E prima data cand simt ca vreau sa ii sar Dianei in ajutor,oarecum o inteleg,stiu ca doare.
Durerea sufleteasca e cu mult mai apasatoare ca cea trupeasca.
Am intrat brusc pe usa mare a salii ,iar Diana raspufla usurata vazand ca nu mai este doar ea cu el.
Eu:Buna!
C:Buna,Karina!
M-am asezat in capul mesei si mi-am pus geanta,ca de obicei ,langa scaunul mare si comod.
Usa se deachise ,lasand la vedere silueta matusii.
Eu:Daa!Abia astept sa fug!am zis fericita luand-o in brare.
Matusa:Aici lucrezi!a zis razand.
Am rasuflat obosita,uitasem de inovatia unchiului.
Eu:Macar nu mai fac eu sedinte,nu?
Matusa:Nu,o sa faca Aaron si,sau Cameron!
Eu:Ce bine!Atunci,pa Diana,pa Cam!
Am zis luandu-mi geanta si iesind,auzind in urma mea niste mormaieli in loc de la revedere.
Matusa era in urma mea, am intrat cu ea in biroul meu unde Kara se juca linistita pe tableta,supravegheata atent de Celine.
K:Mamiii!Mi-a fost atat de dor de tine!Tati unde e?
Matusa:Intra in sedinta acum,scumpo!O sa il revezi dupa ce se termina,bine?
K:Bine!
As fii vrut sa intru si eu in vorba cu matusa,imi era atat de dor de ea,dar telefonil imi suna.
Pulsul imi crescu brusc iar pe buze imi inflori un zambet plin de fericire. Ma suna Emma.
*C.T*
Eu:Sunt matusa?
E:Esti proasta!
Eu:Asta stiu,matusa sunt?
E:Nu,nu stiu,nu imi pasa!Te-am sunat sa iti zic ca ne intoarcem mai devreme,ne vedem la o cafea cand ma intorc?
Eu:Aș bea o cafea.
E:Perfect!La cinci sa fii la cafeneaua rustica din mall,noi la patru ajungem si o sa imi ia ceva pana imi fac baie si ma aranjez.
Eu:Bine,atunci ne vedem la cinici ,in mall,la cafeneaua rustica.
E:Hai ca ai inteles,te pup!
Eu:Si eu pe tine, ne vedem!
*C.T.Î*
Eu:Pot sa plec mai devreme?
Matusa:Fie,hai ,ai muncit mult .Du-te.
Eu:Merci!O iau si pe Kara?
Matusa:Nu,o sa stau eu cu ea,hai ai fost mamica cateva zile .
Eu:Sa stii!am zis chicotind,dupa care am imbratisat-o si am plecat.
Ce:Buna ziua doamna,Karina , vin si eu cu tine,cobor jos!
Eu:Haide!
Ce:Si,ai rezolvat ceva?a zis dupa ce a inchis usa.
Eu:Nu,eu nu am facut nimic. Cred ca s-au despartit. Cam i-a zis Dianei ca l-a pus pe Alex sa testeze zvonul cum ca Diana s-ar culca cu ori ce barbat . El a fact-o,insa Diana il place ,iar acum a aflat ca s-a culcat cu ea din interes,sincer imi pare rau de ea. Totusi..eu am o inima.Intelegi?
Ce:Sa nu iti para,e doar o scorpie.
Eu:Of,Celine,scorpie ,ne-scorpie mie imi pare rau..
Ce:Darga mea,tu esti o persoana minunata.
Eu:Multumesc,draga mea!
Am ajuns in holul principal si i-am oferit lui Celin o imbratisare stransa dupa care am plecat spre masina.
Urma sa ma intalnesc cu blondina mea, care sper ca o sa imi dea o veste mare,sau poate chiar doua.
Am pornit masina si nu am oprit decat in fata casei.
CITEȘTI
Nerd at past||Vol1||
Fiksi RemajaVolumul 1 al trilogiei "Învăț sa iubesc" Karina White este una dintre subiectele de bârfă ale liceului din care face parte, țintă a răutăților mai exact. Stand cuminte in perimetrul său nimic nu i se poate întâmpla micuței tocilare, totuși faptul c...