Dupa ziua de ieri am stat inchisa in casa si doar am privit pe pereti ,rare ori mai intra Kara sa ma intrebe daca am vorbit cu Ash.
E pur si simplu devastata de plecarea lui Ash si tot odata obsedata sa o sune sa vorbeasca cu el.
Ceasul era noua seara si am decis sa ies in curte sa ma joc cu Lexi care era plina de energie.
Ii aruncam mingea iar ea mi-o aducea. Era ceva nou si pentru ea . Era obisnuita sa se joace cu Max,nu ma prea ocupam de distractia ei .
K:Kai!spuse Karina coborand pe treptele mari,tinundu-se de perete.Țe fați?
Eu:Bine ,printesa, ma joc cu Lexi,te joci si tu cu noi?
K:Da!a spus micuta aratundu-si dintisorii intr-un zambet stralucitor si aplaudand fericita din palme.
I-am dat mingea din burete a lui Lexi iar ea o arunca ,chitaind fericita.
K:Ami a diț a mi-a ci mie cațel!Dupa țe pleți tu...a spus ultima fraza cu glas pierdut ,lasand pivirea in jos.
Eu:Nu vreau sa plângi cand plec eu,bine printesa?
K:Eu nu veau ța peci ci tu!zice si ii pot simtii abtinerea de lacrimi in glas.
Eu:Doar ce am zis sa nu plangi,hai ca o sa ne mai vezi,micuto!
K:Pe amâdoi?
Eu:Pe rand ...Lasa asta acum ,mai arunca-i lui Lexi mingea.
Am continuat sa ne jucam pana la ora zece cand matusa ne chema in casa .
I-am facut baie lui Lexi ,dupa care am uscat-o.
Eu:Fetito,peste nici un an ne mutam in insorita Sicilie,in Italia. O sa vezi ca o sa iti placa.
Am privt-o cum se lasa pe jos pe gresia de pe balcon si cum incepe sa planga ,chiuind.
Eu:Ce face singuratatea din tine! Hai,o sa ne distram ca intre fete ,frumoasa mea!
Am ajuns sa imi incurajez cainele sa treaca peste o despartire...
Priveam luna si telefonul imi suna. Era Sofia. Am vorbit o gramada despre cum este la ea si cum se intelege cu vecinii.
Cand am terminat de vorbit cu Sofia am inceput a butonez telecomanda televizorului ,nu gaseam nimic de vizionat .
Usa se deschide si eu imi indrept brivirea spre micuta care statea sprijinata de usa ,frecandu-se actoriceste la ochi.
Eu:Ce faci printesa?
K:Nu pot ță dom..pot ță țau cu ine?
Eu:Da,hai aici,si asa nu stiam la ce sa ma uit,hai sa ne uitam la desene.
Am dat pe primul post de desene si ea a adormit in bratele mele sub cerceaful racoros.
De maine incepeam sa iau meditatii la italiana. Stiam cate ceva ,dar cred ca noua profesoara o sa imi fie de folos, chiar foarte mult.
Ziua urmatoare m-am intalnit cu profesoara,o femeie de varsta a doua cu par gri vopsit si ochi negri ,migdalati.
Matusa:Cum a fost,scumpa mea?
Eu:Bine,nu a fost greu ,tinand cont ca mai stiam cate ceva si eu.
Matusa:Sper ca o sa te descurci in Italia.
Eu:Si eu.
Matusa imi zambi si pleca in camera Karei pentru a o adormi,era deja trecut de ora doua dupa amiaza si are nevoie de somn.
Eu ma intalneam cu Emma la un Starbucks.De Emma am uitat sa zic ca o sa urmeze o scoala de desinger de haine in Anglia,iar Adam vrea sa devina arheolog ,astfel o sa urmeze o scoala speciala undeva pe langa Egipt. Fupa cum am zis,nici unul aproape de altul.
Mam imbracat simplu și ușor luând rapid o geanta pe umăr, indesand în ea bani, șervețele și telefonul.
Am plecat sa ma intalnesc cu Emma care a inceput sa ma intrebe cum merge cu italiana mea.
Am vorbit mult si despre toate porcariile ,bucurandu-ma de fiecare clipa alaturi de ea.
CITEȘTI
Nerd at past||Vol1||
Teen FictionVolumul 1 al trilogiei "Învăț sa iubesc" Karina White este una dintre subiectele de bârfă ale liceului din care face parte, țintă a răutăților mai exact. Stand cuminte in perimetrul său nimic nu i se poate întâmpla micuței tocilare, totuși faptul c...