vrea sa fii femeie!
C:Sunt sigur!spuse razand ,provocandu-ma si pe mine sa zambesc.
Eu:Tu?
C:Nimic deosebit.Din cate stiu ar fii trebui sa fii plecat deja la facultate,nu?
Eu:Da,la tine cum e?
C:Destul de bine,mai am putin si scap , cu toate ca e drept ,te simti ca la inchisoare.
Am chicotit scurt simtind exasperara din vocea lui.
Eu:De ce ai sunat?aproape ca suspinam auzindu-i vocea dar mascam bine lucrul asta. Cu toate ca acum lacrimile imi scaldau fata,vocea nu imi tremura ,dar aveam un nod urat in gat care abtinea tremuratul vocii.
C:Nu stiu,mi-ai lipsit,Karina!
Si atunci nu am mai rezistat , am dat drumul calumea la lacrimi si nasul incepea sa ma furnice anuntand faptul ca o sa imi curga.
Eu:Daca ai stii tu cat mi-ai lipsit,uratule!Si inca o faci,imi lipsesti mult!am zis cu vocea tremurand si un oftat puternuc imi parasi buzele atunci cand terminat ceea ce aveam de zis.
C:Stiu,si imi pare rau,poate nu ar fii trebuit sa incepem o relatie,stiam oarecum ca asa o sa se termine.Imi pare rau ,Karina!
Eu:Esti asa fraier!Si nu iti mai cere scuze,nu a fost ,nu este si nu v-a fii vina ta,eu chiar m-am bucurat ca ai plecat. Stii tu,la facultate adica.
Cam rase,facundu-ma iarasi sa zambesc.
C:Sii,esti bine?
Eu:Acum..cel mai bine!zic mandra si inca zambind.
C:Nu pot sa mai vorbesc acum,dar promit ca am sa te mai sun,vad ca iti face placere.
Eu:Asa e!Ai grije de tine!
C:O sa am , atat timp cat si tu ai de tine.
*C.T.Î*
Conversatia cu el ma bulversase puternic dar ma si facuse sa ma simt mult mai bine.
*
Stateam si navigam pe Instagram , mai vorbeam și cu Ash,imi e dor si de el,tare dor.
Cum stateam cu ochii in telefon mi-am dat seama ca încă nu dădusem o goana cu mașina pe străzile Siciliei. Oarecum, Dante ma infranase,dar nu o sa o mai faca, la noapte am de gand sa ma pierd in frumoasa Sicilie.
Daaa,ieri nu am postat. A observat cineva?
CITEȘTI
Nerd at past||Vol1||
Novela JuvenilVolumul 1 al trilogiei "Învăț sa iubesc" Karina White este una dintre subiectele de bârfă ale liceului din care face parte, țintă a răutăților mai exact. Stand cuminte in perimetrul său nimic nu i se poate întâmpla micuței tocilare, totuși faptul c...