Plimbarea de ieri din parc m-a ajutat sa imi limpezesc mintea bulversata de atatea lucruri.
Astazi urma sa vina unchiul,impreuna cu matusa.Abia asteptam sa ii revad,mai ales pe matusa,sa ma straga in brate in timp ce plang si ii povestesc de ce ma doare inima.
Emma si Ash veneau maine,insa eu nu am primit nici o veste de la Emma,o sa fiu matusa sau nu?
Sper ca da.
Conduceam mai mult distrasa in timp ce Kara se certa cu Tom.
K:Nu ma mai imita,motan urat!
T:Nu ma mai imita ,motan urat!se auzi ca raspuns o voce robotica ,pitigaiata.
K:Uite,Karina,Tom ma imita!
T:Uite,Karina,Tom ma imita!
Am deschis gura sa zic ceva dar m-am lasat păgubașă cand am auzit ca micuta mea a inceput alta cearta interminabila cu Tom.
Eu:Haide,am ajuns!am strigat privind-o in oglinda retrovizoare.
T:Haide,am ajuns!ma imita aceeasi voce enervanta.
Eu:Oh,chiar e enervant!
T:Oh,chiar e enervant!
Eu:Kara,opreste-l!
T:Kara,opreste-l!
Eu:Kara!Ai auzit ce a zis,hai ,ce mai stai?!
T:Kara!Ai auzit ce a zis ,hai,ce mai stai?!
Kara incepu sa rada dupa care ,spre fericirea mea,opri aplicatia. Oricum capul ma durea groaznic,nu mai aveam chef si de o voce enervanta care sa ma imite la nesfarsit.
Bine,poate mai bine aud vocea lui Tom toata ziua decat a Dianei o secunda. De-as putea alege..
Am intrat in cladire ,Kara ma tinea strans de mana. Ii explicasem ca nu voiam sa o vad cu Diana in prezenta mea si ma bucura faptul ca a inteles lucrul asta. E foarte matura pentru varsta ei.
Cateva batai in usa iar dupa silueta perfecta a lui Celine apare in pragul usii.
Ce:Karina,ai sedinta la ora 10.
Eu:Multumesc ca m-ai informat,dar poate ca intre timp apare tata si sunt scutita de a vedea...cum decurge sedinta aia plictisitoare.
Celine imi zambi dupa care pleca.
Ma gandeam la cum ar reactiona Kara daca m-as fii impacat cu Cam. Posibil sa ma fii urat din moment ce ii stie pe cei doi formand un cuplu,si pentru ca o place mult pe Diana.
Kara ar fii fost oarecum un mic hop care trebuia trecut cu brio.
Dar stiam ca nu am cum sa trec de acel hop din moment ce nu o sa ajung nici o data la el. Sunt logoditi si asta ma doare enorm de tare.
Diana si Cam.
Eu unde sunt in expresia asta?
Undeva,cu mult in spate,in trecut.
Imi e asa dor sa il tin in brate,sa ii simt mirosul dulce,pielea catifelata. O senzatie unica.Cea mai unica.Parfumul lui. Doar al lui.Il recunos dintr-o mie si ma opresc oricand pe loc daca am ocazia de a-l inspira.
K:Karina?
Eu:Da?
K:E adevarat?
M-am incruntat dupa care m-am asezat pe ciuci in fata micutei care statea cu manutele pe genunchi.
Eu:Despre ce vorbesti?
Si-a ridicat chipul ferindu-si de pe fata cateva suvite de par blond.
K:Tu,tu ai fost iubita lui Cam?
Respiartia imi devevi sacadata.
Eu:De unde stii tu asta ?
K:Asa e?
Eu:Da..
K:Sa stii ca..eu sunt mica,dar nu proasta.
O lacrima mi-se scurse pe obraz,la fel si ei.
Eu:Stiu,micuto!
Imi stersa lacrima care se prelingea greoi pe obraz ,facand inca cateva sa curga.
K:Sa stii ca Diana nu il iubeste,nici el pe ea.
Eu:De unde stii tu asta?
K:Eu merg marti cu ei la gogosi cu afine. Cam se uita mereu in spate si la fiecare fata,iar Diana,mereu se uiata dupa fiecare baiat. Mami mi-a zis ca atunci cand cineva iubeste pe altcineva ,are ochi doar pentru acea persoana,daca nu iau in seama membrii din familie.
Da,matusa ne-a invatat si pe noi de mici cum sa ne dam seama daca cineva ne iubeste sau nu.
Poate e prea devreme dar asa am reusit sa filtram oameni si sa gasim o persoana pe care o iubim si ne iubeste cu adevarat.
Eu:Micuto,si ce ai vrea sa fac eu , asta e !
K:Nu-i asa!
Am arcuit o spranceana asteptand sa-si continue predica,care chiar ma interesa,mai ales ca vorbele astea mult prea luminate veneau de la o pustoaica de sapte ani.
K:Diana...lasa,sunt prea mica.nu isi termina propozitia initiala dupa care se fereste de mine si isi cauta tableta in geanta mea.
Eu:Ce e cu Diana?
K:Nu conteaza..
Eu:Kara!Te rog..
K:Eu o plac,dar ea nu e cea mai perfecta.
Eu:Huh,crede-ma ca stiu!
Kara chicoti si se intoarse cu tableta.
Eu:Ce mai ai de zis despre Diana?
K:Adica vrei sa o barfim?
Eu:Nu,da,nu,nu o lua asa.
K:Pai stii ce am auzit de Celine? Vorbea la telefon.
Eu:Ce ai auzit?
K:Am auzit ca Diana il place pe cel mai bun ptieten al lui Cameron,Alex, dar orgoliul nu o lasa sa renunre la Cam. Karina,ce e ala orgoliu?
Eu:Orgoliul e cand spui nu cand defapt vrei sa zici da.
K:Adica cand nu stii sa te exprimi?
Eu:Adica atunci cand nu stii sa te exprimi.o corectez. Si,nu. Nu cand nu stii sa te exprimi , cand nu vrei sa recunosti .
K:Ca atunci cand eu nu vreau sa ii recunosc lui mami ca am mancat doua batoane de ciocolata inainte de masa?
Eu: Nu chiar. Atunci cand...Kara,o sa cresti si o sa vezi pe pielea ta ce e ala orgoliu.
K:Daca zici tu..
~*~
Timpul parca zbura si eu eram in drum spre sala de sedinte.
Usa salii era intredeschisa
D:Ce e asta? Din cauza fiicei directorului?
C:Ce?Las-o ,Diana!Nu te lua de ea. Mereu a fost in inima mea,dar deja am aflat mult mai multe. Diana ,eu nu mai vreau sa fiu bataia ta de joc.
D:Cum adica?
C:Diana,sincer acum,cu cati de aici din firma ai fost cat ai fost cu mine?
D:Cine ti-a spus balmajelile astea? Karina?
C:Diana!Nu,nu Karina. Alex.
D:Si Alex de unde stie?
C:Pai nu el a trecut ultimul prin patul tau? Si,nu,nu e un tradator,dar am vrut sa vad daca e adevarat ce mi-a zis ca a aflat ,asa ca l-am rugat sa incerce el. De ce,Diana?
Diana doar il privea ,nu facea nimic.
Acum chiar simteam si eu un gol in stomac. Sa aflii ca persoana pe care o iubesti s-a culcat cu tine din interes,pentru ca dupa sa te tradeze. Asta doare.
CITEȘTI
Nerd at past||Vol1||
Teen FictionVolumul 1 al trilogiei "Învăț sa iubesc" Karina White este una dintre subiectele de bârfă ale liceului din care face parte, țintă a răutăților mai exact. Stand cuminte in perimetrul său nimic nu i se poate întâmpla micuței tocilare, totuși faptul c...