Capitol bonus

792 70 49
                                    

Stiu deja ca nu nu o sa mai fie la fel de multe vizionari sau voturi ,deoarece ,cel mai probabil,cartea a fost scoasa din biblioteca catorva utilizatori Wattpad,insa merita pentru cei ce nu au facuto , iar acesta este cadoul meu pentru Craciun. A venit Mosu' mai devreme,nu?! ;)

Inainte de a incepe sa cititi ceea ce urmeaza sa scriu,vreau sa stiti ca nu intentionam nici de cum sa postez acum bonusul,insa...ma uitam pe profiul meu si am realizat ca ,cel mai probabil, cel mai important proiect din viata mea,pana in prezent,dar cred ca pentru restul vietii mele,s-a terminat,adica,hei...ce mai e? Un bonus alaturi de niste multumiri pentru toti oamenii care m-au sustinut ,mi-au oferit vorbe frumoase si nu numai,care mi-au patruns in inimia,si eu nu mint ;)Unde eram, a ,da...un bonus alaturi de cateva multumiri , in final, o corectare a cartii, iar mai apoi ce? Iar la acest gand , recunosc totusi,am inceput sa plang, doar eu stiu cum s-a simtit acel sentiment in inima mea. Dureros ca naiba. Daca ajungi sa vezi notificare cu "Tocilara sau nu" de Aia_Scunda,care aropo de porecla,nici 1.60 nu are, atunci ai tot respectul meu ,stiind ca nu ai scos cartea din biblioteca. Bun,nu stiam cu ce sa incep,insa acum nu am habar cu ce sa termin, as omite multe lucruri terminand, dar asta e , nu am ce face, nu pot sa incep sa insir mii de randuri cu ..of..e greu,credeti-ma,nu pot sa incep sa insir mii de randuri cu toate momentele frumoase. Tin minte si acum ,prima mea incercare pe aceasta platforma, penibila,insa a fost un inceput pentru mine ,tin sa mentionez ca acea carte a fost stersa de pe suprafata pamantului, in plus a fost publicata de pe un alt cont Wattpad,si am ajuns sa am deja doua carti publicate aici si alte doua in ciorne,daca inca mai sunteti aici si cititi asta , probabil unii va intrebati ce s-a intampla cu Aylin,pentru ca da ,sigur v-ati dat seama ca este una dintre cartiile in ciorne. Ei,bine,a fost un real succes, in cateva luni a facut aproape 1k , insa nu am mai putut continua ,erau prea multe,insa o sa reapara,promit,si eu nu mint ;). Intre timp a aparut "Dragoste Restrictionata" un alt proiect de suflet care a pornit de la un banal vers , in incercarea mea tampa,la 3-4 noapte, cand abia ma chinuiam sa imi dau seama daca se termina universul si daca da, ce e dupa? O idiotenie , nu? Unde eram, a da , incercam sa traduc un vers al unei melodii interpretate de cea ce o reprezinta pe Adelina,una dintre personajele principale, si a iesit o prostie, bine,era acolo vorba de putina gandire,dar unde gandire la 4 dimineata?! Si am reusit sa adorm gandindu-ma la povestea dragostei restrictionate.

Ne intoarcem la ale noastre, nu imi vine sa cred ca am ajuns sa scriu un capitol bonus,sau epilogul,imi e tot una.Vreau a va anunt ca pe data de 1 ianuarie cartea v-a fii bagata in ciorne si v-a iesi dinnou pe 1 febroarie sub numele de "Nerd at past"(o stiati deja, am tinut doar sa va reamintesc :)) )

Va iubesc,nu uitati asta,lectura placuta:

Imi trec mana palida in incercarea de a-mi sterge broboadele de transpiratie ce mi-se scurgeau pe frunte.

Eu:Deean, stai cuminte altfel...cuvintele imi sunt intrerupte de o bufnitura...o sa cazi.Dar ce rost mai are,oricum nu ma asculti.

Piticania se apropie de mine plagand, incerc sa par neafectata , insa , ma doare si pe mine sa imi vad copilul plangand...Doamne,sterge-i lacrimile alea, oh,puiul meu.

De:Upa,mama,upa!imi arata incheietura mainii sale , incercand sa ma roage , in limba sa pocita, sa pup,doar,doar o sa treaca.

Cu toate ca inima deja mi-s-a frant, imi incrucisez mainile la piept si il privesc dur.

Eu: Sa pupe tac-tu, ca cu el semeni,nazbatiosule!

De unde de neunde , aparu sotul meu mult prea drag, sper ca ironia imi este simtita , cu celalat bulgaras brunet cu ochii caprui, Mathias.

Nerd at past||Vol1||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum