Si uite-ma aici,in fata Starbucks-ului stabilit. Bine inteles am ajuns prima,aproape uiasem ca minunatiile mele nu ajung nici o data la timp.
Am stat cred ca cinci minute cand am vazut venint din toate partile persoane grabite. S-au oprit in fata mea,si oh ,Dumnezeule,sunt aici,in fata mea.
Nimeni nu zicea nimic,doar ne holbam unii la altii.
Sofia..culoarea parului ei fusese mereu un blond roscat,iar acum pigmentul roscat se pronuntase,pistruii aprape insesizabili in liceu,acum ii ofereau tot fatmecul,ochii verzi i-au ramas la fel de sclipitori,zambetul radiaza la fel de tare ca atunci.
Amber..parul sau statea in onduleuri superbe,pe care se chinuia sa le ascunda in liceu,folosind placa,acum stateau lejere pe umeri. Ochii ei , de un albastru superb, se scaldau in lacrimi in timp ce buzele sale se arcuiau intr-un zambet divin.
Emma...abia astept sa vad ce o sa se petreaca intre ea si Ash tind cont ca inca il are blocat. Parul ei a ramas in continuare acel blond foarte albicios,ochii ei sunt de acelasi albastru uimitor,iar fericirea i-se poate citi cu usurinta pe fata.
Eliot...acelasi par saten ,aceiasi ochii albastrii care iti fac ziua mai senina. Ne privea entuziasmat cu acelasi zambet strengar pe buze,acelasi zambet de cand il stiu,zambetul de care imi era ,sincer, dor . De fiecare data cand ai ziua proasta ,face ce face cu zambetul ala plin de fericire si rupe din fericirea lui si iti da si tie.
Cristian...acum are un micut inceput de barba,ceea ce il face sa arate mai maculin de cat este deja , parul sau saten inchis sta dezordonat ,iar ochii lui caprui inchis ne certeteaza in liniste pe toti. Are un colt de buze saltat,zambind provocator,si daca nu am fii prietene cu el,toate am fii topite dupa el,dar face el ce face si ne enerveaza ,arandu-ne subtil de ce nu e el bun pentru noi. Dar asta nu se aplica si in cazul lui Ambar,fapt ce il face mai mult ca fericit.
Adam..Parul lui e in coninuare la fel,ochii ii sunt de acelasi albastru sublim ca al surorii sale ,iar fata i-s-a conturat ,scotand in afara niste trasaturi barbatesti superbe. Are si el ,ca mai toti, privirea pierduta pe prietenii sai vechi.
Ash...Ash?!Cand am zis ca poate filosi nenorocitul ala de cupon ,nu la asta m-am referit. Poarta un maiou alb ce lasa la vedere niste brate puternice si tatuate pana la degete. Parul il are decolorat intr-o noanta gri-albicios,doar ochii ii mai sunt la fel,dar stiu ca inauntru e tot Ash al meu. Si chiar a-si minti daca a-si zice ca nu ii sta bine asa. Arata foarte bine.
Aveam in fata mea cei mai frumos barbati de 24,respectiv 25 de ani , vazuti de mine vre-o data.
Nici fetele nu erau mai prejos ,erau niste femei superbe si elegante ca in tot de-a una.
Am:Mi-a fost asa un dor de voi!a tipat lasand lacrimile ce ii clocoteau in ochii, sa ii inunde fata.
Ne-am prins intr-o imbratisare ,una foarte stransa si plina de afectiune. Imi lipsisera mai mult de cat a-si fii crezut.
Plangeam toti,dar plangeam de fericire.Intr-un tarziu am intrat si in cafenea, de unde am luat cateva cafele .
Eu:Si..Ash!spun uitandu-ma excesiv la bratele sale ,care chiar dadeau bine ,ducandu-i masculinitatea la cu totul un alt nivel.
A:Ai zis ca pot sa fac ce vreau eu cu tichetul ala.
Eu:Dar nu la asta m-am referit,sa stii!
Ash isi dadu ochi peste cap facandu-ma si pe mine sa rad,dupa care ma stranse in brate pupandu-ma apasat pe frunte.
Am mai petrecut cateva ore distrandu-ne si amamuzandu-ne copios unii pe seama altora.
S:Si ,tinand cont de faptul ca..
El:Ca esti o roscata fraiera cu pistrui proieminenti,nimic!o intrerupe pe pe Sofia care ne explica cum e sa fii veterninar.
S:Bai,baiatule,tie ti-a fost dor sa iti iei palme peste fata de la mine?
El:Cum sa nu!zise indiferent,dar abia termina de zis ce avu de zis ca Sofia ii lipii o palma direct peste nas.
Bine înțeles ca scenele lor se termina cu ei doi lunadu-se la bataie si injurandu-se de zei si Dumnezei.Dar acum,cred ca oboseala de pe avion e de vina ,caci se saruta si nici unul nu opune rezistenta..da,avionul e de vina.
A:Ahm!A-ti putea sa va luati o camera ,e un hotel chiar acolo,stiti noi nu vrem sa asistam la un film pentru adulti,3D,daca nu suntem inclusi in el. Hai ca sigur v-ati prins ce vreau sa zic!
Sofia se deaparti din sarut o clipa pentru a analiza cele zise de Ash dupa care ridica indiferent din umeri si ii lipi si lui o palma peste gat.
Eu:Oh,haide,lasa-i sa se destinda dupa zbor,o sa isi revina si o sa se omoare iar din priviri. Hai acasa,sigur s-a trezit Kara si ne-a intrat prin camere.
A:Si daca ne-a intrat in camere,ce?
Eu:Avem bagajele acolo,o fii aflat deja ca am venit si sigur ne asteapta si o toaca pe mama la cap.
A:Oh..da,asa cred. Atunci hai sa luam un taxi pana acasa.
Zis si facut . Am luat un taxi pana acasa iar cand am intrat pe poarta mare a casei ,Max a sarit pe mine si Lexi pe el.
Dar de undeva din spate mai aparu un husky alb cu negru,care se apropia incet de noi.
Eu:Si tu fetito,trebuie sa fii Calia. Nu?
Si nu ,nu ma asteptam sa primesc un raspuns dar un "Da" rasuna in toata curtea . Un "Da" tipat din tot plamnaii.
K:Karii,Ashhh!
Ne sarii in brate iar noi am strans-o purernic,posibil prea puternic.
K:M..ma..tur..turtiti!scanci teatral.
Am inceput sa radem toti trei si sa ne analizam . Noi pe ea si ea pe noi.
K:Sunteti si mai frumosi decat atunci cand ați plecat.
Eu:Da?
K:Daa!
Blondina mea favorita ,cu ochisorii albastrui, o adevarata printesa din New York.
Am petrecut restul zilei toți cinci,vorbind,razand si distrandu-ne.
CITEȘTI
Nerd at past||Vol1||
Teen FictionVolumul 1 al trilogiei "Învăț sa iubesc" Karina White este una dintre subiectele de bârfă ale liceului din care face parte, țintă a răutăților mai exact. Stand cuminte in perimetrul său nimic nu i se poate întâmpla micuței tocilare, totuși faptul c...